Gå til innhold

Sommer kjole dame + 50


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Passer denne til dame +50. ( er 150 og 44 kg)

Screenshot_20260430_154805_Chrome.thumb.jpg.c32fedd6499abe50d0387e7287dea343.jpg

Anonymkode: 4ea60...fa5

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor skulle den ikke det? 

Anonymkode: 1274e...730

AnonymBruker
Skrevet

Ulekkert med ermeløs kjole på gamle damer. 

Anonymkode: ae7d5...73a

  • Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Snasent, 💥 

Anonymkode: 1e23a...826

Skrevet

Absolutt!

  • Liker 1
Skrevet

Veldig fin

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis du har fine overarmer 🙂. Er over 50, men har dessverre ikke det 🙃. Eller, så går det selvfølgelig fint an å ikke bry seg om slapp hud på overarmene 🙂

Anonymkode: f9a06...369

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ulekkert med ermeløs kjole på gamle damer. 

Anonymkode: ae7d5...73a

Gammel? TS er middelaldrende. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, hvis du har fine overarmer 🙂. Er over 50, men har dessverre ikke det 🙃. Eller, så går det selvfølgelig fint an å ikke bry seg om slapp hud på overarmene 🙂

Anonymkode: f9a06...369

Blir helt matt av sånne som dere. Er det bare plettfri hud og unge kroppsdeler som kan synes i det offentlige rom? Nå kan det hende ts har armer dere hadde akseptert i deres trangsynthet, men om hun har bingovinger eller litt løs hud, så må man jo slippe å dekke seg til i noe langermet for det. 
 

Vakker kjole, ts! 

Anonymkode: 4799d...c30

  • Liker 21
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Gammel? TS er middelaldrende. 

Blir helt matt av sånne som dere. Er det bare plettfri hud og unge kroppsdeler som kan synes i det offentlige rom? Nå kan det hende ts har armer dere hadde akseptert i deres trangsynthet, men om hun har bingovinger eller litt løs hud, så må man jo slippe å dekke seg til i noe langermet for det. 
 

Vakker kjole, ts! 

Anonymkode: 4799d...c30

Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt.

Anonymkode: ae7d5...73a

  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ulekkert med ermeløs kjole på gamle damer. 

Anonymkode: ae7d5...73a

Jeg er 57 og har sikkert like faste armer som en dame som er 20 år yngre.

Trener masse styrke

Anonymkode: 9fc12...0a2

  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt.

Anonymkode: ae7d5...73a

Men du vet vel ikke hvilke skavanker eller om hun i det hele tatt har noen skavanker. Ikke alle damer på 50+ som har det, serru.

Anonymkode: 1274e...730

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er en pen kjole, men det er en ungpikekjole i form, farge og mønster.. Jeg synes ikke den passer for noen over 50 uansett hvor trent de måtte være. Mulig en annen farge vil være bedre.

Anonymkode: 6691d...d74

  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt.

Anonymkode: ae7d5...73a

Hvorfor skal man skjule skavanker?

Anonymkode: 650cd...2c3

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg synes den er for kort. Blir for nakent og ungpikeaktig den der. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

På seg selv kjenner man ingen andre, det som ikke passer ens egen nese kan fin passe andre. Hva tenker du selv TS, er det en kjole du ville følt deg pen i så kjør på for det er ikke noe å si på kjolen. 

AnonymBruker
Skrevet
Natriumclorid skrev (47 minutter siden):

Jeg synes den er for kort. Blir for nakent og ungpikeaktig den der. 

Ungpikeaktig er jo akkurat hva en del damer 50-60+ streber etter i dag, stramme opp hud, sminke, frisyre, klær. Paniske for ikke å se unge ut lenger. Patetisk.

Anonymkode: 9ecf3...286

AnonymBruker
Skrevet
Natriumclorid skrev (55 minutter siden):

Jeg synes den er for kort. Blir for nakent og ungpikeaktig den der. 

For kort blir den ikke er bare 150 cm og kjolen er 96 cm. Er bare usikker på fargen og blomstermønstet. 

Anonymkode: 4ea60...fa5

  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt.

Anonymkode: ae7d5...73a

Ok, deres høyhet.

Anonymkode: 9a5ad...794

  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en pen kjole, men det er en ungpikekjole i form, farge og mønster.. Jeg synes ikke den passer for noen over 50 uansett hvor trent de måtte være. Mulig en annen farge vil være bedre.

Anonymkode: 6691d...d74

Mønsteret er ikke ungpikekjole.

Anonymkode: 9a5ad...794

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt.

Anonymkode: ae7d5...73a

Når man pynter seg, ja. Derfor synes jeg det er rart at så mange roper om hvor mye finere det er å gå uten strømper enn med. Ikke alle som har så fine bein å vise fram...

Vil tilføye at jeg synes det ser mye verre ut med strømpeløse kritthvite legger med spindelvevsårer til penkjole enn litt slappe overarmer til penkjole.

Endret av Thyra
  • Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...