Gå til innhold

Ja ja........... (Det siste ordet!)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, Leonora! :)

Tar det med meg og kryper til køys nå.. og låser døra så ingen kan komme å ta det .. såh det såh :evil:

:ler::ler::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besøker *Stylish* når hun sover og roter litt unødvendig lenge under dyna hennes også... før jeg tar Ordet og stikker av igjen... :sjarmor:

Låser er til for å låses opp... :wink:

Skrevet

Ha ha, hadde ikke sovnet enda nei. Tar ordet på nytt nå. Sove kan vi gjøre imorgen.

Gjest Anonymous
Skrevet

*napper til seg ordet og løper som faen!!!!!* 8)

Skrevet

Men nå har du hatt det lenge nok, ordet er tilbake der det hører hjemme. HOS MEG! :sjarmor:

Skrevet

*kremt* sniker seg bort til Ruby, stjeler ordet... og løper fort unna...

Skrevet

Men jeg innhenter deg - og snapper Ordet til meg ........*løpe løpe løpe*......inn i bilen og kjører fra alle de andre som vil ha det siste ordet

:hoho::hoho::hoho:

Lille Meg 2 og det siste Ordet :ler:

Skrevet

Lille Meg 2 kjørte visst tom for bensin... rasker med meg Ordet og kjører av gårde som en villmann.... :ler:

Skrevet

*sykler opp på siden av Kevin sin gamle Lada*

Heisann, Kevin! Rull ned vinduet litt, er du snill.....sånn ja.... *stikker armen inn og knabber ORDET!*

Takk-takk! :sjarmor:

Nå er det på tide å få syklet ordet i hus... er jo skikkelig slapsevær ute. Snur og sykler tilbake igjen jeg *dum-di-dum-di-dum*

Skrevet

Oisann...stakkars bertha ....sykkelen sklir i slapset ......og der faller hun så lang hun er ....og ordet ......det flyr opp i luften og inn i mine armer hvor jag tar det i mot ....kom her du Ordet ....paser på deg jeg vet du .....nå skal vi inn og varme oss ....

:hoho:

lille meg 2

Skrevet

*ding-dong. noen hjemme hos lillemeg? Der var du ja, kan jeg komme inn og varme meg litt...Der ser jeg ordet, snapp, så var det i mine hender, og jeg løper ut i kulda igjen før lillemeg har rukket å registrere noe som helst...*

Skrevet

Nå greier jeg meg bare ikke uten ordet jeg.....legger det pent under hodeputa.....[size=9]ZZZZ

Skrevet

ZZZZZZZZZ

Nå sover vel alle. Sniker meg så stilt på tå og tar med meg ordet.

Skrevet

Hei!!!! Hvem løfta på hodeputa mi og vippa meg ut av skjønnhetssøvnen min??? .....grynt.....zzzzzz.....

Skrevet

Jeg har tatt med meg Ordet på jobb i dag, så det så... vil trenge det i dag!!! :sjarmor:

Skrevet

Hah... du trodde ikke jeg så deg nå....... men nå er ordet mitt igjen!!

Skrevet

Nå har du hatt det lenge nok, Cassandra........Tar det tilbake igjen....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...