Gå til innhold

Ja ja........... (Det siste ordet!)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm.... jeg vil kose litt med Ordet før jeg legger meg.... :ler:

Skrevet

Kevin, dah...? *fysjom-fysjom*

Er du sånn.....eh.....ordofil du eller?:hoho:

Neiognei, stakkars ord. Tar'n med meg igjen jeg. Ikke alle som tåler slike sterke scener, vettu....

Skrevet

Jeg er så mange -filer at jeg ikke har tall på dem, så selvfølgelig er jeg Ordofil også, Bertha! Tar det tilbake igjen... vet hvordan det skal brukes.... :ler:

Gjest Lille Meg 2 - ikke pålogg
Skrevet

Stakkars ord da !!! Å bli slengt frem og tilbake slik - det er da ikke måte på hva det skal utsettes for :o .........*leeeer*

Kom til meg du Ordet - skal passe på deg jeg ...... :sjarmor:

*ordet kommer "løpende" inn i mine åpne armer*

:hoho:

Lille Meg 2 - ikke pålogget

Skrevet

synes også litt sånn synd på ordet ja... :o og vEt med stor sikkerhet at det aboslutt vil få det best hos meg asså! :D takk takk.. :ler:

Skrevet

Nå stikker jeg i et familieselskap - tar med meg ordet dit.

Og - det er kun famlie som skal dit - så, såfremt noen her inne ikke er i familie med meg - ja, så blir ordet hos meg en god stund nå! :nisse:

Skrevet

Her kommer jeg og vifter me'n igjen.... alt for å få Ordet.... :wink:

Skrevet

Nei Kevin nå er det min tur til å ha ordet hos meg. Skal gjemme det så dere ikke tar det fra meg igjen.

Skrevet

Ordet har skiftet sin ham fra en pjuskete mannerumpe til en skjønn formfull damestump, så derfor tar jeg det igjen! :sjarmor:

Skrevet

Likte bedre den andre Kevin :sjarmor: ....så derfor tar jeg det tilbake ...kom igjen ord ...let's go !!

:wink: *jeg og Ordet rider inn i solnedgangen ..........*

Lille meg 2

Skrevet

*Ordet hopper over på min hest* og vi rir andre veien, hi hi! :ler:

Skrevet

Tror nok heller ordet vil bli med meg og se på Zorro jeg... Det er jo så mye mer spennende... :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei Ordet har blitt med me under dyna nå. Her skal det soves gitt! :D Nattinatt!! *knise*

Skrevet

Kryper under dyna til Caliente og roter rundt etter Ordet.... mye spennende under dyna til Caliente... :sjarmor:

DER var det ja! Nå har JEG Ordet... :wink:

Skrevet

Å nei du, jeg fant det og stikker av til i morgen (trur jeg)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...