AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Er det noen som har vært borti samtale/støttegrupper e.l. for ADHD-partnere, enten fysiske eller digitale? Vet det fins egne samlivskurs for par hvor én eller begge har ADHD, men tenker mer på rene partnertilbud hvor man kan lufte en del av utfordringene man kjenner på i samlivet/familielivet (og føle seg mindre ensom). Anonymkode: bcc6a...c12
Mardina Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Ser ikke helt poenget med det? 🤔 De som har AD/HD er vel like forskjellig som de ikke har diagnosen? 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Neppe, siden annenhver snart har slike/lignende diagnoser... Anonymkode: 43a0f...584
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Neppe, siden annenhver snart har slike/lignende diagnoser... Anonymkode: 43a0f...584 Jeg har foreløpig møtt 4 menn fra Tinder, og 3 av dem fortalte om sin ADHD diagnose på første date🤭 Så kan være enig i dette. Har også flere kollegaer med ADHD, en venninne med ADHD, flere barn i klassen til barnet mitt har ADHD og min tidligere sjef hadde ADHD 🤷♀️ Anonymkode: 6dde6...772
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det noen som har vært borti samtale/støttegrupper e.l. for ADHD-partnere, enten fysiske eller digitale? Vet det fins egne samlivskurs for par hvor én eller begge har ADHD, men tenker mer på rene partnertilbud hvor man kan lufte en del av utfordringene man kjenner på i samlivet/familielivet (og føle seg mindre ensom). Anonymkode: bcc6a...c12 Nei. Men jeg fikk være med min partner på "pårørendetime" hos psykologen. Min partner har autisme, ikke ADHD. Fikk informasjon der (visste alt og litt til fra før, men jeg synes det var bra de hadde tilbudet). Kanskje mulig å få liknende? Anonymkode: 0151d...5b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå