AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Passer denne til dame +50. ( er 150 og 44 kg) Anonymkode: 4ea60...fa5 4
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Ja, hvorfor skulle den ikke det? Anonymkode: 1274e...730
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Ulekkert med ermeløs kjole på gamle damer. Anonymkode: ae7d5...73a 5 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Ja, hvis du har fine overarmer 🙂. Er over 50, men har dessverre ikke det 🙃. Eller, så går det selvfølgelig fint an å ikke bry seg om slapp hud på overarmene 🙂 Anonymkode: f9a06...369 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ulekkert med ermeløs kjole på gamle damer. Anonymkode: ae7d5...73a Gammel? TS er middelaldrende. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, hvis du har fine overarmer 🙂. Er over 50, men har dessverre ikke det 🙃. Eller, så går det selvfølgelig fint an å ikke bry seg om slapp hud på overarmene 🙂 Anonymkode: f9a06...369 Blir helt matt av sånne som dere. Er det bare plettfri hud og unge kroppsdeler som kan synes i det offentlige rom? Nå kan det hende ts har armer dere hadde akseptert i deres trangsynthet, men om hun har bingovinger eller litt løs hud, så må man jo slippe å dekke seg til i noe langermet for det. Vakker kjole, ts! Anonymkode: 4799d...c30 21 3
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gammel? TS er middelaldrende. Blir helt matt av sånne som dere. Er det bare plettfri hud og unge kroppsdeler som kan synes i det offentlige rom? Nå kan det hende ts har armer dere hadde akseptert i deres trangsynthet, men om hun har bingovinger eller litt løs hud, så må man jo slippe å dekke seg til i noe langermet for det. Vakker kjole, ts! Anonymkode: 4799d...c30 Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt. Anonymkode: ae7d5...73a 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #10 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ulekkert med ermeløs kjole på gamle damer. Anonymkode: ae7d5...73a Jeg er 57 og har sikkert like faste armer som en dame som er 20 år yngre. Trener masse styrke Anonymkode: 9fc12...0a2 9
AnonymBruker Skrevet 30. april #11 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt. Anonymkode: ae7d5...73a Men du vet vel ikke hvilke skavanker eller om hun i det hele tatt har noen skavanker. Ikke alle damer på 50+ som har det, serru. Anonymkode: 1274e...730 5
AnonymBruker Skrevet 30. april #12 Skrevet 30. april Det er en pen kjole, men det er en ungpikekjole i form, farge og mønster.. Jeg synes ikke den passer for noen over 50 uansett hvor trent de måtte være. Mulig en annen farge vil være bedre. Anonymkode: 6691d...d74 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #13 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt. Anonymkode: ae7d5...73a Hvorfor skal man skjule skavanker? Anonymkode: 650cd...2c3 5 6
Natriumclorid Skrevet 30. april #14 Skrevet 30. april Jeg synes den er for kort. Blir for nakent og ungpikeaktig den der. 1 1 1
Carrot Skrevet 30. april #15 Skrevet 30. april På seg selv kjenner man ingen andre, det som ikke passer ens egen nese kan fin passe andre. Hva tenker du selv TS, er det en kjole du ville følt deg pen i så kjør på for det er ikke noe å si på kjolen.
AnonymBruker Skrevet 30. april #16 Skrevet 30. april Natriumclorid skrev (47 minutter siden): Jeg synes den er for kort. Blir for nakent og ungpikeaktig den der. Ungpikeaktig er jo akkurat hva en del damer 50-60+ streber etter i dag, stramme opp hud, sminke, frisyre, klær. Paniske for ikke å se unge ut lenger. Patetisk. Anonymkode: 9ecf3...286
AnonymBruker Skrevet 30. april #17 Skrevet 30. april Natriumclorid skrev (55 minutter siden): Jeg synes den er for kort. Blir for nakent og ungpikeaktig den der. For kort blir den ikke er bare 150 cm og kjolen er 96 cm. Er bare usikker på fargen og blomstermønstet. Anonymkode: 4ea60...fa5 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #18 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt. Anonymkode: ae7d5...73a Ok, deres høyhet. Anonymkode: 9a5ad...794 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #19 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en pen kjole, men det er en ungpikekjole i form, farge og mønster.. Jeg synes ikke den passer for noen over 50 uansett hvor trent de måtte være. Mulig en annen farge vil være bedre. Anonymkode: 6691d...d74 Mønsteret er ikke ungpikekjole. Anonymkode: 9a5ad...794 3 1
Thyra Skrevet 30. april #20 Skrevet 30. april (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg blir matt av sånne som deg som ikke kan kunsten å kle seg. Man skjuler skavanker og fremhever det er som er positivt. Anonymkode: ae7d5...73a Når man pynter seg, ja. Derfor synes jeg det er rart at så mange roper om hvor mye finere det er å gå uten strømper enn med. Ikke alle som har så fine bein å vise fram... Vil tilføye at jeg synes det ser mye verre ut med strømpeløse kritthvite legger med spindelvevsårer til penkjole enn litt slappe overarmer til penkjole. Endret 30. april av Thyra 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå