AnonymBruker Skrevet 1. mai #41 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du skriver i hi at din familie ikke vil gi gave. Men din mor vil jo gi gave, jeg regner med at broren din ikke nekter henne å gjøre det. Hvis dere vil at kjæresten din skal integreres mer i din brors familie, må du og han gjøre en større innsats. Anonymkode: 66db1...42e Jeg skrev i HI at det er min bror og hans familie (som jo også er min familie), ikke vil gi gave. Jeg sa ingenting om mine foreldre i HI. Jeg har lagt en del innsats for å inkludere kjæresten min i familien, det er alltid jeg som har tatt initiativet til å treffes, alltid jeg som har ordnet i stand med mat og kaker, og planlagt det hele. De har ikke ofret en kalori. Anonymkode: c7305...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #42 Skrevet 1. mai Jeg forstår godt hva du mener. Og jeg synes familien din er kjip. Hvis jeg var deg, så ville jeg sagt at dere er sammen og har det kjempefint og at han er kommet for å bli. Og at du setter pris på om de kjøper en gave for å vise at han er akseptert av familien. Dette er selvsagt ikke relevant, men har ikke fått sagt det til noen og kjente at jeg måtte bare få det ut: Jeg kjøpte ikke 50-årsgave til min svoger, men det var fordi de ikke kjøpte 40-årsgave til min mann et par år tidligere. Ja, sikkert litt barnslig, men jeg kjente at da hadde de på en måte bestemt hvordan det skulle være. Anonymkode: 67f65...59c 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #43 Skrevet 1. mai For en merkelig familie, men nå bor vi gaver selv om vi ikke feirer da og din kjæreste har rund dag, spesielt å ikke gi gave da Anonymkode: c69b3...61a 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #44 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (På 1.5.2026 den 16.39): Du misforstår jo veldig her da. Jeg gir ikke for å få tilbake. Og det er ikke meg det er snakk om her, det er kjæresten min. En oppmerksomhet til han på has 50-års dag hadde vist han at de anser han som familie. Men ingen oppmerksomhet viser det motsatte. De stenger igjen døren for han. Anonymkode: c7305...bdc Jeg er enig i at de godt kan gi han en oppmerksomhet på dagen, men pass på så du ikke gjør dette til noe veldig mye større enn det er. Anonymkode: 5135a...f63
AnonymBruker Skrevet 2. mai #45 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (På 1.5.2026 den 16.00): Ja jeg vurderte det. Men hvis han tenker at han får gave fra de, så vil han jo selvfølgelig takke.. 😅 Anonymkode: c7305...bdc Det er der det blir gøy vet du, for da takker han for gaven og så skjønner de ingenting 😎 Så må du få sjokkert uttrykk i ansiktet mens du ser på din bror/svigerinne mens du mimer at de må si tusen takk. I etterkant forklarer du at du sendte en blomst i deres navn sånn at han skulle føle seg velkommen i familien/at du skulle slippe å bli flau over at ikke ønsket å gi ham noe gave/ønsket ikke at han skulle sammenligne hans familie og din familie siden hans familie har vært så raus mot deg. Så ber du dem om å ikke si noe til samboeren din om dette. Anonymkode: f32e5...651
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå