Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synest dere kvinner om menn over 50 med hettegenser?

Leste nettopp denne saken, om en mann i Tønsberg som sier han fikk "sterke reaksjoner" og opplever press om å endre klesstil etter at han ble 50 år. Heldigvis klarer han å stå opp mot motepresset.

Menn over 50 nektes: - Ikke faen 😅

Anonymkode: 5149a...0c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet. Og er heler ikke lett å få gensere uten hette.

Ser alle som er med i motorklubben der ungdommen er med i, så går alle veiledere med hettegensere og de er i alderen 25 til 70 år

Anonymkode: 179d6...169

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Klart menn over 50 kan gå med hettegenser! Hvorfor i all verdens rike og land skulle de ikke det?

Anonymkode: 3cfcf...437

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tenker folk  må slutte å bry seg om hvordan andre velger å kle seg. Jeg ser ikke problemet med hettegenser, selv om man  har nådd en viss alder.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hettegenser får gå. Bøttehatt er langt over grensen.

Skrevet (endret)

Synes generelt hettegensere er ganske grimme greier, men folk må da få lov til å kle seg som de vil, uansett alder.  

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ser alle som er med i motorklubben der ungdommen er med i, så går alle veiledere med hettegensere og de er i alderen 25 til 70 år

Men akkurat den der kjøper jeg ikke helt. Hvis du ikke klarer å finne en hetteløs genser kan du ikke ha prøvd spesielt hardt.

Endret av Okapi
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er ekstremt lett å få gensere uten hette 

Anonymkode: a377d...0aa

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var ung, syntes jeg menn i hettegenser på 40+ så utrolig latterlige ut.

Nå er jeg selv 50+ og dette synet har endret seg 😄

Kvinne

Anonymkode: 64545...3c6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Beneath the Moon skrev (10 minutter siden):

Jeg tenker folk  må slutte å bry seg om hvordan andre velger å kle seg. Jeg ser ikke problemet med hettegenser, selv om man  har nådd en viss alder.

Samme, blir for dumt…

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 48, og har selv hettegensere. Og tenker man kan bruke det selv om man er 100.

Anonymkode: 8060b...04a

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og er heler ikke lett å få gensere uten hette.

Dette er kanskje det rareste og mest virkelighetsfjerne jeg har lest i 2026.

Så kan selvfølgelig menn over 50 gå med hettegenser så mye de ønsker. 

Anonymkode: 48b10...b4e

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva synest dere kvinner om menn over 50 med hettegenser?

Leste nettopp denne saken, om en mann i Tønsberg som sier han fikk "sterke reaksjoner" og opplever press om å endre klesstil etter at han ble 50 år. Heldigvis klarer han å stå opp mot motepresset.

Menn over 50 nektes: - Ikke faen 😅

Anonymkode: 5149a...0c6

Leste saken i jakt på hvem det er som kommer med disse "reaksjonene". Og det viste seg å være "ungdommer og sosiale medier" 😆 - så da er det jo bare å ignorere det. Hadde det kommet fra arbeidsgiver eller steder med strikt kleskode måtte man jo forholdt seg til det - selv om det ville vært merkelig med egne regler for de over 50.

Anonymkode: f13d8...63b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Samme for meg hvordan folk kler seg. Men har ingen menn eller kvinner i min omgangskrets som går i hettegenser og joggebukse. Jeg er over 50. I mitt hode, er det klær for barn under 18 år. Men jeg står selvfølgelig ikke og peker og ler om jeg ser en mann i hettegenser. Bryr meg ikke.

Tror min mann aldri har eid en hettegenser. Men han liker joggebukse når han jobber i hage/hus ute her.

Har sett menn over 50 på butikken, med hettegenser, joggebukse og caps. Så da er vel det det de liker å gå med da.

Anonymkode: 2cc13...d15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt kler den smukke. 

Anonymkode: f2ed4...2f0

• Liker 2
Skrevet

Hettegenser har ingenting med alder å gjøre.  Men jeg hater hettegenser uansett.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For noen er det ok.
Hvis man derimot ser ut som typisk «gutta boy» som ikke aksepterer at han ikke er 23 lenger, er det verre. 

Anonymkode: 40dac...6e9

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet. Klart menn over 50 kan bruke hettegenser. Folk må slutte å henge seg opp i hvordan andre går kledd 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er kun på KG jeg har hørt at hettegenser ikke er greit for voksne mannfolk.

Jeg kjenner mange mannfolk på 50 + som bruker hettegenser. Aldri tenkt at det er feil.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Voks opp, sier jeg. 

Anonymkode: 97075...079

AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (25 minutter siden):

Det er kun på KG jeg har hørt at hettegenser ikke er greit for voksne mannfolk.

Jeg kjenner mange mannfolk på 50 + som bruker hettegenser. Aldri tenkt at det er feil.

Påstanden kommer fra VG. Hvis du leser tråden ser du jo at de aller fleste synes det er helt greit her.

Men jeg stusser egentlig litt. Er dere virkelig HELT likegyldige til hvordan andre går kledd? Om du møtte en Tinder-date, og han troppet opp i hettegenser/joggebukse/crocs/konebanker/lue med propell, hadde det virkelig ikke påvirket inntrykket overhode?

Anonymkode: 8efeb...e05

• Liker 4
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...