AnonymBruker Skrevet 3. mai #21 Skrevet 3. mai Savner tights og tunika, jeg. Det kledde jeg godt og trivdes godt i Anonymkode: 95e7e...722 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #22 Skrevet 3. mai Uff , jeg kasta meg på den trenden når den var for 15-20 år siden , det var komfortabelt da 😆🙈 Anonymkode: 5ec29...0c9
AnonymBruker Skrevet 3. mai #23 Skrevet 3. mai Heldigvis er jeg ikke opptatt av at mitt liv skal være et estetisk prosjekt som ikke skal støte noen. Hadde jeg likt å gå i tights og tunika hadde jeg gjort det. Har ikke sett slikt på minst 10 år jeg heller, så du prøver å lage humor på en stereotypi som ikke lenger sees. Dagens «tights og tunika» er kanskje vide, gode bukser med en oversized skjorte eller strikkegenser over. Slik går jeg, som 50+ dame med noen kilo for mye. Anonymkode: c4548...cb5 6
Uglems Skrevet 3. mai #24 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er ikke dette så mye brukt av kvinner post-overgangsalder at det er parodisk. Tightsen gir en illusjon av slankhet. Tunikaen faller ned fra brystene og skjuler muffinsen. Uniform 24/7. Anonymkode: 55ccc...5f3 Altså og så.. jeg er 35 og bruker det 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #25 Skrevet 3. mai Dette var på mote rundt 2005-ish, håper det ikke har tenkt å gjøre comeback. Anonymkode: c221c...3c5 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #26 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette var på mote rundt 2005-ish, håper det ikke har tenkt å gjøre comeback. Anonymkode: c221c...3c5 Husker jeg brukte det omtrent på denne tiden.Nå har jeg ikke sett det på mange år,håper også det ikke dukker opp igjen. K. 70. Anonymkode: 1d5d6...b3a
AprilLudgate Skrevet 3. mai #27 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Husker jeg brukte det omtrent på denne tiden.Nå har jeg ikke sett det på mange år,håper også det ikke dukker opp igjen. K. 70. Anonymkode: 1d5d6...b3a Men hva er SÅ fælt med det? Og hva er egentlig den voldsomt store forskjellen på det og kjole+strømpebukse? 6 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai #28 Skrevet 3. mai Kler meg etter det som passer min kroppsfasong (lav med mage) og som er behagelig. Har vel brukt det i snart 20 år. Bruker mest kjoler/tunika med bånd slik at det gir en midje. Ser faktisk slankere ut på den måten. Anonymkode: 886c7...797 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #29 Skrevet 3. mai Jeg lurer på hva kvinner som blir kalt kjerring osv egentlig får lov til å ha på seg? Alt er tydeligvis galt. Hvis de prøver å kle seg moderne så prøver de for hardt, kler de seg klassisk så er de kjedelige, kler de seg fargerikt så er de kjerring osv. Man kan også spørre seg om hvorfor yngre kvinner har et så høyt behov for å se ned på eldre kvinner. Jeg antar at selv om kroppen kanskje har forandret seg så ønsker de kvinnene som går med tights og tunika osv å føle seg fin og komfortabel med det de har på. Anonymkode: 1b54f...083 11 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #30 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hva kvinner som blir kalt kjerring osv egentlig får lov til å ha på seg? Alt er tydeligvis galt. Hvis de prøver å kle seg moderne så prøver de for hardt, kler de seg klassisk så er de kjedelige, kler de seg fargerikt så er de kjerring osv. Man kan også spørre seg om hvorfor yngre kvinner har et så høyt behov for å se ned på eldre kvinner. Jeg antar at selv om kroppen kanskje har forandret seg så ønsker de kvinnene som går med tights og tunika osv å føle seg fin og komfortabel med det de har på. Anonymkode: 1b54f...083 Dette forumet er bare beintragisk. Det er ikke et moteforum. Det er et hat kvinner-forum. Anonymkode: 9ab03...83e 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai #31 Skrevet 3. mai AprilLudgate skrev (6 timer siden): Men hva er SÅ fælt med det? Og hva er egentlig den voldsomt store forskjellen på det og kjole+strømpebukse? Strømpebukse har fot da, og er gjerne litt tynnere/finere ellers ikke så stor forskjell Anonymkode: bebce...7d6
AprilLudgate Skrevet 3. mai #32 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Strømpebukse har fot da, og er gjerne litt tynnere/finere ellers ikke så stor forskjell Anonymkode: bebce...7d6 Strømpebukse kan fint ha 100 denier og være uten fot som en leggings i strømpebuksevariant. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #33 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2026 den 17.54): Er ikke dette så mye brukt av kvinner post-overgangsalder at det er parodisk. Tightsen gir en illusjon av slankhet. Tunikaen faller ned fra brystene og skjuler muffinsen. Uniform 24/7. Anonymkode: 55ccc...5f3 Du slår inn åpne dører. Det var parodisk allerede for 15 år siden Anonymkode: 6f386...5eb 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #34 Skrevet 4. mai Hvorfor i alle dager bryr du deg om hva andre folk går i, TS? Anonymkode: 844d1...216 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #36 Skrevet 5. mai AprilLudgate skrev (På 3.5.2026 den 11.27): Men hva er SÅ fælt med det? Og hva er egentlig den voldsomt store forskjellen på det og kjole+strømpebukse? Kjoler har ofte litt struktur som gir illusjonen av midje, eksempelvis. Tunika er ofte et uformelig telt som ikke kler noen. Anonymkode: 3a3de...da4 2
jordeple Skrevet 5. mai #37 Skrevet 5. mai (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjoler har ofte litt struktur som gir illusjonen av midje, eksempelvis. Tunika er ofte et uformelig telt som ikke kler noen. Anonymkode: 3a3de...da4 Jeg trenger ikke og ønsker ikke alltid å kle meg for å se så bra ut. Hvem bryr seg om midjen min? Jeg bruker nok mer tights sammen med oversized t-skjorte, men det er jo samme konsept som tights og tunika i grunnen. Det svinger sikkert snart, plutselig går tenåringene i komboen igjen. Bare vent Endret 5. mai av jordeple 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #38 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2026 den 17.54): Er ikke dette så mye brukt av kvinner post-overgangsalder at det er parodisk. Tightsen gir en illusjon av slankhet. Tunikaen faller ned fra brystene og skjuler muffinsen. Uniform 24/7. Anonymkode: 55ccc...5f3 Har du sett den gamle sketsjen med tunika-sangen, eller er du veldig gammel? Dette var mote, men det er som en annen her påpeker ganske lenge siden. Anonymkode: bb83c...f96 1
Kniv & gaffel Skrevet 5. mai #39 Skrevet 5. mai Tight og tunika var mote for ca. 20 år siden. Noen av oss godt voksne damer velger å beholde en stil man trives med selv om det er lenge siden det var moderne. 1 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 5. mai #40 Skrevet 5. mai Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har sett tights og tunika de siste årene. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå