K@tt Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Hvor begynner jeg? Har lest litt om det og ser at Normal har noen produkter men ser ikke hvilke produkter og priser på nettsiden deres. Har også sett på dette settet, men vet ikke om det inneholder det jeg trenger eller om det er noe bra. Jeg har bølger, spesielt når jeg har nyvasket hår. Jeg vil si jeg er en 2b når håret er nyvasket (og frem til det er børstet eller sovet på) men har litt mer enn 2a ellers, vanskelig å si egentlig. 🤷🏻♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Disse produktene selges på Normal https://curlgirlnordic.com/products/ Du må nesten prøve deg frem. Jeg testet cleansing conditioner, men den funka ikke for meg. Måtte bytte til CUrl girl sin low poo shampoo, og den funker bra for meg. Jeg har ikke testet andre produkter fra serien enn disse to, da jeg synes de lukter litt mye. Ellers bruker jeg balsam fra The ordinary, men vet ikke om den er CG-vennlig. Anonymkode: 6ab7d...a56
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Jeg begynte med en tilvenningsfase hvor jeg sluttet bruke sjampoo så ofte, og sluttet børste håret når det var tørt. Børstet kun i dusjen. Nå børster jeg mest kun med fingrene i dusjen. Bruker kun curl girl, curl company eller canduu sine produkter. Sjampoo ett par ganger i måneden, balsam hver dag. Skyller håret hver dag pga trening. Leave in conditioner og hårolje hver dag. Curl gel eller styling foam hvis jeg skal på fest. Hadde bølgete hår før, fine bølger etter dusj, som klappet sammen utover dagen. Ofte bustete og flokete hår, og hår som aldri ble noe særlig lengre enn rett nedenfor skuldrene. Har brukt curly girl metoden i 4-5 år nå, og har fått korketrekker-krøller. Når håret er vått, så rekker det litt nedenfor buksekanten. Gått fra 2a til 2c krøller. Anonymkode: fc059...cf1
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Har 2c men CG var ikke for meg Anonymkode: a344b...648
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Trodde Normal hadde stadig utskiftning av produkter. Synes aldri det er de samme produktene fra gang til gang. Fant du det du skulle? Anonymkode: b0ec3...0e0
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Du bør velge shampoo først og fremst basert på hodebunnen din og hårtype forbi om det er krøller/bølger. Type 2b curl pattern kan ha ulike behov. Men når det kommer til lengden av håret ditt vil du som oftest ha flere likhetstrekk innenfor teksturert hår. Ingen kan gi deg eksakt svar på hva som vil fungere best for deg da du faktisk må prøve deg litt frem. Det er ofte slik at type 2 hår blir lettere tynget ned og ofte trenger både mindre leave in produkter og lettere produkter. Akkurat hvor din sweet spot er kan ingen vite. Ofte kan dette variere mellom sommer og vinter sesongen. Jeg liker skala sin store krukke som er både balsam og leave in. De har mange varianter jeg bruker den blå eller den lilla/rosa. Jeg bruker wella eimi sin krølle mousse. Liker mousse bedre enn gele. Jeg tilfører styling produkter i kliss vått hår da det har best effekt for meg og har med prøving å feiling funnet ut hva som funker best for mitt hår for å unngå at håret mitt blir stringy. Min vei til å vaske å style mitt hår har vært en læringskurve med prøving å feiling. Det som funker på en person på YouTube med mitt curl pattern betyr ikke at det automatisk vil fungere for meg. Anonymkode: 9d634...429
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 15.49): Disse produktene selges på Normal https://curlgirlnordic.com/products/ Du må nesten prøve deg frem. Jeg testet cleansing conditioner, men den funka ikke for meg. Måtte bytte til CUrl girl sin low poo shampoo, og den funker bra for meg. Jeg har ikke testet andre produkter fra serien enn disse to, da jeg synes de lukter litt mye. Ellers bruker jeg balsam fra The ordinary, men vet ikke om den er CG-vennlig. Anonymkode: 6ab7d...a56 Takk for tipset. Har i dag kjøpt inn steg 1, 2, 3 og 5. Hoppet over 4, noen som vet om det er dumt? Anonymkode: b0ec3...0e0
AnonymBruker Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai Bump! Håret mitt er helt annerledes etter kun to-tre omganger med Curly girl nordic. Har brukt First price sjampo for å rense ut alt av silikoner og så Curly girl etter dette. Dette er jo F A N T A S T I S K! Anonymkode: b0ec3...0e0
Catnip Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Gøy at jeg ramlet over denne tråden, jeg har nettopp begynt å bruke Curlgirl fra Normal, og er SÅ fornøyd! Jeg tror faktisk de er fast inne i sortimentet (enn så lenge), koster 116 kroner for en stor-ish flaske med pumpe. Jeg bruker bare sjampo og balsam og leave in conditioner for å gre gjennom. Krøllene mine har blitt mye finere etter at jeg sluttet å børste håret (grer gjennom med en grovtannet kam etter dusj) og ikke tørker håret med håndkle. Nå tar jeg bare håret i en turban av mikrofiber og klemmer litt. Mye mindre frizz og mer definert krøller av å gjøre sånne små ting. 1
K@tt Skrevet 2. mai Forfatter #10 Skrevet 2. mai Nå har jeg prøvd i en uke, og jeg er en smule utålmodig og ser ikke store forskjellen for å være ærlig. Jeg har tynne hårstrå, men veldig mange hårstrå slik at jeg har tykt hår. Håret mitt har alltid hatt fall/tendens til krøller når det er nyvasket, men så fort jeg sover på det eller børster det blir det mindre av det. Rasket med meg noen produkter fra Normal, shampoo, balsam og curl cream og har spurt chat gpt om råd + at jeg har googlet. Min erfaring er at håret mitt lett blir seendes ugredd ut når jeg ikke børster det (som man ikke skal med cgm) og at jeg må friske opp fallet/krøllene hver morgen. Har prøvd mousse, sprayflaske med vann og curl cream. Tørrshampoo er fin å ha i hodebunnen når håret føles tungt mellom vask. Ser at man må smøre seg med tålmodighet, for dette kan ta tid, men jeg bør vel prøve det jeg har en periode nå før jeg eventuelt bytter ut noe selv om jeg blir utålmodig etter store forandringer på kort tid. 😅 AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 15.49): Disse produktene selges på Normal https://curlgirlnordic.com/products/ Du må nesten prøve deg frem. Jeg testet cleansing conditioner, men den funka ikke for meg. Måtte bytte til CUrl girl sin low poo shampoo, og den funker bra for meg. Jeg har ikke testet andre produkter fra serien enn disse to, da jeg synes de lukter litt mye. Ellers bruker jeg balsam fra The ordinary, men vet ikke om den er CG-vennlig. Anonymkode: 6ab7d...a56 Takk for tips! Jeg gikk på Normal og fant ikke de i linken men jeg fant noen andre som jeg prøvde. AnonymBruker skrev (På 24.4.2026 den 4.49): Jeg begynte med en tilvenningsfase hvor jeg sluttet bruke sjampoo så ofte, og sluttet børste håret når det var tørt. Børstet kun i dusjen. Nå børster jeg mest kun med fingrene i dusjen. Bruker kun curl girl, curl company eller canduu sine produkter. Sjampoo ett par ganger i måneden, balsam hver dag. Skyller håret hver dag pga trening. Leave in conditioner og hårolje hver dag. Curl gel eller styling foam hvis jeg skal på fest. Hadde bølgete hår før, fine bølger etter dusj, som klappet sammen utover dagen. Ofte bustete og flokete hår, og hår som aldri ble noe særlig lengre enn rett nedenfor skuldrene. Har brukt curly girl metoden i 4-5 år nå, og har fått korketrekker-krøller. Når håret er vått, så rekker det litt nedenfor buksekanten. Gått fra 2a til 2c krøller. Anonymkode: fc059...cf1 Tilvenningsfasen har ikke jeg fått med meg... Det er så mange ulike råd på nett, blir jo helt forvirret. 😅 Så gøy å høre at du har fått så stor forandring på håret og er så fornøyd! 🤩 AnonymBruker skrev (På 24.4.2026 den 5.44): Har 2c men CG var ikke for meg Anonymkode: a344b...648 Det var kjedelig da. Men om du har 2c så har du kanskje en del krøller allerede? AnonymBruker skrev (På 27.4.2026 den 9.56): Trodde Normal hadde stadig utskiftning av produkter. Synes aldri det er de samme produktene fra gang til gang. Fant du det du skulle? Anonymkode: b0ec3...0e0 Jeg fant ikke de som det var linket til, men fant Curl girl produkter som jeg prøvde. AnonymBruker skrev (På 27.4.2026 den 20.32): Du bør velge shampoo først og fremst basert på hodebunnen din og hårtype forbi om det er krøller/bølger. Type 2b curl pattern kan ha ulike behov. Men når det kommer til lengden av håret ditt vil du som oftest ha flere likhetstrekk innenfor teksturert hår. Ingen kan gi deg eksakt svar på hva som vil fungere best for deg da du faktisk må prøve deg litt frem. Det er ofte slik at type 2 hår blir lettere tynget ned og ofte trenger både mindre leave in produkter og lettere produkter. Akkurat hvor din sweet spot er kan ingen vite. Ofte kan dette variere mellom sommer og vinter sesongen. Jeg liker skala sin store krukke som er både balsam og leave in. De har mange varianter jeg bruker den blå eller den lilla/rosa. Jeg bruker wella eimi sin krølle mousse. Liker mousse bedre enn gele. Jeg tilfører styling produkter i kliss vått hår da det har best effekt for meg og har med prøving å feiling funnet ut hva som funker best for mitt hår for å unngå at håret mitt blir stringy. Min vei til å vaske å style mitt hår har vært en læringskurve med prøving å feiling. Det som funker på en person på YouTube med mitt curl pattern betyr ikke at det automatisk vil fungere for meg. Anonymkode: 9d634...429 Takk for gode råd og tips, det høres logisk ut at man må prøve seg fram. Erfarer også som du sier at håret mitt blir lett tynget ned og bør ha mindre leave-in produkter. AnonymBruker skrev (På 28.4.2026 den 21.27): Takk for tipset. Har i dag kjøpt inn steg 1, 2, 3 og 5. Hoppet over 4, noen som vet om det er dumt? Anonymkode: b0ec3...0e0 Ops, feilsitering. Vet dessverre ikke noe om det er dumt eller ikke. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Bump! Håret mitt er helt annerledes etter kun to-tre omganger med Curly girl nordic. Har brukt First price sjampo for å rense ut alt av silikoner og så Curly girl etter dette. Dette er jo F A N T A S T I S K! Anonymkode: b0ec3...0e0 Så bra du har fått så gode resultater! 🤩 Catnip skrev (16 timer siden): Gøy at jeg ramlet over denne tråden, jeg har nettopp begynt å bruke Curlgirl fra Normal, og er SÅ fornøyd! Jeg tror faktisk de er fast inne i sortimentet (enn så lenge), koster 116 kroner for en stor-ish flaske med pumpe. Jeg bruker bare sjampo og balsam og leave in conditioner for å gre gjennom. Krøllene mine har blitt mye finere etter at jeg sluttet å børste håret (grer gjennom med en grovtannet kam etter dusj) og ikke tørker håret med håndkle. Nå tar jeg bare håret i en turban av mikrofiber og klemmer litt. Mye mindre frizz og mer definert krøller av å gjøre sånne små ting. Så bra du er så fornøyd! Jeg har ikke prøvd å gre håret med balsam i, skal prøve det neste gang for å definere krøllene mere.
AnonymBruker Skrevet 2. mai #11 Skrevet 2. mai K@tt skrev (1 time siden): Nå har jeg prøvd i en uke, og jeg er en smule utålmodig og ser ikke store forskjellen for å være ærlig. Jeg har tynne hårstrå, men veldig mange hårstrå slik at jeg har tykt hår. Håret mitt har alltid hatt fall/tendens til krøller når det er nyvasket, men så fort jeg sover på det eller børster det blir det mindre av det. Rasket med meg noen produkter fra Normal, shampoo, balsam og curl cream og har spurt chat gpt om råd + at jeg har googlet. Min erfaring er at håret mitt lett blir seendes ugredd ut når jeg ikke børster det (som man ikke skal med cgm) og at jeg må friske opp fallet/krøllene hver morgen. Har prøvd mousse, sprayflaske med vann og curl cream. Tørrshampoo er fin å ha i hodebunnen når håret føles tungt mellom vask. Ser at man må smøre seg med tålmodighet, for dette kan ta tid, men jeg bør vel prøve det jeg har en periode nå før jeg eventuelt bytter ut noe selv om jeg blir utålmodig etter store forandringer på kort tid. 😅 Takk for tips! Jeg gikk på Normal og fant ikke de i linken men jeg fant noen andre som jeg prøvde. Tilvenningsfasen har ikke jeg fått med meg... Det er så mange ulike råd på nett, blir jo helt forvirret. 😅 Så gøy å høre at du har fått så stor forandring på håret og er så fornøyd! 🤩 Det var kjedelig da. Men om du har 2c så har du kanskje en del krøller allerede? Jeg fant ikke de som det var linket til, men fant Curl girl produkter som jeg prøvde. Takk for gode råd og tips, det høres logisk ut at man må prøve seg fram. Erfarer også som du sier at håret mitt blir lett tynget ned og bør ha mindre leave-in produkter. Ops, feilsitering. Vet dessverre ikke noe om det er dumt eller ikke. Så bra du har fått så gode resultater! 🤩 Så bra du er så fornøyd! Jeg har ikke prøvd å gre håret med balsam i, skal prøve det neste gang for å definere krøllene mere. Fikk du beskjed av ChatGPT å begynne med «the final wash»? Det var det som endret alt for meg. Sjampo med sulfat og uten silikon. First price sjampo til 19 kroner fungerer utmerket. Vask håret to ganger på rad med den, deretter bruk en proteinkur fra CG i 15 minutter. Etter dette er håret klart til CG-produktene. Anonymkode: b0ec3...0e0
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai Det høres ut som vi har relativt likt hår. Jeg har også tynne hårstrå, men mye hår. Har en miks mellom 2 a, b og c, mest a og b. Det er vanskelig å finne produkter som fungerer. Jeg må ha noe med mye hold, men som samtidig er lett og ikke tynger ned håret. Jeg likte ikke Normal sin krølleserie, den gjorde ingenting for mitt hår. Favorittmerkene mine er Innersense, Jessiecurl og Aveda. Akkurat nå bruker jeg Aveda; Be curly curl cream og Confixor gel. Når disse er tomme skal jeg tilbake til Innersense og teste deres Air dry cream. Med bølger er stylingteknikken viktigere enn produktet. Jeg må være veldig forsiktig med børsting. Børster det med balsamen i, skyller ut, har i stylingprodukter i dryppvått hår, børster gjennom og klemmer opp krøller/ut vannet, først med hendene så med en tskjorte. «Plopper» håret i tskjorte en liten stund mens jeg smører meg med krem og slikt før jeg føner med diffuser. Jeg foretrekker å føne opp ned for å få mer volum. Kan absolutt ikke børste håret på dag to, for å friske opp håret bruker jeg bare vann og litt stylingprodukt. Hvilken børste du bruker kan også påvirke. Jeg har en Denman D3 hvor jeg har fjernet et par av radene. Det er mange inspirerende profiler på Instagram, en av mine favoritter er wavycurly. Anonymkode: 9290a...6eb
K@tt Skrevet 3. mai Forfatter #13 Skrevet 3. mai (endret) AnonymBruker skrev (På 2.5.2026 den 17.38): Fikk du beskjed av ChatGPT å begynne med «the final wash»? Det var det som endret alt for meg. Sjampo med sulfat og uten silikon. First price sjampo til 19 kroner fungerer utmerket. Vask håret to ganger på rad med den, deretter bruk en proteinkur fra CG i 15 minutter. Etter dette er håret klart til CG-produktene. Anonymkode: b0ec3...0e0 Ja, tok en final wash men bare én gang ikke to og så brukte jeg ikke proteinkur. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det høres ut som vi har relativt likt hår. Jeg har også tynne hårstrå, men mye hår. Har en miks mellom 2 a, b og c, mest a og b. Det er vanskelig å finne produkter som fungerer. Jeg må ha noe med mye hold, men som samtidig er lett og ikke tynger ned håret. Jeg likte ikke Normal sin krølleserie, den gjorde ingenting for mitt hår. Favorittmerkene mine er Innersense, Jessiecurl og Aveda. Akkurat nå bruker jeg Aveda; Be curly curl cream og Confixor gel. Når disse er tomme skal jeg tilbake til Innersense og teste deres Air dry cream. Med bølger er stylingteknikken viktigere enn produktet. Jeg må være veldig forsiktig med børsting. Børster det med balsamen i, skyller ut, har i stylingprodukter i dryppvått hår, børster gjennom og klemmer opp krøller/ut vannet, først med hendene så med en tskjorte. «Plopper» håret i tskjorte en liten stund mens jeg smører meg med krem og slikt før jeg føner med diffuser. Jeg foretrekker å føne opp ned for å få mer volum. Kan absolutt ikke børste håret på dag to, for å friske opp håret bruker jeg bare vann og litt stylingprodukt. Hvilken børste du bruker kan også påvirke. Jeg har en Denman D3 hvor jeg har fjernet et par av radene. Det er mange inspirerende profiler på Instagram, en av mine favoritter er wavycurly. Anonymkode: 9290a...6eb Hvor lang tid bør jeg gi produktene før jeg prøver en annen serie? Må jeg begynne helt på nytt med final wash og proteinkur om jeg begynner med en ny serie? Jeg børster ikke håret annet enn i dusjen med en bredtannet kam mens jeg har balsam i håret. Så "plopper" jeg håret og tar i curl cream og setter håret opp i en hårturban. Har ikke hårføner, men jeg burde kanskje skaffe meg? Forresten, bruker du shampoo? Jeg har forstått det slik at cgm har utviklet seg siden det startet/gått i forskjellige retninger, og noen mener at all shampoo er fy-fy. Endret 3. mai av K@tt
AnonymBruker Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai K@tt skrev (22 minutter siden): Ja, tok en final wash men bare én gang ikke to og så brukte jeg ikke proteinkur. Hvor lang tid bør jeg gi produktene før jeg prøver en annen serie? Må jeg begynne helt på nytt med final wash og proteinkur om jeg begynner med en ny serie? Jeg børster ikke håret annet enn i dusjen med en bredtannet kam mens jeg har balsam i håret. Så "plopper" jeg håret og tar i curl cream og setter håret opp i en hårturban. Har ikke hårføner, men jeg burde kanskje skaffe meg? Forresten, bruker du shampoo? Jeg har forstått det slik at cgm har utviklet seg siden det startet/gått i forskjellige retninger, og noen mener at all shampoo er fy-fy. Jeg følger ikke curly girl metoden mtp sjampo og balsam. Bruker vanlige pluss en rensesjampo innimellom. Det aller viktigste for mitt hår er stylingen. En må bare prøve seg frem og finne en måte som passer en selv. For min del prøver jeg å bruke opp produktene før jeg kjøper nye. Er de billige og helt håpløse kan det være de blir kassert før de er tomme. Hårføneren hadde jeg ikke klart meg uten. Håret tar timesvis å tørke om det skal lufttørke, i tillegg blir krøllene mye mindre definerte. Anonymkode: 9290a...6eb
K@tt Skrevet 3. mai Forfatter #15 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg følger ikke curly girl metoden mtp sjampo og balsam. Bruker vanlige pluss en rensesjampo innimellom. Det aller viktigste for mitt hår er stylingen. En må bare prøve seg frem og finne en måte som passer en selv. For min del prøver jeg å bruke opp produktene før jeg kjøper nye. Er de billige og helt håpløse kan det være de blir kassert før de er tomme. Hårføneren hadde jeg ikke klart meg uten. Håret tar timesvis å tørke om det skal lufttørke, i tillegg blir krøllene mye mindre definerte. Anonymkode: 9290a...6eb Bruker du "vanlig" shampoo og balsam eller en fra en av de seriene du beskriver? Får se om jeg skaffer meg en hårføner etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 3. mai #16 Skrevet 3. mai K@tt skrev (1 time siden): Bruker du "vanlig" shampoo og balsam eller en fra en av de seriene du beskriver? Får se om jeg skaffer meg en hårføner etterhvert. Litt hipp som happ. Har som regel et par jeg roterer på. Men mest vanlig sjampo og balsam. Men om jeg skal prioritere legger jeg heller mer penger i en balsam enn sjampo. Anonymkode: 9290a...6eb
AnonymBruker Skrevet 3. mai #17 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg følger ikke curly girl metoden mtp sjampo og balsam. Bruker vanlige pluss en rensesjampo innimellom. Det aller viktigste for mitt hår er stylingen. En må bare prøve seg frem og finne en måte som passer en selv. Anonymkode: 9290a...6eb Det du beskriver er jo ikke curly girl metoden, så hvorfor i det hele tatt svare her? Anonymkode: b0ec3...0e0
AnonymBruker Skrevet 3. mai #18 Skrevet 3. mai K@tt skrev (5 timer siden): Ja, tok en final wash men bare én gang ikke to og så brukte jeg ikke proteinkur. Jeg har jo ikke holdt på så lenge, men de gangene jeg har brukt proteinkur og latt den sitte i 15 minutter, og deretter balsam, og deretter krem, så har håret blitt skikkelig flott. De andre gangene…njæ. Anonymkode: b0ec3...0e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai #19 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det du beskriver er jo ikke curly girl metoden, så hvorfor i det hele tatt svare her? Anonymkode: b0ec3...0e0 Poenget mitt er at man må prøve seg frem og finne det som fungerer for sitt hår. Å slavisk følge curly girl metoden er ikke løsningen for alle. En kan plukke med seg det som fungerer. Jeg har fulgt curly girl metoden i lengre perioder over et tidsrom på 20 år. Hos meg koker alt ned til styling. Om jeg bruker curly girl godkjent sjampo og balsam har vesentlig mindre å si for resultatet enn stylingproduktene. Mine favoritt stylingprodukter er curly girl godkjente og noen av disse har jeg brukt jevnlig i 20 år. Anonymkode: 9290a...6eb
AnonymBruker Skrevet 4. mai #20 Skrevet 4. mai K@tt skrev (14 timer siden): Ja, tok en final wash men bare én gang ikke to og så brukte jeg ikke proteinkur. Hvor lang tid bør jeg gi produktene før jeg prøver en annen serie? Må jeg begynne helt på nytt med final wash og proteinkur om jeg begynner med en ny serie? Jeg børster ikke håret annet enn i dusjen med en bredtannet kam mens jeg har balsam i håret. Så "plopper" jeg håret og tar i curl cream og setter håret opp i en hårturban. Har ikke hårføner, men jeg burde kanskje skaffe meg? Forresten, bruker du shampoo? Jeg har forstått det slik at cgm har utviklet seg siden det startet/gått i forskjellige retninger, og noen mener at all shampoo er fy-fy. Det å bruke shampoo eller ikke har mye med hva slags krøllete hår du har. Jo mer krøller og tekstur jo mer fuktighet trenger håret, så hårolje og cowash er mest for de med afrikanske/latinske røtter. Har du typisk nordisk hår blir cowash og mange oljer alt for tungt. Det er også derfor mange kutter ut curly girl for de går rundt med fett og oljete hår og blir ikke kvitt de tunge produktene. Curly girl er en reise og det er mange varianter av metoden alt etter hårtyper og hvor mye tid og utstyr du er interessert i å kjøpe. Har du typisk nordisk hår er det desto viktighet å clarify /rense. Jeg gjør det alt fra en gang hver 14 dag til hver uke. Kommer ann på hvor mye stylingprodukter jeg bruker. Når du uansett shamponerer håret burde du gjøre det i to omganger alltid - du kommet til å merke forskjell. Jeg har to skaphyller fulle med produkter jeg har kjøpt som jeg nå prøver å bruke opp før jeg kjøper noe nytt.. Så det kan balle fort på seg 😀 Anonymkode: a1a85...17d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå