AnonymBruker Skrevet 1. mai #21 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Som sagt, FOMO og for å også vise at jeg har det også gøy de gangene jeg har det gøy, jeg reiser mye så da liker jeg å vise reisene mine. Føler på en måte at jeg også må vise min omgangskrets at jeg har noe. Jeg vet det høres teit ut men det er dessverre sånn jeg tenker. Anonymkode: d50df...9a0 FOMO forsvinner veldig raskt når du sletter appen. Og hvis du tenker at det er viktig å vise reisene dine…vel, da må du nesten velge…«Likes» på bildene dine eller bedre psykisk helse (hvis du sletter appen). Anonymkode: a1a93...0c5 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #22 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her er den samme på YT. Anonymkode: 55d6e...1e7 😅😂🥰 Fantastisk... ja sånne type snutter ser jeg ofte, + skjønne dyr som enten bare er skjønne (og det er jo nok i seg selv) eller som gjør mye rart. Vittige små øyeblikk der en sitter igjen med et smil om munnen. Takk for videoen Anonymkode: 6f8ae...ab3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #23 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Her er den samme på YT. Anonymkode: 55d6e...1e7 Er dette søtt? Anonymkode: a1a93...0c5
AnonymBruker Skrevet 1. mai #24 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er dette søtt? Anonymkode: a1a93...0c5 Ja. Anonymkode: 55d6e...1e7
Gjest eplerogappelsiner Skrevet 1. mai #25 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vet du at hjerner blir avhengig av lidelse? Altså, hjernen din har opplevd den smerten du føler så mange ganger at den tolker den smerten som noe velkjent. Når det gjelder hjernen, er det det kjente som tolkes som det mest trygge, og ukjent er utrygt. Derfor vil din hjerne prøve å skrike til deg at du må tilbake til det kjente når du forsøker å endre en dårlig vane. Den vil at du skal fortsette med det du alltud har gjort, fordi da vet den hva den skal forvente. Det krever langt mindre energi av hjernen, enn ved å prosessere nye valg, nye rutiner, nye opplevelser. Men, det er jo akkurat i de nye valgene og nye opplevelsene at vi vokser mest! Det er der lykken vår ligger. Ikke i de dårlige vanene som får oss til å føle oss dårlig. Så akkurat som ved røykeslutt eller kostholdsendring, må du overstyre hjernens impulser. Ta aktive valg om å homde deg unna instagram, fordi du vet at det ikke er bra for deg. Og ved å ta slike bedre valg på regelmessig basis, vil du også begynne å føle deg bedre med deg selv. Det vil også minke misunneligheten, fordi din selvfølelse øker! Anonymkode: 0a65e...f98 Dette var veldig bra skrevet. Wow
AnonymBruker Skrevet 1. mai #26 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Husk at det kun er de som tilfeldigvis gjør noe som legger ut. Så ser det ut som «alle» har det kjempegøy, men hverken du eller mange andre poster at dere sitter hjemme alene (selv om dere koser dere). Det du ser er ikke reelt. Anonymkode: e91ab...4b6 Mange av de jeg føler poster flere ganger i uka. Det er nesten så jeg lurer på hvordan de klarer å opprettholde nivået. Anonymkode: d50df...9a0
AnonymBruker Skrevet 1. mai #27 Skrevet 1. mai På under to timer har du fått to sider med svar her inne…hva sier det deg? Anonymkode: d8afa...c98 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #28 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): På under to timer har du fått to sider med svar her inne…hva sier det deg? Anonymkode: d8afa...c98 Det er avhengighetsskapende så ikke bare bare å slette. Anonymkode: d50df...9a0
AnonymBruker Skrevet 1. mai #29 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er avhengighetsskapende så ikke bare bare å slette. Anonymkode: d50df...9a0 Lest du mitt innlegg med tips? Anonymkode: 0a65e...f98
AnonymBruker Skrevet 1. mai #30 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): I dag hadde jeg det kjempe fint men i det jeg åpner Instagram og ser at alle har vært med nære og kjære og har venner å henge med og ting å gjøre så ble jeg så trigget. Selv om jeg har det veldig fint selv så er det litt av den sosiale biten som mangler. Jeg kunne selv dokumenter dagen men det tar liksom aldri slutt å vise hva man har gjort og hva man gjør hele tiden. Anonymkode: d50df...9a0 Skjønner hva du mener. Derfor besøker jeg ikke sosiale medier (IG, snap, Facebook, discord) på dager som dette. 17. Mai spesielt er totalt uaktuelt. Man må skjerme seg selv hvis man vet høytider er sårt. Anonymkode: 0286f...829 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #31 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): 😅😂🥰 Fantastisk... ja sånne type snutter ser jeg ofte, + skjønne dyr som enten bare er skjønne (og det er jo nok i seg selv) eller som gjør mye rart. Vittige små øyeblikk der en sitter igjen med et smil om munnen. Takk for videoen Anonymkode: 6f8ae...ab3 Og alt som er på insta, finner man også på youtube, tiktok, og fb. Det er ikke sånn at man går glipp av noe. Anonymkode: 8b6b4...4fc
AnonymBruker Skrevet 1. mai #32 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner hva du mener. Derfor besøker jeg ikke sosiale medier (IG, snap, Facebook, discord) på dager som dette. 17. Mai spesielt er totalt uaktuelt. Man må skjerme seg selv hvis man vet høytider er sårt. Anonymkode: 0286f...829 17.mai er helt uaktuelt for min del også. Poster ikke noe selv heller. Anonymkode: d50df...9a0
AnonymBruker Skrevet 1. mai #33 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Mange av de jeg føler poster flere ganger i uka. Det er nesten så jeg lurer på hvordan de klarer å opprettholde nivået. Anonymkode: d50df...9a0 Fordi de stresser etter innhold. En fyr jeg datet sa en kveld til meg at han ville opp på Fløyen. Åja, så kjekt, sa jeg. Ja, sa han, han ville opp dit og ta selfie og bilde av solnedgangen fordi han ikke hadde fått lagt ut noe spennende på sosiale medier på noen dager. Ikke fordi han faktisk ønsket å gå på Fløyen. Han var rett og slett desperat etter å få lagt ut noe. For meg blir det bare patetisk. Jeg elsker for øvrig IG, men jeg følger svært få jeg kjenner, og legger ikke ut noe selv. Jeg følger mat og treningsskontoer og litt diverse annet spennende, pluss en haug med hunder 😅 Anonymkode: 0ddb1...cd5 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #34 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Lest du mitt innlegg med tips? Anonymkode: 0a65e...f98 Takk for tips ❤️ Anonymkode: d50df...9a0
AnonymBruker Skrevet 2. mai #35 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Og alt som er på insta, finner man også på youtube, tiktok, og fb. Det er ikke sånn at man går glipp av noe. Anonymkode: 8b6b4...4fc Nei det gjør en ikke. Jeg har selv prøvd å bla fram videoer på youtube som jeg har sett på insta men ikke funnet de så dette er blank løgn. Om en heller ønsker å være på tiktok fremfor Instagram så værsågod. Anonymkode: 6f8ae...ab3
AnonymBruker Skrevet 2. mai #36 Skrevet 2. mai Du klarer å slette den. Kom igjen 😊 Anonymkode: cd2b5...124
AnonymBruker Skrevet 2. mai #37 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): I dag hadde jeg det kjempe fint men i det jeg åpner Instagram og ser at alle har vært med nære og kjære og har venner å henge med og ting å gjøre så ble jeg så trigget. Selv om jeg har det veldig fint selv så er det litt av den sosiale biten som mangler. Jeg kunne selv dokumenter dagen men det tar liksom aldri slutt å vise hva man har gjort og hva man gjør hele tiden. Anonymkode: d50df...9a0 Tenker at du må spørre deg selv om problemet ditt er instagram eller at du mangler noe i livet ditt? Instagram er virkelig bare slette. Prøv en pause uten, det går an å installere den på nytt hvis du angrer. Men du skriver at den sosiale biten i livet ditt mangler. Er ikke det noe å prøve å ta tak i? Er det noen du kunne invitert med på noe i morgen? Ikke for at du skal legge det på instagram, men fordi det hadde vært kjekt? Anonymkode: a9725...e27 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #38 Skrevet 2. mai Skaff deg andre venner er mitt tips, og følg færre folk på IG. Jeg følger færre enn 50 kontoer der, og disse poster ikke noe hver uke. Synes vennene dine høres overfladiske ut ut fra det du har skrevet. Anonymkode: 4baec...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #39 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Her er den samme på YT. Anonymkode: 55d6e...1e7 Iscenesatt klipp av småbarn er ikke mye søtt. Anonymkode: aaa22...9e4
AnonymBruker Skrevet 2. mai #40 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er dette søtt? Anonymkode: a1a93...0c5 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Iscenesatt klipp av småbarn er ikke mye søtt. Anonymkode: aaa22...9e4 Og når det fremgår av klippet at dette er et barn og dere tydeligvis ikke liker barn som er "morsomme", og likevel ser dere på dette klippet for å si til oss at det ikke er morsomt... Hva feiler det egentlig dere? Er dere såpass selvskadere at dere bare måååå se noe dere tydeligvis ikke liker? Selv liker jeg helst mer mørk humor på Instagram f.eks eller som jeg nevnte dyr men jeg driver da ikke å ser masse klipp som ikke jeg selv finner Intresant eller morsomt bare for å fortelle de som synes det er interessant eller morsomt at det ikke er det. Det er sånn troll opererer i kommentarfeltene, at dere gidder sier jeg bare... Anonymkode: 6f8ae...ab3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå