Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har vært borti samtale/støttegrupper e.l. for ADHD-partnere, enten fysiske eller digitale? Vet det fins egne samlivskurs for par hvor én eller begge har ADHD, men tenker mer på rene partnertilbud hvor man kan lufte en del av utfordringene man kjenner på i samlivet/familielivet (og føle seg mindre ensom).

Anonymkode: bcc6a...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke helt poenget med det? 🤔 De som har AD/HD er vel like forskjellig som de ikke har diagnosen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neppe, siden annenhver snart har slike/lignende diagnoser... 

Anonymkode: 43a0f...584

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neppe, siden annenhver snart har slike/lignende diagnoser... 

Anonymkode: 43a0f...584

Jeg har foreløpig møtt 4 menn fra Tinder, og 3 av dem fortalte om sin ADHD diagnose på første date🤭 Så kan være enig i dette. Har også flere kollegaer med ADHD, en venninne med ADHD, flere barn i klassen til barnet mitt har ADHD og min tidligere sjef hadde ADHD 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 6dde6...772

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det noen som har vært borti samtale/støttegrupper e.l. for ADHD-partnere, enten fysiske eller digitale? Vet det fins egne samlivskurs for par hvor én eller begge har ADHD, men tenker mer på rene partnertilbud hvor man kan lufte en del av utfordringene man kjenner på i samlivet/familielivet (og føle seg mindre ensom).

Anonymkode: bcc6a...c12

Nei. Men jeg fikk være med min partner på "pårørendetime" hos psykologen. Min partner har autisme, ikke ADHD. Fikk informasjon der (visste alt og litt til fra før, men jeg synes det var bra de hadde tilbudet). Kanskje mulig å få liknende?

Anonymkode: 0151d...5b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...