AnonymBruker Skrevet 27. april #41 Skrevet 27. april Kan du invitere han ut å gå en tur? Er jo kanskje den settingen det er lettest for litt forsiktige folk å ha gode samtaler. Det er jo også litt mer uskyldig enn en date på restaurant eller lignende. Aldersforskjellen burde være helt uvesentlig i mine øyne. Og den som intet våger.... Anonymkode: 13a82...125 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #42 Skrevet 11. mai carlberner1 skrev (På 23.4.2026 den 9.22): Takk for fint innlegg! Akkurat maken her. Med betydelig færre dame-erobringer (overfall?), dog. Jeg virrer fortsatt med hodet og innser hvor mye jeg har savnet å gjøre det sammen i .. 30 år med felles adresse. Underveis har jeg funnet anledninger til å "virre med hodet". Jeg hadde valgt annerledes den gang hadde jeg hatt erfaringene jeg har nå. Jeg tror det er mye av livet slik det er: man må velga der&da, ikke etterpå Såh, TS: hvordan går det? TS har gitt opp😅 da kom det plutselig en mld på eget initiativ allikevel, men samtalen døde like fort uten at han biter på noen hint om å møyes så jeg gir opp, det er frustrerende å bare like den sorten her....men jeg har vært lykkelig singel i mange år så har kommet fram til at det er bedre å slutte og mate ideen så glemmer jeg ham på noen mnd og er lykkelig single igjen Anonymkode: 7c4c7...b25 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #43 Skrevet 11. mai Einus skrev (På 22.4.2026 den 8.33): Dette traff meg litt faktisk. Eller det vil si, jeg er ekstrovert og kjæresten er introvert. Tenkte ikke mye på det i førsten (snart 9 år). Men jeg savner veldig en tur på på byen, drikke litt øl, gå ut å spise, danse litt kanskje etc etc. Vi er særboere. Det fungerer veldig bra, men savnet efter å danse, ta noen øl med folk jeg kjenner og slike ting. Hun har aldri sagt nei til at jeg kan treffe gutta å ta en øl, men føler en viss utilfredshet fra hennes side, at hun kanskje er sjalu og sånne ting. Mitt råd til deg, tenk deg nøye om. Dette kan bli kjedelig for deg. Jeg er spontan og spøker, hun er litt kjedelig for å si det sånn og det er enkelte ganger litt vel traust. Jeg har hatt +/- 500 damer i mitt liv, som jeg har feiet over, vi er i 60 årene hun en del eldre enn meg (63), men jeg vet fra tidligere at hun (69) var ganske vill i nikkersen vet jeg. Hun tok for seg vet jeg. Men om man kan se gjennom fingrene og ikke være for my opptatt av røde kluter osv og være villig til å svelge noen kameler, så kan det jo gå greit. Om jeg ville gått inn i et slikt forhold igjen....?? Mer negativ enn positiv kjenner jeg. 500 damer, du har gitt gass du😂 Anonymkode: 2c1a7...20b
carlberner1 Skrevet 11. mai #44 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS har gitt opp😅 da kom det plutselig en mld på eget initiativ allikevel, men samtalen døde like fort uten at han biter på noen hint om å møyes så jeg gir opp Anonymkode: 7c4c7...b25 Auda. Men, erkjennelse kan være en lettelse uansett, en måte å komme videre på. Men hvorfor ikke spørre direkte i stedet for at han skal bite på et hint?
AnonymBruker Skrevet 11. mai #45 Skrevet 11. mai For å være ærlig, om det er en med autisme hold deg unna. Min søster var gift med en, det blir slutt etter noen år uansett. Fordi det fungerer bare ikke. Om han ikke tar hint og du allerede blir irritert, burde du tenke deg godt om, bruk Hinge, mye bra å finne der. Anonymkode: 0d689...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #46 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For å være ærlig, om det er en med autisme hold deg unna. Min søster var gift med en, det blir slutt etter noen år uansett. Fordi det fungerer bare ikke. Om han ikke tar hint og du allerede blir irritert, burde du tenke deg godt om, bruk Hinge, mye bra å finne der. Anonymkode: 0d689...ac9 Jeg er nok ikke fantastisk nok til at det fortjener diagnose at man ikke vil ha meg, men jeg er uansett allerede frustrert ja, så det blir å holde seg unna 🙂 Anonymkode: 7c4c7...b25
AnonymBruker Skrevet 11. mai #47 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 9.44): Huff nei, jeg er feig, vi har sendt noen meldinger, men jeg tør bare ikke det der direkte spørsmålet med date i ordet så her kommer nok aldri noe til å skje😅 Men jeg er positivt overrasket over tråden, hadde regnet med å få mitt pass påskrevet, men alle er jo mer optimistiske enn meg på mine vegne😅 Jeg tror jo fortsatt litt at han forstår min interesse sånn at han ville spurt meg om no hvis han var interessert😅 Usosial biten er jeg ikke bekymret for, det er absolutt det jeg ønsker meg Anonymkode: 7c4c7...b25 Men hva med å foreslå å gå en tur sammen? Hvis du har et område du liker godt, foreslå det…? »så deilig med ekstra fridag nå, tenkte jeg skulle ta meg en tur til X en dag. Gi beskjed hvis du har lyst å bli med» 😊 veldig enkelt og ufarlig! Hvis han avviser eller ikke tar invitasjonen så ok… Anonymkode: b8903...198 2
