Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, det er da han som oppfører seg som han har PMS. Jeg skjønner godt du ble sint, jeg hadde blitt forbanna. 

Han respekterer deg ikke, selv om du gjentatte ganger ber han om å gi deg rom. For en fyr, jeg skjønner ikke at du gidder eller orker.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er heit på jordet her, men hvorfor må en opplyse og poengtere at en har pms?  
Oppfatter det litt som om en ber om ekstra oppmerksomhet og tiltak fra de rundt for å takle noe som hører med til livet. 
Blir det for ille så oppsøker en gynekolog for å få hjelp. 
Opplevde at pms ble sterkere mot de siste årene før overgangsalderen slo til.  
Uansett, hadde mannen begynt å gnåle på meg på den måten så hadde jeg forlatt kjøkkenet og gått meg en tur om nødvendig. 
Så kunne han sitte der med suretrynet sitt.  
Kanskje tenkt meg om at om jeg skulle gidde den gnålepetteren noe mer i det hele 

Anonymkode: 21b10...b86

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beklager skrivefeil, jeg har dysleksi.

Anonymkode: 4c3e3...518

Da er du utrolig flink! Heldig du!!

Anonymkode: b89b7...f81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mulig jeg er heit på jordet her, men hvorfor må en opplyse og poengtere at en har pms?  
Oppfatter det litt som om en ber om ekstra oppmerksomhet og tiltak fra de rundt for å takle noe som hører med til livet. 
Blir det for ille så oppsøker en gynekolog for å få hjelp. 
Opplevde at pms ble sterkere mot de siste årene før overgangsalderen slo til.  
Uansett, hadde mannen begynt å gnåle på meg på den måten så hadde jeg forlatt kjøkkenet og gått meg en tur om nødvendig. 
Så kunne han sitte der med suretrynet sitt.  
Kanskje tenkt meg om at om jeg skulle gidde den gnålepetteren noe mer i det hele 

Anonymkode: 21b10...b86

Jeg synes faktisk det er helt innafor å be partner om litt emosjonell støtte i perioder der man er litt ekstra følsom eller nedfor, selv om "det hører med til livet". Hvorfor har man en partner, liksom? Med mindre man er enig om at relasjonen først og fremst er praktisk og økonomisk og ikke innebærer gjensidig emosjonell involvering, da.

Anonymkode: 9174f...9ad

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at du gidder. Hadde kastet han ut eller flyttet selv. En sånn fyr er usjarmerende

Anonymkode: abdb8...1eb

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes faktisk det er helt innafor å be partner om litt emosjonell støtte i perioder der man er litt ekstra følsom eller nedfor, selv om "det hører med til livet". Hvorfor har man en partner, liksom? Med mindre man er enig om at relasjonen først og fremst er praktisk og økonomisk og ikke innebærer gjensidig emosjonell involvering, da.

Anonymkode: 9174f...9ad

Det kan man, men det gjelder alle mennesker. Både menn og kvinner kan ha vanskelige dager, man behøver ikke forklare det med PMS. 

Hovedproblemet her uansett at mannen til ts ikke respekterer hennes behov eller grenser uansett om årsaken er PMS eller noe annet.

Anonymkode: 66481...6f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare gå, Ts, for dette ødelegger deg, og det skader også barna deres!

For du bor med en psykisk voldelig partner.

Han hisser seg opp flere ganger om dagen. Om du snakker med ham (når du ikke har pms) om at du ber om litt støtte den ene dagen i måneden du trenger det, og ber ham om å ikke plage deg de dagene - da svarer han at du må tåle det. Ikke bare det, han velger de dagene å sadistisk plage deg helt bevisst over lang tid. Det er psykopatiske trekk!

Han viser ingen empati for deg, tvert om, han liker å plage deg!

Å la ungene vokse opp og se deg bli behandlet på denne måten, samt det at han er så hissig flere ganger daglig, det skader barna.

Nå må du ta ansvar og komme deg ut av dette forholdet!

Bare dropp alle tanker om parterapi her, for det vil aldri bli bra nok når mannen viser sine sadistiske sider så åpenlyst som han gjør.

Kom deg ut av forholdet! NÅ!

Anonymkode: 183c2...ca9

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han der er ikke en partner. Hadde ikke giddet å holde ut med han. Han virker bare som en 16 år gammel gutt. Høres helt fjern ut! 

Anonymkode: e8dee...c44

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor står du alene om det meste med hus og hjem? Med barna og da? Du har rett til å bli forbanna. Hvorfor må du unnskylde det og trygle ham om å være grei? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt PMS, og er kjent for å ha ganske god tålmodighet, men det der hadde jeg klikket uansett dag. Han gjør alt han kan for å få deg sint slik at han kan legge skylden på deg. Dette er pykisk vold. 

Anonymkode: a0763...6b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva har pms med saken å gjøre? Du virker jo helt forvirret. Mener du at du hadde godtatt oppførselen hans hvis du ikke hadde pms? Det virker som om du ikke har selvrespekt, og denne mannen har i hvert fall ikke noen respekt for deg.

Hva får du ut av å være sammen med en sånn tulling egentlig? 

Anonymkode: d147d...59b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så de få gangene du har en dårlig dag og ber om litt ekstra hensyn gjør han det motsatte og anstrenger seg for å være jævli med deg? Det høres ut som han hater deg.

Jeg bruker ikke ordet hat som en overdrivelse her. Det er faktisk sjokkerende mange som hater parteren sin. Når forakt utvikler seg blir det hat. Spiller ingen rolle hva forakten kommer av. Dette høres ut som hat, spesielt fordi han fyrer på alle plugger når du prøver å stå opp for deg selv. Dette er langt forbi manglende respekt.

Anonymkode: 9cbad...199

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når fyren begynner å krangle allerede når du sier du har pms ognsker litt tålmodighet da er løpet kjørt. Han lager drama ut av ingenting og tar åpenbart en krangel der han får. Spør om han har pms. Uansett hva han svarer, be ham oppføre seg. Hadde aldri giddi den fyren der.

Anonymkode: 848f2...873

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Åja. Glemte å si at mannen din er et rasshøl og dramaqueen uten like. Gå fra ham eller forbli ulykkelig.

Anonymkode: 848f2...873

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...