Gå til innhold

Dere som spiser sjokolade....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper dere 1 stk sjokoladeplate til 55 kr ? Det de koster. Snakker ikke om tilbud,handler selv kun sjokolade på tilbud. Det er hinsidig pris om ikke...

Anonymkode: 92c26...b42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope , jeg nekter 🙈😆 men det hender jeg kjøper 3 for 100 😅🙈

Anonymkode: 0e963...eae

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis jeg har lyst på sjokolade så kjøper jeg sjokolade. Jeg ser ikke på prisene i matbutikken uansett.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper mest Småsnop sjokolade. Ellers har jeg hang ups på sjokolade som Lion, smash, center osv. Kan ikke huske sist jeg kjøpte en plate. Jeg betaler det det koster og kjøper når jeg ønsker. 

Anonymkode: 5dc2b...7a1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøver å spise så lite sjokolade at det ikke spiller noen rolle. Når jeg en sjelden gang spiser unner jeg meg deg jeg har lyst på. 

Anonymkode: 18342...a06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper det jeg vil ha, uansett pris.  

Anonymkode: 9e707...34f

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nope , jeg nekter 🙈😆 men det hender jeg kjøper 3 for 100 😅🙈

Anonymkode: 0e963...eae

Å så er det ikke mange år siden, max halvannet- 2 ca år siden du fikk 5 for 100

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overhode ikke! 55 kr er ikke et tilbud, det er ran på høylys dag!

Anonymkode: 3c8ed...f93

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser kun 85-90% mørk sjokolade, og den er aldri på tilbud.

Anonymkode: ee23e...3d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kjøper enten på Europris når det er tilbud, eller når det er mer normal pris på stor plate. 

Anonymkode: de1f8...1ba

Skrevet

Kjøper ikke til fullpris, nei. Enten på tilbud, First Price-varianten eller lar være. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Handler sjokoladen i smågodt-disken på obs eller gigabox.

Anonymkode: 9aa14...cb7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, en stor plate varer rundt 2 mnd, så det velter ikke lasset.

Anonymkode: f76e2...0ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper i løsvekt. Da kan jeg variere i sjokoladen, og det koster mindre pr kg. Er bare om jeg skal ha det til noe spesielt at jeg kjøper plater.

Anonymkode: bee1f...7d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det gjør jeg...men så har jeg en overspisingslidelse som gjør at jeg mister kontrollen når det gjelder snop. Kjøper nok sjokolade og annet snop og snacks for 1000,- i uken..

Anonymkode: 42c01...1a8

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjører en bil fra 2012, som jeg kjøpte brukt. Huset vårt er et oppussingsobjekt i en liten bygd, som kostet 1,4 mill for 10 år siden. Vi dyrker en god del grønnsaker og har høner. Jeg kjøper nesten aldri klær til meg selv, og bare brukt til barna. Handler nesten alt brukt egentlig. Reiser skjeldent. 

Men når jeg går inn på matbutikken sjekker jeg aldri priser. Jeg kjøper det jeg har lyst på, av best mulig kvalitet, økologisk, vilt, uten tilsetningsstoffer, norsk. Vi bruker vel 20.000-25.000,- i mnd på mat/husholdningsartikler, på to voksne og to barn, og det er verdt hver eneste krone. 

Jeg kjøper sjokolade fra anglamark og kolonihagen, eller håndtverkssjokoloade fra små lokale produsenter. Noen koster over 100,- plata. Jeg tror folk i dette landet burde sette seg bedre inn i hvor mye tid, energi og innsats som ligger bak maten vi kjøper i butikken, så kanskje det blir mer forståelse for at mat er grisebillig her i landet, og burde koste mye mer. 

Anonymkode: 7f757...5e1

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjører en bil fra 2012, som jeg kjøpte brukt. Huset vårt er et oppussingsobjekt i en liten bygd, som kostet 1,4 mill for 10 år siden. Vi dyrker en god del grønnsaker og har høner. Jeg kjøper nesten aldri klær til meg selv, og bare brukt til barna. Handler nesten alt brukt egentlig. Reiser skjeldent. 

Men når jeg går inn på matbutikken sjekker jeg aldri priser. Jeg kjøper det jeg har lyst på, av best mulig kvalitet, økologisk, vilt, uten tilsetningsstoffer, norsk. Vi bruker vel 20.000-25.000,- i mnd på mat/husholdningsartikler, på to voksne og to barn, og det er verdt hver eneste krone. 

Jeg kjøper sjokolade fra anglamark og kolonihagen, eller håndtverkssjokoloade fra små lokale produsenter. Noen koster over 100,- plata. Jeg tror folk i dette landet burde sette seg bedre inn i hvor mye tid, energi og innsats som ligger bak maten vi kjøper i butikken, så kanskje det blir mer forståelse for at mat er grisebillig her i landet, og burde koste mye mer. 

Anonymkode: 7f757...5e1

25 000 på fire personer? Da må dere jo enten spise mye ute eller veldig mye? Evt kaste mye? Det er jo grenser for hvor dyr man klarer å gjøre mathandel selv om man går inn for å gjøre det dyrt? 

Anonymkode: f76e2...0ed

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kjøper dere 1 stk sjokoladeplate til 55 kr ? Det de koster. Snakker ikke om tilbud,handler selv kun sjokolade på tilbud. Det er hinsidig pris om ikke...

Anonymkode: 92c26...b42

Nei kjøper sjokolade i løsvekt! Blir billigere 😉

Anonymkode: 9a2ac...45f

• Liker 1
Skrevet

Nei, den dyre sjokoladen kan butikken få ha for seg selv 😄 Så det var tilbud på obs nå 3 for 100. Kjøpte ikke, prøver å holde meg unna, ellers går jeg bananas på kvelden 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har som regel noe liggende, og det kjøper jeg gjerne når det er på tilbud. Men for all del, har jeg lyst på sjokolade går det fint at den er dyr. Kommer aldri til å være noe her i livet jeg ikke får gjort fordi jeg betaler 55 kroner for en sjokolade en gang iblant. 

Anonymkode: 3e97b...0ce

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...