Enmanelskeråhate Skrevet 12. mai #48 Skrevet 12. mai Hinte til menn vil jeg tro funker dårlig, vil du komme bort for en øl hos meg funker fjell;) 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #49 Skrevet 18. mai Til alle dere som hører på sånt jeg har blitt fortalt om at "hvis en mann er interessert så vet du det" type utsagn må jeg bare si at , nei de beste mennene kan være like forsiktig, usikre og lite frampå som oss. Jeg har forbrutt meg mot alle reglene om å ikke vise interesse bare forsiktig og over lang tid så nå tror jeg nesten jeg har en slags kjæreste her plutselig😊 Alder spilte ingen rolle i alle fall TS Anonymkode: 7c4c7...b25 1
carlberner1 Skrevet 19. mai #50 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 12.59): Jeg har forbrutt meg mot alle reglene om å ikke vise interesse bare forsiktig og over lang tid så nå tror jeg nesten jeg har en slags kjæreste her plutselig😊Alder spilte ingen rolle i alle fall TS Anonymkode: 7c4c7...b25 Ta nå å dr*t i det der hemmelighetskremmeri!!! Er det fyren du skrev om? Åssen fiksa du'n? Og forklar med det samme hva du mener med å være gått ut på dato i en alder av 45 som du skrev.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #51 Skrevet 20. mai carlberner1 skrev (14 timer siden): Ta nå å dr*t i det der hemmelighetskremmeri!!! Er det fyren du skrev om? Åssen fiksa du'n? Og forklar med det samme hva du mener med å være gått ut på dato i en alder av 45 som du skrev. Vel nei det var jo så "enkelt" som ikke pågående men jevn interesse uten respons og uten å gi opp i månedsvis😂 og det med utgått var egentlig bare ett forsøk på å unngå stormen av senk forventningene dine , damer må slutte å tro de har verdi etter 25 kommentarene Han hadde vist bare litt vondt for å tro på at jeg var interessert i ham så han tok det som at jeg sikkert var sånn flørtende mot alle og ikke mente det. Så så teit kan man sitte på hvert sitt gjerde i evighet hvis man skulle hørt på disse bastante aldri og alltid uttalelsene om menn og kvinner Og for deg høres det ut som du kan forsyne deg av kollegaen når du vil Det er jo kjørt neste jobbfest med overnatting i alle fall😉 Anonymkode: 7c4c7...b25 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #52 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 13.49): For optimistisk? Gått ut på dato? For en trist måte å omtale selv på. Sånn umiddelbart tenker jeg at du har en jobb å gjøre med tanke på selvbilde og selvtillit. Når det gjelder mannen du liker, så gjør du det enkelt og greit. Neste gang du treffer han, sier du noe ala "du, jeg lurte på noe. Dater du noen for tiden?". Hvis nei, så spør du han på en date. Anonymkode: fb99b...120 Signerer dette. Men trenger ikke dra inn date heller. Kan bare spørre, blir du med og tar en øl en dag. Eventuelt kaffe, vin). Er bare å spørre så enkelt. Anonymkode: 38d3b...038
AnonymBruker Skrevet 20. mai #53 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Signerer dette. Men trenger ikke dra inn date heller. Kan bare spørre, blir du med og tar en øl en dag. Eventuelt kaffe, vin). Er bare å spørre så enkelt. Anonymkode: 38d3b...038 Han er så drit forsiktig at sånt vred han seg unna, men stødig interesse over uhorvelig lang tid selv om alle oppskrifter sa glem det fungerte Vi har en greie nå, det finnes tydeligvis mot alt som påstås også menn som vil bli kjent først i mer enn to pluss to timer Anonymkode: 7c4c7...b25 1
AnitaTrans Skrevet 20. mai #54 Skrevet 20. mai Har inntrykk av at mange menn har fått med seg at "reglene" hat endret seg, og det kanskje ikke er ok med alle slags fremstøt i alle slags anledninger lenger. Samtidig har det ikke rukket å etablere seg ett nytt sosialt akseptert generelt mønster enda. Jeg tror at det gjør at mange føler seg litt rådville, og trekker seg litt tilbake. I din situasjon hadde jeg løst det med å spørre om han datet noen for tiden. Så bedt ham på en date om han er tilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #55 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 13.35): eg er mest redd for om det kanskje er litt for optimistisk siden jeg jo tross alt er litt sånn utgått på dato og han er en alder hvor han kan sjekke ned til 25... Lite realistisk at han kan sjekke ned til 25 år, har han loads of cash. Så ja, men uten penger nei. Anonymkode: b31e0...1c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå