Gå til innhold

Ja ja........... (Det siste ordet!)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hi hi, nå er det mitt. Tar det med meg i bilen og kjører langt inn på fjellet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gleden hadde du ikke lenge nei.... for HER ER JEG. Ordet putter jeg i lommen slik at INGEN ser det...

enn så lenge.......

Skrevet

Her kommer jeg, og nasker ordet ut av lommen til Cassandra. Stakkars ord, vil heller være med meg på juletrefest :D

Skrevet

sikker på det a, nora? :wink:

næh.. Tar med meg ordet jeg... være med meg i dusjen :)

Skrevet

Hopper inn i dusjen med *Stylish* og rasker med meg Ordet.... men klarer liksom ikke løpe med en gang... :wink:

Skrevet

KEVIN daa! Synes jeg du er litt frekk. Først i senga mi.. så i dusjen?? :ler: nei huff og huff... Tar det tilbake igjen jeg!

Skrevet

Siden dere krangler :ler::ler:

tar jeg med meg ordet og løper videre i mørket. Håper ingen ser meg nå......

Skrevet

jo!! jeg ser deg ....og nå kommer jeg etter og napper til meg ordet. Stakkar det fryser .....sånn - inn i varmen med oss :sjarmor:

lille meg 2

Skrevet

Ordet syntes det var litt varmt Lille Meg 2, så det vil heller være hos meg og se på TV! :ler::ler::ler:

Skrevet

Henter Ordet igjen jeg .....trives i dets selskap :sjarmor: kom Ordet - nå er det leggetid ..........under dynen ........sånn nå sover Ordet ....hysssssj....ikke vekke det .......legger meg jeg også tror jeg .....er jo langt på natt jo ...natta alle sammen :wink:

:ler: lile meg 2

Skrevet

*lister meg forsiktig inn og tar med meg det sovende ordet og legger det i min egen seng*

God natt :)

Skrevet

går inn på Stylish sitt rom for å bre dyna godt rundt henne........og vips - der falt ordet på gulvet.

Plukker det opp før jeg slokker lyset og går ut! :briller:

Skrevet

Vet du ikke at ordet er mørkeredd da? Så, det er nok best det får komme hit til meg. Skal surfe litt til, og ordet liker å lese innleggene her på KG! :hoho:

Skrevet

:o :o Er ordet mørkredd??? Har jeg aldri hørt noe om du..... :roll:

Tar det tilbake jeg. Nå skal jeg ut å gå tur - så ordet blir med meg det! :wink:

Nemlig! :briller:

Skrevet

*Tralalalalalaaaa.. Snapper ordet og løper så fort beina kan bære meg..*

Skrevet

Ordet hører sammen med meg. Nemlig.... Så jeg tar det, putter det innenfor blusen og springer som f... :ler::ler::ler:

Skrevet

Roter godt og lenge innenfor blusen til Ruby, før jeg knabber Ordet og løper hjem med det! :wink:

Skrevet

Kevin, synes du begynner å bli en smule ufin nå... :ler: Uansett, jeg bare roper på ordet, og vips, der kommer det helt frivillig til meg!!

Skrevet

Urgh. Nå som jeg har spist så mye god julemat, er det vel på tide med litt trim.

*tar opp jakten på ordet*

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...