AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Kjære kvinner, Hvor viktig er det at vi menn har slank muskuløs kropp når man er i langt forhold (10 år+)? Jeg bruker litt tid på å få muskler hver uke, mest for at kona skal være interessert egentlig. Kona gir meg komplimenter, men de virker litt overfladiske. Tror ikke hun bryr seg egentlig, annet enn at det er hyggelig å få høre fra andre hvor godt trent jeg er. Så jeg lurer på om det er noe dere bryr dere om i lange forhold? Kanskje vi menn bør drive mer med trening som gir helsegevinst og et langt godt liv? 😊 Anonymkode: 48e74...8af 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Jeg setter pris på at mannen min ikke får stor mage. Men utenom det er jeg mye mer opptatt av hvordan han er med meg, med barna og hvordan vi har det sammen. Jeg tenner på han slik som jeg alltid har gjort, selvom han har noen kilo ekstra på kroppen. Anonymkode: ef969...fa2 4 2
Littelulla Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjære kvinner, Hvor viktig er det at vi menn har slank muskuløs kropp når man er i langt forhold (10 år+)? Jeg bruker litt tid på å få muskler hver uke, mest for at kona skal være interessert egentlig. Kona gir meg komplimenter, men de virker litt overfladiske. Tror ikke hun bryr seg egentlig, annet enn at det er hyggelig å få høre fra andre hvor godt trent jeg er. Så jeg lurer på om det er noe dere bryr dere om i lange forhold? Kanskje vi menn bør drive mer med trening som gir helsegevinst og et langt godt liv? 😊 Anonymkode: 48e74...8af For min del er det viktigste at han tar vare på seg selv for å holde seg sunn og frisk. At det gjør at han utseendemessig fremdeles er svært attraktiv for meg er jo heller ikke å forakte, men det er bare en bonus. 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjære kvinner, Hvor viktig er det at vi menn har slank muskuløs kropp når man er i langt forhold (10 år+)? Jeg bruker litt tid på å få muskler hver uke, mest for at kona skal være interessert egentlig. Kona gir meg komplimenter, men de virker litt overfladiske. Tror ikke hun bryr seg egentlig, annet enn at det er hyggelig å få høre fra andre hvor godt trent jeg er. Så jeg lurer på om det er noe dere bryr dere om i lange forhold? Kanskje vi menn bør drive mer med trening som gir helsegevinst og et langt godt liv? 😊 Anonymkode: 48e74...8af Nei, slank muskuløs kropp er virkelig ikke viktig. Det viktigste er at du er en bra fyr ❤️ Anonymkode: 1ba41...60e 3 1
Knocks Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Personlig hygiene, ånde og kontroll på øre-og nesehår er viktigst. Muskler og smidig kropp er bonus. 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Har aldri brydd meg om pyntemuskler, er det for mye er det ikke rett og slett ikke fint i mine øyne. Mannen min er naturlig sterkere enn meg og det holder lenge. For meg er det viktig at vi passer på den fysiske og mentale helsen vår slik at vi har gode liv både for oss selv og sammen. Anonymkode: 83f8d...233 2 1
Sinsiew Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Det er viktigere for meg at han er hjemme med oss, enn på treningssenteret. Aktive er vi sammen, på svømming med ungene, klatring, turer i skog og fjell. Han har lagt på seg litt siden vi ble kjærester, men jeg trodde heller aldri at kroppen hans ikke kom til å forandre seg i løpet av forholdet. Han er tross alt 16 år eldre... 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Jeg har ingenting imot at en mann har noen kilo ekstra. Men høy fedme klarer jeg nok ikke å tenne seksuelt på. Jeg har hatt noen partnere som har drevet med konkurransetrening. Det krever et matregime og treningsregime som ikke er særlig holdbart i lengden. Jeg liker å spise god mat og å kunne dele en flaske vin. Jeg orker ikke å leve med noen som må stå og veie Cottagecheesen, kyllingfileten eller fisken, hver dag. «Gladtjukk» over «Sixpack». Uten tvil. Men jeg har inntrykk av at noen drar det med «kjærestekilo» litt vel langt? At de går opp ikke bare 5-10 KG, men 30-40 KG i løpet av noen få år. Har sett noen bilder jeg tok av noen venner rett før Corona VS i dag, hvor menneskene på bildene ser ut som helt andre personer… Anonymkode: 89e33...ce2 2
agurkskurk Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Jeg tenker det at når man først er en person som trener regelmessig, så burde "funksjonabel" trening prioriteres. Kroppen din er et verktøy som det er verdt å ta vare på. Når det kommer til hovedspørsmålet ditt, så er vel dette individuelt. Jeg elsker mennesker for den de er og ikke hvordan de ser ut. Så lenge livsstil ikke går ut over mental og fysisk helse i så måte at man fungerer dårligere i hverdagen, så skal en partner gjerne droppe å trene kun for å se bra ut for min del. Mobilitet og god helse stiller mye høyere enn estetikk 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Så lenge det han ikke er en feit slabbedask så betyr ikke muskler noe for meg. Jeg er derimot veldig opptatt av at han skal være velstelt. Dusje daglig, pusse tenner, klippe hår/negler/skjegg regemessig. Trenger ikke være motefiksert, men å vite hvordan man skal kle seg i ulike settinger er også ett must. Ikke bruke sokker med hull i, bruke deo, litt parfyme, bidra i hjemmet, og komme med små overaskelser for å beholde gnisten i forholdet. Det kan være så lite som å svinge innom butikken etter jobb en dag og plukke med favoritt sjokoladen til dama. Anonymkode: 97f45...8f1 1
SPOCA Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Muskeløs kropp? Nei, det er ikke så viktig. Det viktigste er at han holder seg i form, og ikke ligger i sofaen hele dagen. Men, det betyr ikke at han trenger å løfte vekter hele dagen. Mannen min har litt pappamage, men er ellers godt trent, gjennom sykling til og fra jobb, kampsport, treningstudio hvor han både løper og løfter vekter/driver med styrketrening. Det er mer enn nok. Jeg synes min mann er supersexy og kjekk, og så lenge han er "ren og pen", er det mer enn nok. 1
Rosa Dartle Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden (endret) Vi er rett over 40 og har vært sammen i over 20 år, men synes vi holder oss ganske godt for alderen sånn egentlig. Jeg tenker at jeg fortsatt synes han er kjekk. Han trener ikke veldig aktivt, men løper litt og jobber i hagen 😄 Jeg er ikke så glad i mage på menn for å være ærlig 🙈 Men utover det tenker jeg bare normal form, at man tar greit vare på hår og hud og klær og gjør seg litt flid innimellom for å gjøre seg litt attraktiv for partner. 😊 Jeg har ikke følelsen av stormende forelskelse hele tiden lenger, men kan ofte føle at jeg synes han er skikkelig hot når jeg ser på ham og at jeg får lyst på ham. Og det tenker jeg jo også er viktig for hverdagskjærligheten, uavhengig av alder. 🥰 Endret 5 timer siden av Rosa Dartle 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Hold deg noe lunde i god form uten en veldig vektøkning. Kiloer kommer med alderen, men ikke så attraktivt om den blir en stor kul på magen. Min mann er veldig overvektig og jeg tenner ikke på han når han er slik. Har selv lagt på meg etter overgangsalderen, men ingenting i nærheten av hvordan han er. Anonymkode: 97520...8e7
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Bryr meg 0 om synlige muskler, men er ikke negativt å holde seg litt i form. Synes det er helt naturlig at han "legger seg litt ut" med alderen. Anonymkode: c325e...cfb 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjære kvinner, Hvor viktig er det at vi menn har slank muskuløs kropp når man er i langt forhold (10 år+)? Jeg bruker litt tid på å få muskler hver uke, mest for at kona skal være interessert egentlig. Kona gir meg komplimenter, men de virker litt overfladiske. Tror ikke hun bryr seg egentlig, annet enn at det er hyggelig å få høre fra andre hvor godt trent jeg er. Så jeg lurer på om det er noe dere bryr dere om i lange forhold? Kanskje vi menn bør drive mer med trening som gir helsegevinst og et langt godt liv? 😊 Anonymkode: 48e74...8af For min del uviktig. Eneste kravet for den jeg dater er at han må være høyere og sterkere enn meg. Høyere fordi det er preferansen min og sterkhet av åpenbare grunner, sånn i tilfelle jeg havner i en nødsituasjon av noe slag og det er sexy med en mann som er sterk. Ellers? Kunne ikke brydd meg mindre sånn egentlig. Anonymkode: 2da2d...303
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Vanskelig å svare enkelt på. Jeg setter pris på at jeg har en mann som ivaretar helsen og er aktiv, men det er ikke hans muskler som er verken avgjørende for at jeg har det bra med ham eller tenner på ham. Helt ærlig, jeg har en mann som ser bedre ut enn de fleste på hans alder. Han er i midten av 50- årene, og kan lett passere som 40 maks. Når det gjelder kropp er han mer sexy enn de fleste som er 10- 15 år yngre, og selv unge menn misunner ham kroppen hans. Likevel er jeg i ferd med å forlate ham. Jeg, kvinne 50 år, noe overvektig, helt ordinær i forhold til min alder, er i ferd med å forlate min svært muskuløse og sexy ektemann, som er svært veltrent og ser bedre ut enn 99% av menn, både på hans alder og en del yngre. Så nei, det er ikke det avgjørende!!!!! Jeg har nå også passert 50 år, og resten av livet ønsker jeg å ha det virkelig godt. Hvilket veltrent mann, selv langt over gjennomsnittet, ikke garanterer. Fordi det ikke er DET som er mest vesentlig. Dette er sikkert ganske vesentlig for at han får det mye gøy som singel, men vesentlig for at kvinnen han elsker og ønsker å beholde (ja det vet jeg) ønsker å beholde ham er det ikke. Jeg vil heller ha en ordinær mann jeg faktisk koser meg og ler med. Litt mage, ikke veltrent, akkurat det blåser jeg i. God sex og å ha det kjekt sammen betyr mest for tenning og trivsel. HAN er veldig opptatt av hvor trent han er. Jeg er bare lei hele ham, og hans ovetfladiske fokus. Han SER fantastisk ut. Det er det! Sex er fremdeles ok, fordi det er et fysisk behov, og han duger til det. Er bra elsker. En utrent mann som var bra elsker OG bra partner er å foretrekke, selv om helt utrent og ordinær. Anonymkode: 5be5f...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Jeg trenger ikke store biceps og vaskebrett men "pappa kroppen" tenner ikke meg. Typisk øl mage finner ikke jeg attraktivt. Så enkelt er det. En mann som lar seg selv forfalle er ikke en mann jeg vil tenne på, men jeg har fullstendig forståelse for naturlig aldring. Anonymkode: d29b6...914
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #18 Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hold deg noe lunde i god form uten en veldig vektøkning. Kiloer kommer med alderen, men ikke så attraktivt om den blir en stor kul på magen. Min mann er veldig overvektig og jeg tenner ikke på han når han er slik. Har selv lagt på meg etter overgangsalderen, men ingenting i nærheten av hvordan han er. Anonymkode: 97520...8e7 Det bestemmer man helt selv. Spis mindre, så er det fullt mulig å holde vekta (penger sparer man og) Anonymkode: bdcdb...515
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #19 Skrevet 34 minutter siden Så lenge folk er friske, og ikke overvektige er det ok for meg. Anonymkode: 78f2a...0dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå