AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Er ikke dette så mye brukt av kvinner post-overgangsalder at det er parodisk. Tightsen gir en illusjon av slankhet. Tunikaen faller ned fra brystene og skjuler muffinsen. Uniform 24/7. Anonymkode: 55ccc...5f3 1
AprilLudgate Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai (endret) Tightsen gir ikke illusjon av slankhet nei. Jeg bruker ikke den komboen, men jeg kler meg etter komfort jeg også. Angående forsøk på å skjule mage så er det jo ikke sosialt akseptert å gå med noe som viser fett på magen. Kun lov med fett på bryster og rumpe. Så de skjuler for å unngå dømmende kommentarer og blikk. Fra sånne som deg. Endret 2. mai av AprilLudgate 24 2 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Verken tights eller tunika skjuler noe som helst. Med mindre man er lang og slank ser man ut som en kongle Anonymkode: 828fa...c89 5 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Jeg har ikke sett den komboen på noen de siste 10-15 årene og jeg bor i den nest største byen i Norge og pendler en del til andre større byer både i Norge og verden Men noe må en jo ha på kroppen sin så om denne kombinasjonen er komfortabel så hvorfor ikke. Personlig er jeg mer drit lei av dette "kjærring", "sånn kler 40 åringer seg, sånn kler 50 åringer seg osv. Anonymkode: 18e33...84f 15 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai tja, jeg ER slank, jeg vet det med mine 54 kilo og 163 på strømpelesten liksom, men akkurat når det kommer til å kle meg i en tights så MÅ jeg ha en genser eller noe oventil som faller nedenfor baken rett og slett fordi det føles mer komfortabelt om jeg må ut blandt folk i dette treningstøyet fordi jeg har "passert middagshøyden" i yngre folks målestikk med mine 50+ selv om jeg er aldri så slang og har muskler å vise til osv osv.. Anonymkode: f4446...350 4
Zephyra Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er ikke dette så mye brukt av kvinner post-overgangsalder at det er parodisk. Tightsen gir en illusjon av slankhet. Tunikaen faller ned fra brystene og skjuler muffinsen. Uniform 24/7. Anonymkode: 55ccc...5f3 Noe sier meg at du vil kritisere kvinner "post-overgangsalder" uansett hva de bruker, spørsmålet er hvorfor du føler behovet for det? Dårlig selvtillit? 16 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Har ikke sett snurten av hverken tights eller tunika på lenge. Hvor i alle dager holder du til? Anonymkode: 8d250...dcf 13
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Kan godt være parodisk for deg jeg,hvis det gleder deg. Anonymkode: 638d2...779 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai Fint med noe som er så langt at det dekker rumpa når man går med tights tenker jeg. Fin kombo. Anonymkode: eb5b0...eab 5
HMK Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai Det er jaggu meg godt at folk ikke kler seg for at du skal godkjenne det. 6 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai Jeg kan ikke huske sist jeg så noen i tights og tunika. Og jeg kan ikke huske at det noensinne har vært så mange av dem at man kan kalle det «parodisk». Hvis du opplever så mange av dem der du bor, må du huske på at det ikke betyr at «moten» der du bor er toneangivende for resten av landet. Må si at jeg også er veldig nysgjerrig på hvor du ser alle disse kvinnene i tights og tunika. Anonymkode: baee9...fd4 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai Er over 50, bor på landet, og eier verken tights eller tunika. Ikke har jeg sett noen i den comboen på 20 år heller. Anonymkode: 23190...a13 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai 🙋♀️ Jeg er snart femti, overvektig og i perimenapause. Har på meg tights og en kort kjole i dag. Blir altfor varm ellers. Har 12, 5 timers vakt på jobb i dag også, så jeg har dessverre ikke tid til å være usynlig. Lover å holde meg hjemme i morra. Beklager, vet det er tøft for mange av dere. ❤️ Anonymkode: a98b8...341 8 4 6
Roci Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er over 50, bor på landet, og eier verken tights eller tunika. Ikke har jeg sett noen i den comboen på 20 år heller. Anonymkode: 23190...a13 Samme her🙂 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #15 Skrevet 3. mai Ser den komboen ofte i den byen jeg jobber. Både av innbyggere og brukere( hjemmetjenesten). Anonymkode: 4799d...fb9
AnonymBruker Skrevet 3. mai #16 Skrevet 3. mai Den kombinasjonen har jeg ikke sett på nesten 20 år. Anonymkode: 1fafd...d63 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #17 Skrevet 3. mai Ser noen bruker det, men de kan en vel telle på en hånd. De får kle seg som de ønsker, de er gamle nok til å bestemme selv hva de vil ha på seg. Anonymkode: bd6a9...803 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #18 Skrevet 3. mai Den komboen har jeg sett ekstremt sjelden, de siste 20 årene. Anonymkode: dc440...f3f 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #20 Skrevet 3. mai Dette var jo trend blant jenter og kvinner 13-30 for 15-20 år siden, var det ikke? Anonymkode: dd838...10a 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå