Grønnsaksvaffel Skrevet 3. mai #21 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 25 000 på fire personer? Da må dere jo enten spise mye ute eller veldig mye? Evt kaste mye? Det er jo grenser for hvor dyr man klarer å gjøre mathandel selv om man går inn for å gjøre det dyrt? Anonymkode: f76e2...0ed Jeg alene bruker 6 - 7 tusen på mat i måneden. 25 tusen på 4 stk er ikke så hårreisende som du prøve å fremstille det som. 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #22 Skrevet 3. mai Grønnsaksvaffel skrev (Akkurat nå): Jeg alene bruker 6 - 7 tusen på mat i måneden. 25 tusen på 4 stk er ikke så hårreisende som du prøve å fremstille det som. Jeg og min mann bruker 7 tusen ca i måneden🫣 Anonymkode: 9a2ac...45f
Brunhilde Skrevet 3. mai #23 Skrevet 3. mai Nei. 55 kroner er ikke nødvendigvis så dyrt, men det er mer enn jeg er villig til å betale for noe som ikke er av topp kvalitet. Jeg kjøper sjokoladeplate når det er tilbud, ellers handler jeg småsjokolade i løsvekt på Meny eller Europris en gang i blant, og når jeg er i Danmark kjøper jeg inn litt sjokolade fra Anthon Berg og Toms.
Grønnsaksvaffel Skrevet 3. mai #24 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg og min mann bruker 7 tusen ca i måneden🫣 Anonymkode: 9a2ac...45f Og jeg ønsker ikke å ha deres kosthold. 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #25 Skrevet 3. mai Grønnsaksvaffel skrev (6 minutter siden): Jeg alene bruker 6 - 7 tusen på mat i måneden. 25 tusen på 4 stk er ikke så hårreisende som du prøve å fremstille det som. Nei kanskje ikke🤔 men det blir jo ikke automatisk 7000×4 heller. Anonymkode: f76e2...0ed
AnonymBruker Skrevet 3. mai #26 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og min mann bruker 7 tusen ca i måneden🫣 Anonymkode: 9a2ac...45f Hva spiser dere? Kneippbrød og havregrynsgrøt til hvert måltid? Anonymkode: 94b8d...156 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #27 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøper dere 1 stk sjokoladeplate til 55 kr ? Det de koster. Snakker ikke om tilbud,handler selv kun sjokolade på tilbud. Det er hinsidig pris om ikke... Anonymkode: 92c26...b42 Sjeldent. Syns 55 kr for 200 gram er voldsomt. 😑 Anonymkode: 94b8d...156
AnonymBruker Skrevet 3. mai #28 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei kjøper sjokolade i løsvekt! Blir billigere 😉 Anonymkode: 9a2ac...45f Kjøper sikkert bare øl og lakris... Anonymkode: 2b009...854
AnonymBruker Skrevet 3. mai #29 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjøper sikkert bare øl og lakris... Anonymkode: 2b009...854 Heller øl enn lakris 😉 Anonymkode: a5356...466
AnonymBruker Skrevet 3. mai #30 Skrevet 3. mai Kjøper som regel sjokolade til helgen - og da blir det gjerne en stor Stratos. Noen ganger velger jeg smågodt i stedet, for å få litt variasjon. Synes ikke 55 kroner er så ekstremt dyrt, det føles bare slik når man i perioder nærmest får det til halve prisen. Anonymkode: 6102d...ca5
AnonymBruker Skrevet 3. mai #32 Skrevet 3. mai Koster de ikke 64,- til vanlig Anonymkode: bc765...747
AnonymBruker Skrevet 3. mai #33 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Koster de ikke 64,- til vanlig Anonymkode: bc765...747 På bensinstasjon kanskje. Anonymkode: a5356...466
Grønnsaksvaffel Skrevet 3. mai #34 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På bensinstasjon kanskje. Anonymkode: a5356...466 Eller på Meny.
snurk Skrevet 3. mai #35 Skrevet 3. mai Jeg spiser bare godteri en gang om uken så sånn sett er det likegyldig om det koster en 50-lapp. Kjøper jeg en sjokolade om uka så koster det meg 200 kr for lørdagskos på en hel måned. Det velter ikke lasset. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #37 Skrevet 3. mai Ja hvorfor ikke, det er jo ikke noe man spiser så ofte. Anonymkode: 8105c...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #38 Skrevet 3. mai Niks, aldri kjøpt fullpris etter de raste over 40,- plata. Kjøper når det er tilbud (selv om det også er blitt dyrere) og har liggende. Hvis jeg ikke har besøk som spiser av det, spiser jeg selv en halv plate per helg. Så kjøper 6 eller 9 og har en god stund. Anonymkode: 172d9...cc1
Mardina Skrevet 3. mai #39 Skrevet 3. mai Nei, kjøper sjelden sjokolade om den ikke er på tilbud. Jeg har en sånn lager butikk 30 min kjøretur unna meg, som ofte selger billig sjokolade og snacks. Hender jeg stikker innom der om sjokolade-suget blir for stort 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå