Natriumclorid Skrevet 30. april #21 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ungpikeaktig er jo akkurat hva en del damer 50-60+ streber etter i dag, stramme opp hud, sminke, frisyre, klær. Paniske for ikke å se unge ut lenger. Patetisk. Anonymkode: 9ecf3...286 Vet ikke hvilke kretser du beveger deg i, men jeg ser ikke noe særlig til 50-60-åringer som streber etter å se ungpikeaktig ut. 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #22 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor skal man skjule skavanker? Anonymkode: 650cd...2c3 Fordi det er stygt, åpenbart. Anonymkode: ae7d5...73a
AnonymBruker Skrevet 30. april #23 Skrevet 30. april Kjolen er for ung uansett hvordan kropp du har. Denne passer til 20-30 åringer. Ikke 50 åringer. Det vil se dumt ut om du kommer med denne. Anonymkode: 280f2...732 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #24 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fordi det er stygt, åpenbart. Anonymkode: ae7d5...73a Det er ikke alle som er like usikre som deg. Anonymkode: 9a5ad...794 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #25 Skrevet 30. april Hva som er skavanker er en sosial konstruksjon, og jeg synes damer som tør å vise det som regnes som skavanker nå er helt rå! Og definitivt mer rå en disse botox/filler-brukende slavene som kritiserer en 50+dame for å vise armene sine med mindre de er perfekte i deres øyne. Det er kvinnehat på sitt verste. Dette var den ultimate kvinnekroppen på 1600-tallet. Men vi har fasiten nå, ikke sant 🤡 (bilde fra https://sv.wikipedia.org/wiki/Bortrövandet_av_Leukippos_döttrar) Anonymkode: 4799d...c30 5 3
AnonymBruker Skrevet 30. april #26 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjolen er for ung uansett hvordan kropp du har. Denne passer til 20-30 åringer. Ikke 50 åringer. Det vil se dumt ut om du kommer med denne. Anonymkode: 280f2...732 Tull. Anonymkode: 9a5ad...794 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #27 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tull. Anonymkode: 9a5ad...794 Ikke tull, men fakta. Anonymkode: 9ecf3...286 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #28 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke tull, men fakta. Anonymkode: 9ecf3...286 Nei. Anonymkode: 9a5ad...794 4
AnonymBruker Skrevet 30. april #29 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke tull, men fakta. Anonymkode: 9ecf3...286 Meninger kvalifiserer ikke som fakta. Anonymkode: 79b1d...246 5
AnonymBruker Skrevet 30. april #30 Skrevet 30. april Absolutt, den blir fin til deg. Feminin og fint snitt. Anonymkode: bcecc...e7f 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #31 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, hvis du har fine overarmer 🙂. Er over 50, men har dessverre ikke det 🙃. Eller, så går det selvfølgelig fint an å ikke bry seg om slapp hud på overarmene 🙂 Anonymkode: f9a06...369 Hvorfor skjule armer, men ikke fjeset? Hele kroppen blir jo slappere med årene. Du ser alderen like mye i ansiktet og på hender, som på armer. Er det burka som er din festdrakt? Anonymkode: bcecc...e7f 4 6
Memorangen Skrevet 30. april #32 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, hvis du har fine overarmer 🙂. Er over 50, men har dessverre ikke det 🙃. Eller, så går det selvfølgelig fint an å ikke bry seg om slapp hud på overarmene 🙂 Anonymkode: f9a06...369 Så du dekker til overarmene og alt annet som er slapt på stranden også? 2 1
Memorangen Skrevet 30. april #33 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ulekkert med ermeløs kjole på gamle damer. Anonymkode: ae7d5...73a AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt. Anonymkode: ae7d5...73a Må gå med burka på stranda og da kanskje? 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #34 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Fordi det er stygt, åpenbart. Anonymkode: ae7d5...73a Det er høyst individuelt hva man mener er stygt eller hva som kvalifiserer som «skavank». Kanskje andre blåser i hva du synes er stygt? Andre mennesker er ikke her for å behage deg. Må være slitsomt å være så intolerant og overfladisk. Anonymkode: 650cd...2c3 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. april #35 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Passer denne til dame +50. ( er 150 og 44 kg) Anonymkode: 4ea60...fa5 Jeg er +50 og har denne. Og jeg synes jeg ser smashing ut. Hva andre synes er noe jeg absolutt ikke bryr meg om. Anonymkode: a03cc...cb7 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai #36 Skrevet 1. mai Jeg personlig styrer unna polyester men a-line kjole er veldig kledelig for mange ulike kropper. Du kan hent fint bruke den uavhengig av alder. Anonymkode: 35273...dc2 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #37 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men du vet vel ikke hvilke skavanker eller om hun i det hele tatt har noen skavanker. Ikke alle damer på 50+ som har det, serru. Anonymkode: 1274e...730 Men det er TS som drar fram alder allerede i tittelen på tråden. Da må vi tro at alderen er relevant, ellers hadde hun bare spurt om hva vi syntes om kjolen. Anonymkode: 79b2d...36a 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #38 Skrevet 1. mai Memorangen skrev (6 timer siden): Så du dekker til overarmene og alt annet som er slapt på stranden også? Nei, bare når jeg skal pynte meg 🙂. Går ikke med singlet på besøk eller i butikken da 🙃. Men som jeg skrev, så kan man selvfølgelig gi blaffen, og gå i hva man vil. Jeg er meg. Anonymkode: f9a06...369
Memorangen Skrevet 1. mai #39 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, bare når jeg skal pynte meg 🙂. Går ikke med singlet på besøk eller i butikken da 🙃. Men som jeg skrev, så kan man selvfølgelig gi blaffen, og gå i hva man vil. Jeg er meg. Anonymkode: f9a06...369 Det betyr ikke at man «gir blaffen» bare fordi man ikke ser helt perfekt ut. 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #40 Skrevet 1. mai Ja, hvordan finne sommerkjole dame +50 år, som bruker str 34 eller XS, bh i C cup. Den må ikke være alt for lang (maks knelang), eller ser ut som en sekk og ikke er småblomstret. Anonymkode: 4ea60...fa5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå