AnonymBruker Skrevet 1. mai #41 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kjolen er for ung uansett hvordan kropp du har. Denne passer til 20-30 åringer. Ikke 50 åringer. Det vil se dumt ut om du kommer med denne. Anonymkode: 280f2...732 Ingen i den aldersgruppen ville valgt denne kjolen, den er kjerring, både i snitt og mønster. Anonymkode: ae7d5...73a 4
Iia Skrevet 1. mai #42 Skrevet 1. mai Du kan hvis du føler deg fin i den og liker den. Mange vil nok velge en som har ermer og/eller er litt lengre, uten at det behøver å påvirke ditt valg
AnonymBruker Skrevet 2. mai #43 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ingen i den aldersgruppen ville valgt denne kjolen, den er kjerring, både i snitt og mønster. Anonymkode: ae7d5...73a Ja, føler dette er akkurat den kjolen 20-åringer gikk med i 2005, mangler bare en bolero. Men gi det et par år, så blir det veldig in igjen, motebildet er jo veldig tidlig 2000 nå Anonymkode: 354bd...f3c
AnonymBruker Skrevet 4. mai #44 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (På 30.4.2026 den 23.37): Jeg er +50 og har denne. Og jeg synes jeg ser smashing ut. Hva andre synes er noe jeg absolutt ikke bryr meg om. Anonymkode: a03cc...cb7 Jeg har den og. Veldig fin kjole. Ikke noe "ungpikeaktig" over den. Passer både "unge" og "gamle" Anonymkode: 8b99b...281
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå