Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men hva bruker dere under en typ blusekjole som ikke er så lang og med innsvinget midje. Ikke smal bukse heller, typ slimfit? Strømpebukse? Synes det er for kaldt på morgenen ennå til å gå uten noe under. Dessuten er jeg snart 50 år og liker å være litt påkledd på jobb. Synes vide bukser blir stort sammen med noe sånt.

Anonymkode: 29462...683

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men hva bruker dere under en typ blusekjole som ikke er så lang og med innsvinget midje. Ikke smal bukse heller, typ slimfit? Strømpebukse? Synes det er for kaldt på morgenen ennå til å gå uten noe under. Dessuten er jeg snart 50 år og liker å være litt påkledd på jobb. Synes vide bukser blir stort sammen med noe sånt.

Hvis kjolen er for kort uten å ha noe  under den, kjøper jeg den ikke.

AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (8 minutter siden):

Hvis kjolen er for kort uten å ha noe  under den, kjøper jeg den ikke.

Men det er mer en bluse enn kjole. Mer en tunika.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo stilen til folk som er stamgjester på Danskebåten det. 

Anonymkode: d949f...76a

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men det er mer en bluse enn kjole. Mer en tunika.

Til de lange blusene jeg har bruker jeg vanlig bukse. Har ikke tunika.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Strømpebukse. Den i fleece er jo like ugjennomsiktig som en tights. Strømpebukse og tunika er ikke ut.

Anonymkode: eb5b0...eab

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2026 den 11.40):

Jeg lurer på hva kvinner som blir kalt kjerring osv egentlig får lov til å ha på seg? Alt er tydeligvis galt. Hvis de prøver å kle seg moderne så prøver de for hardt, kler de seg klassisk så er de kjedelige, kler de seg fargerikt så er de kjerring osv.

Man kan også spørre seg om hvorfor yngre kvinner har et så høyt behov for å se ned på eldre kvinner.

Jeg antar at selv om kroppen kanskje har forandret seg så ønsker de kvinnene som går med tights og tunika osv å føle seg fin og komfortabel med det de har på. 

Anonymkode: 1b54f...083

Ja, er dessverre alt for mange kvinner på min alder og yngre som er utrolig ufine mot kvinner 40 + og hakker på de. Som om det ikke er nok at kvinner over 30-40  får dritt slengt fra enkelte  menn? Vi skal i tillegg hakke på hverandre? Aner ikke hva det er som gjør det. Kanskje en slags redsel for å bli eldre selv? Ufint er det i hvertfall. Og i tillegg skyter de seg jo selv (og oss som ikke holder på sånn) i foten for de er med på å opprettholde en ukultur som om 20 år gjør dem selv til målskiva

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Tar du en flokk med høns, så er det alltid noen som blir hakket på. Så genene våre ligger ikke så langt fra naturen. Vi liker å rakke ned på med kommentarer og annet om medsøstre som skiller seg ut og kanskje har dårlig selvtillit. Veldig typisk det å være jente/dame dette.

Anonymkode: bebce...7d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...