Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes jeg er fin uten. Men liker å sminke meg innimellom. Og huden min er litt sensitiv. Så jeg bruker aldri noe der. Bruker heller hudpleie. Men er veldig glad i leppestift. Så det bruker jeg hver dag. 

Anonymkode: 10abf...510

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes generelt jeg ser bedre ut uten sminke enn med sminke på. Eneste jeg synes er fint på meg, er bruk av eyeliner, men det har jeg også sluttet med.

Anonymkode: ea1b2...480

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg får eksem på øyelokkene, uansett hvilken øyesminke jeg bruker. Det hjelper ikke med sminke når huden på øyelokkene ser ut som krepp-papir og legger ca 10 år på alderen min.
Har blitt så vant med å gå sminkeløs at jeg tenker nesten ikke over det lenger. 

Anonymkode: 4b025...35d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller god hudpleie

Anonymkode: 416b5...660

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

:)

Anonymkode: 7df1d...eac

Jeg prøvde det litt på morgenen, men jeg liker bedre å sove ☺️ så jeg tok heller den tiden i senga. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk småbarn, tok meg ikke den ekstra tiden om morgenen.

En annen ting jeg oppdaget, var at den intense kløen jeg har slitt med hele livet forsvant etter jeg begynte å bruke parfymefri produkter (igjen, etter barn). Da frister det heller ikke så veldig å begynne igjen å kline masse forskjellige produkter med diverse kjemikalier og lukter utover ansiktet hver dag. Kanskje jeg en dag begynner igjen når jeg har tid alene på badet om morgenen og finner produkter jeg føler jeg kan stole på ikke har negativ effekt på meg. 

Anonymkode: 22c4b...6cb

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ikke ble noe mindre stygg med sminke på. Ingen vits i å bruke penger da. 

Anonymkode: f701c...453

Skrevet

Dere som opplever det tetter igjen - bruker dere fulldekkende foundtions fra de litt eldre tider?

Jeg har selv kraftig allodyni pga vestibulær migrene - så øyensminke og mascara klarer jeg ikke bruke.

Men med skintints eller lettere nye foundtions med lett dekk kjenner jeg ikke at jeg har på. Og jeg har alvorlig grad nevrologisk lidelse med kraftig allodyni.

Så jeg bare ble nysgjerrig på om dere kanskje bruker litt dårlige produkter når det føles som sparkel mer enn ingenting? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte det mest for å skjule kviser og uren hud. Sluttet da jeg innså at folk ikke visste at jeg brukte foundation, og at kvisene vistes like vel. Nå har jeg fokus på hudpleie, og så bruker jeg mascara til daglig. Bruker lipgloss eller lebestift til fest, og en sjelden gang rouge og øyenskygge.

Anonymkode: e421c...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...