AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #41 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er steikerommet da? Ovn eller kjøkken? Anonymkode: ced02...68f Gud! Steikerommet er der du steiker brød og kaker i komfyren. Anonymkode: bf235...025
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #42 Skrevet 5 timer siden 2 hours ago, AnonymBruker said: Gud! Steikerommet er der du steiker brød og kaker i komfyren. Anonymkode: bf235...025 Stekeovnen. Anonymkode: 1b5d2...981
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #43 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gud! Steikerommet er der du steiker brød og kaker i komfyren. Anonymkode: bf235...025 Har aldri hørt ordet før. Må jo få lov til å spørre da. Vi kaller det stekeovn. Anonymkode: ced02...68f 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #44 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Stekeovnen. Anonymkode: 1b5d2...981 Jeg sier steikerommet. Anonymkode: bf235...025
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #45 Skrevet 2 timer siden Våtservietter fra jif er gull. Kjøkken og bad vaskes over. Setter opp verandadør og ytterdør for en gjennomlufting. Rydder sko og jakker, legger sammen pledd og puffer puter i sofaene, tørker over stuebord - og setter på kaffe. bruker kost og støvbrett på gulvene - orker ikke dra fram støvsuger/robot eller mopp. Er det mye sand i gangen, rister jeg mattene. Anonymkode: 062ce...dac
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #46 Skrevet 2 timer siden Har et rotrom som jeg kaster diverse inn i siste liten🤣 Jeg er heldigvis blitt mer ryddig etter jeg fikk barn, så sjeldent det er helt bombet nå. Ellers er engangskluter og mopper kjekkt å ha😊 Og skulle det skje at noen kommer overraskende på meg, så later jeg som jeg rydder, organiserer, vasker opp osv, og derfor kan unnskylde rotet🤣 Anonymkode: e5ded...2c3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #47 Skrevet 2 timer siden Jeg har vel det som enkelte kaller snev av OCD..... Bestandig ryddig og rent,alt må se ut som det er nytt. Hus og bil innvendig og utvendig. Strøken hage,til og med snøen må måkes på en pertentlig måte. Blir aldri rot eller møkk om man tar det med en gang. Tar bare noen minutter om ikke sekunder selv med både barn og katter i hus. Anonymkode: 73d0e...566
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #48 Skrevet 2 timer siden Har det generelt rent og ryddig så her kan folk komme akkurat når de vil. Voksne rydder etter seg - fortløpende. Anonymkode: 9151c...474
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #49 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har det generelt rent og ryddig så her kan folk komme akkurat når de vil. Voksne rydder etter seg - fortløpende. Anonymkode: 9151c...474 Og det var ikke slik skryt jeg var ute etter. Anonymkode: bf235...025
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #50 Skrevet 2 timer siden Den panikken slipper jeg fordi jeg rydder opp etter hvert. Da kan folk bare ringe på døra og jeg slipper de inn uten å få panikk pga rot. Hvorfor rydder dere ikke opp etter hvert som dere likevel holder på med ting og tang? Anonymkode: 902cf...bcd
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #51 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den panikken slipper jeg fordi jeg rydder opp etter hvert. Da kan folk bare ringe på døra og jeg slipper de inn uten å få panikk pga rot. Hvorfor rydder dere ikke opp etter hvert som dere likevel holder på med ting og tang? Anonymkode: 902cf...bcd Fordi ikke er så perfekt som deg. Noen har et rotete hodet og helsemessige greier som gjør at vi ikke greier dette. Jeg har gitt opp, derfor panikkrydder jeg. Og derfor ville jeg en litt morsom tråd om panikkrydding uten at folk som er ryddige blander seg inn. Anonymkode: bf235...025 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå