AnonymBruker Skrevet 21. april #21 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Være den som melder først noen ganger for eksempel? Hadde han vist noen tegn på interesse hadde jeg turt🤷♀️ Anonymkode: 7c4c7...b25 O for deg er det i boks hører jeg så for deg handler det kun om hvorvidt du ønsker å fucke opp ca alt, interessen mangler jo åpenbart ikke😊 Anonymkode: 7c4c7...b25
AnonymBruker Skrevet 21. april #22 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten min tar ikke et hint. Jeg spurte ham da vi drev og ble kjent om han ville være med ut for å spise burger og drikke øl. Det kokte bort i kålen. Og der kunne jeg gitt meg, men jeg tok sats og inviterte ham på pizza og zombieaften. Han dro hjem søndag formiddag, uten at «noe» skjedde og kom tilbake påfølgende helger uten noe «action», men nå sov vi litt i stedet for å døgne. Så skjenket jeg ham 😆 Han er 9 år yngre enn meg på papiret og vi har vært sammen noen år nå. Det slo ham liksom ikke at en som meg kunne være interessert i ham. Akkurat på damefronten virker han nesten litt på spekteret, men jeg slipper å være redd for at han er utro 😃 Og angående utgått på dato og sånn, han er på alder med TS. Den som intet våger, osv!! Anonymkode: ba713...9cf Her forer du mine største forhåpninger 😱 men jeg er nok ikke like heldig, merket du ikke litt at det var gjensidig interesse siden du turte? Jeg har lyst til å høre på de som sier at menn ikke gidder være venn og hyggelige hvis ikke de har lyst på deg. Også tenker jeg at andre enden sier at du vet det alltid når en mann er interessert og at sannheten derfor antagelig ligger i midten av disse ekstremene så jeg ikke finner det ut uten å være tøff selv. Jeg har nok ikke de vanligste preferansene så de beste mennene jeg kjenner kunne fort oppført seg sånn her selv om de var interessert, men jeg tør ikke fordet 🙄 Anonymkode: 7c4c7...b25
AnonymBruker Skrevet 21. april #23 Skrevet 21. april Gått ut på dato du liksom….neida, det har du vel ikke. Jeg er 14 år eldre enn deg, og jeg hadde visst ikke gått ut på dato. Nå er ikke han yngre enn meg. Min bror er gift med ei som er 5 år eldre. Aldersforskjellen er liksom ikke så stor når en er voksen. Anonymkode: 03823...8ec 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #24 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis han er superintrovert og sær og aldri ute på noe, kan jeg ikke se for meg at han driver og sjekker damer ned i 25-årsalderen. Og med de personlighetstrekkene høres han ikke ut som et kupp, heller, så jeg tror ikke konkurransen vil være så stor. Anonymkode: 4b0ec...0df "Ikke noe kupp" er en stygg kommentar. Hva vet du om det? Mange sier det om mannen min. Men for MEG er han et enormt kupp, for vi har alt mulig rart til felles og har det helt topp sammen. Bare fordi han der ikke er noe for deg, betyr det ikke at han ikke er noe for ts. Anonymkode: 4c359...657 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #25 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her forer du mine største forhåpninger 😱 men jeg er nok ikke like heldig, merket du ikke litt at det var gjensidig interesse siden du turte? Jeg har lyst til å høre på de som sier at menn ikke gidder være venn og hyggelige hvis ikke de har lyst på deg. Også tenker jeg at andre enden sier at du vet det alltid når en mann er interessert og at sannheten derfor antagelig ligger i midten av disse ekstremene så jeg ikke finner det ut uten å være tøff selv. Jeg har nok ikke de vanligste preferansene så de beste mennene jeg kjenner kunne fort oppført seg sånn her selv om de var interessert, men jeg tør ikke fordet 🙄 Anonymkode: 7c4c7...b25 Han hadde neppe giddet å tekste med meg hele dagen i uker og måneder dersom han syntes jeg var stygg og kjedelig? Se det fra mannens side da, kvinner er bare ute etter bekreftelse fra menn for å føle seg bedre, slik at de kan legge seg etter George Clooney og Brad Pitt liksom? 🤪 Anonymkode: ba713...9cf
AnonymBruker Skrevet 21. april #26 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg trodde jeg var ferdig med dette, har vært skilt i mange år, lykkelig som singel og ikke på jakt etter ett forhold egentlig. Nå har jeg snakket litt innimellom med en fyr som jeg kjenner at hvis jeg er ærlig mot meg selv så er jeg litt forelsket. Han er også skilt og virker som han ikke leter, men så kommer problemet. Han er super introvert og litt sær, aldri ute på noe hvor man kan benytte anledningen til å sjekke ham opp i fylla😂 Han har også utrykt i generelle samtaler at han aldri skjønner signaler fra damer og jeg tror nok det stemmer, man må nok være rimelig frampå for å komme noen vei her. Han svarer alltid raskt og hyggelig, men synes ikke han tar opp tråden hvis jeg prøver å være litt freidig, men jeg har aldri datet og vært på sjekkern så kan godt hende at jeg er alt for subtil... hvordan gjøre seg veldig tilgjengelig for noe uten å bli vulgær? hjelp meg? og vær så snill ikke kom med den der når en mann er interessert så vet man for da hadde det aldri blitt dame på denne sorten altså...jeg er mest redd for om det kanskje er litt for optimistisk siden jeg jo tross alt er litt sånn utgått på dato og han er en alder hvor han kan sjekke ned til 25... Anonymkode: 7c4c7...b25 Hvis han er autist. Hold deg unna Anonymkode: 0548c...3c9
AnonymBruker Skrevet 21. april #27 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis han er autist. Hold deg unna Anonymkode: 0548c...3c9 Også en fullstendig unødvendig kommentar. Min autistiske mann er den BESTE kjæresten jeg noen sinne har hatt. Aldri fått så mye ærlighet og kjærlighet noen gang. Aldri følt meg så sett og så elsket, og trygg. For noen idioter dere er. Anonymkode: 4c359...657 1 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #28 Skrevet 21. april Har dessverre ikke noen gode tips, for jeg sliter med samme problemstilling selv. Har prøvd å si fine ting til han "min", men virker som om jeg ikke når inn. (Ja, han er singel og ja, han virker av og til veldig interessert -andre ganger mer nølende og usikker) Ikke lett med disse mennene... Anonymkode: 6b463...8c8 3
AnonymBruker Skrevet 22. april #29 Skrevet 22. april Han kan date ned til 25, virkelig? Er ikke interessert i noen på 40 som 32 engang… Anonymkode: d4967...22a 2
Einus Skrevet 22. april #30 Skrevet 22. april Dette traff meg litt faktisk. Eller det vil si, jeg er ekstrovert og kjæresten er introvert. Tenkte ikke mye på det i førsten (snart 9 år). Men jeg savner veldig en tur på på byen, drikke litt øl, gå ut å spise, danse litt kanskje etc etc. Vi er særboere. Det fungerer veldig bra, men savnet efter å danse, ta noen øl med folk jeg kjenner og slike ting. Hun har aldri sagt nei til at jeg kan treffe gutta å ta en øl, men føler en viss utilfredshet fra hennes side, at hun kanskje er sjalu og sånne ting. Mitt råd til deg, tenk deg nøye om. Dette kan bli kjedelig for deg. Jeg er spontan og spøker, hun er litt kjedelig for å si det sånn og det er enkelte ganger litt vel traust. Jeg har hatt +/- 500 damer i mitt liv, som jeg har feiet over, vi er i 60 årene hun en del eldre enn meg (63), men jeg vet fra tidligere at hun (69) var ganske vill i nikkersen vet jeg. Hun tok for seg vet jeg. Men om man kan se gjennom fingrene og ikke være for my opptatt av røde kluter osv og være villig til å svelge noen kameler, så kan det jo gå greit. Om jeg ville gått inn i et slikt forhold igjen....?? Mer negativ enn positiv kjenner jeg.
carlberner1 Skrevet 23. april #31 Skrevet 23. april Einus skrev (På 22.4.2026 den 8.33): Dette traff meg litt faktisk. Eller det vil si, jeg er ekstrovert og kjæresten er introvert. Tenkte ikke mye på det i førsten (snart 9 år). Men jeg savner veldig en tur på på byen, drikke litt øl, gå ut å spise, danse litt kanskje etc etc. [..] Om jeg ville gått inn i et slikt forhold igjen....?? Mer negativ enn positiv kjenner jeg. Takk for fint innlegg! Akkurat maken her. Med betydelig færre dame-erobringer (overfall?), dog. Jeg virrer fortsatt med hodet og innser hvor mye jeg har savnet å gjøre det sammen i .. 30 år med felles adresse. Underveis har jeg funnet anledninger til å "virre med hodet". Jeg hadde valgt annerledes den gang hadde jeg hatt erfaringene jeg har nå. Jeg tror det er mye av livet slik det er: man må velga der&da, ikke etterpå Såh, TS: hvordan går det?
carlberner1 Skrevet 23. april #32 Skrevet 23. april Einus skrev (På 22.4.2026 den 8.33): jeg vet fra tidligere at hun (69) var ganske vill i nikkersen vet jeg. Hun tok for seg vet jeg. Glemte en ting: jeg tror jeg vet svaret, men har du forsøkt å prate med henne om det eller funnet ut noe om hva hun tenker om det? Jeg, i min desperasjon etter å finne ett eller annet engasjement hos fruen, spurte jeg nylig (etter +30 år) om hun noen gang hadde følt noe for noen, gjort noe, nærmest en bønn om å fortelle meg at hun hadde gjort noe hun hadde lyst til og hatt det gøy, kanskje til og med vært kåt og glad. Det viser seg at ting fra tidlig barndom som hun har dekket over, kompensert med mestring og utdannelse er årsak, en grunnleggende mistillit til å få være med. Veldig synd og en stor sorg hos meg at jeg ikke har klart å ..tja.. gjøre noe med det, vinne eller gjenskape en tillit der. Tillit til meg har hun, sjenert og skeptisk ellers, nå avdekket av sykdom. Oojoj, nok om meg nå, beklager.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #33 Skrevet 23. april carlberner1 skrev (16 minutter siden): Takk for fint innlegg! Akkurat maken her. Med betydelig færre dame-erobringer (overfall?), dog. Jeg virrer fortsatt med hodet og innser hvor mye jeg har savnet å gjøre det sammen i .. 30 år med felles adresse. Underveis har jeg funnet anledninger til å "virre med hodet". Jeg hadde valgt annerledes den gang hadde jeg hatt erfaringene jeg har nå. Jeg tror det er mye av livet slik det er: man må velga der&da, ikke etterpå Såh, TS: hvordan går det? Huff nei, jeg er feig, vi har sendt noen meldinger, men jeg tør bare ikke det der direkte spørsmålet med date i ordet så her kommer nok aldri noe til å skje😅 Men jeg er positivt overrasket over tråden, hadde regnet med å få mitt pass påskrevet, men alle er jo mer optimistiske enn meg på mine vegne😅 Jeg tror jo fortsatt litt at han forstår min interesse sånn at han ville spurt meg om no hvis han var interessert😅 Usosial biten er jeg ikke bekymret for, det er absolutt det jeg ønsker meg Anonymkode: 7c4c7...b25
carlberner1 Skrevet 23. april #34 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Huff nei, jeg er feig, vi har sendt noen meldinger, men jeg tør bare ikke det der direkte spørsmålet med date i ordet så her kommer nok aldri noe til å skje😅 Men jeg er positivt overrasket over tråden, hadde regnet med å få mitt pass påskrevet, men alle er jo mer optimistiske enn meg på mine vegne😅 Jeg tror jo fortsatt litt at han forstår min interesse sånn at han ville spurt meg om no hvis han var interessert😅 Usosial biten er jeg ikke bekymret for, det er absolutt det jeg ønsker meg Anonymkode: 7c4c7...b25 Ditt anonyme krek, "dæjt" har du fått beskjed om å la være. glem begrepet. Finn ut om du vil noe med fyren, der later du til å være i mål, så gjenstår hva du har lyst til. Det må du finne ut av. Deretter spør du ham om han vil være med på det. Fy f**n, detta va' enkelt, må nesten prøve selv en dag.. Heldigvis er "hun" på jobben borte i dag og jeg er borte i helga så jeg er berga noen dager. Til uka må jeg visst ..erm.. finne på mer utsettelse, puh..! Fin tråd, ja. Akkurat det der med at du mener han har fått med seg din interesse, men likevel ikke tatt affære er viktig. Du som dame har overtaket der og ingen unskyldning til å la være. Jeg som gammel mann med ung dame-problem ligger dårligere an syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. april #35 Skrevet 23. april carlberner1 skrev (4 minutter siden): Ditt anonyme krek, "dæjt" har du fått beskjed om å la være. glem begrepet. Finn ut om du vil noe med fyren, der later du til å være i mål, så gjenstår hva du har lyst til. Det må du finne ut av. Deretter spør du ham om han vil være med på det. Fy f**n, detta va' enkelt, må nesten prøve selv en dag.. Heldigvis er "hun" på jobben borte i dag og jeg er borte i helga så jeg er berga noen dager. Til uka må jeg visst ..erm.. finne på mer utsettelse, puh..! Fin tråd, ja. Akkurat det der med at du mener han har fått med seg din interesse, men likevel ikke tatt affære er viktig. Du som dame har overtaket der og ingen unskyldning til å la være. Jeg som gammel mann med ung dame-problem ligger dårligere an syns jeg. 😂 ha ha best det når man er så jævlig feig i temaet og🤭 Jævlig enkelt ja, men hvis han sier nei kan jeg ikke lenger kose meg med de følelsene jeg sitter med nå og det såååå sjeldent for meg at jeg vil nyte det litt før jeg får dommen om ikke gjengjeldt....den risikoen høres det ikke ut som om du har noen fare for så du kan jo bare få i pose og sekk akkurat når du vil på denne😅 Anonymkode: 7c4c7...b25
carlberner1 Skrevet 24. april #36 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): 😂 ha ha best det når man er så jævlig feig i temaet og🤭 Jævlig enkelt ja, men hvis han sier nei kan jeg ikke lenger kose meg med de følelsene jeg sitter med nå og det såååå sjeldent for meg at jeg vil nyte det litt før jeg får dommen om ikke gjengjeldt....den risikoen høres det ikke ut som om du har noen fare for så du kan jo bare få i pose og sekk akkurat når du vil på denne😅 Anonymkode: 7c4c7...b25 Nemlig! Faren for avslag skremmer. Veldig. Jeg ser igen pose-og-sekk her, har jeg først lagt hodet på blokka er det jo opp til henne.. Hjemmejobb kan være til stor lettelse 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #37 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 23.01): Også en fullstendig unødvendig kommentar. Min autistiske mann er den BESTE kjæresten jeg noen sinne har hatt. Aldri fått så mye ærlighet og kjærlighet noen gang. Aldri følt meg så sett og så elsket, og trygg. For noen idioter dere er. Anonymkode: 4c359...657 Nei. Jeg har vært gift med en. Vet hva jeg snakker om Anonymkode: 0548c...3c9
AnonymBruker Skrevet 27. april #38 Skrevet 27. april carlberner1 skrev (På 21.4.2026 den 15.37): Du kjenner en boomerang når du ser en.. Denne går jo RETT i fanget på deg: Hva kan han gjøre for at du tør våge deg..? Jeg skal svare deg og innser jeg har laget meg et "problem" allerede. Hva jeg kan få fra henne som gjør at jeg våger? Egentlig hvasomhelst og det er ikke bra. Men hun kommenterer, vifter med øynene, kommer tassende ved godt og vel enhever anledning - og jeg ELSKER det og lurer veldig på hva jeg innbiller meg. Jeg kunne (rent biologisk) vært faren hennes og vi jobber samme sted et steinkast fra hverandre og begge er "opptatt". Skrekkblandet fryd i hverdagen! Hun fikk en flaske bobler til bursdagen sin, det skumleste jeg har gjort på lenge.. Skjønner du ikke at hun bare flørter sånn overfladisk med deg?? Hun har kjæreste. Du kunne vært faren hennes, og du tror at det er duket for et forhold med denne unge dama? Og det verste er at du er i et forhold mens du driver og legger deg etter ei som kunne vært datteren din, gir henne gaver osv. Anonymkode: cfd52...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #39 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 13.35): jeg jo tross alt er litt sånn utgått på dato og han er en alder hvor han kan sjekke ned til 25... Hvis du har så misogynistiske holdninger så er nok det det største ankepunktet hvis han er en bra fyr. Anonymkode: 25bcb...ffa
AnonymBruker Skrevet 27. april #40 Skrevet 27. april Gjør dere ting sammen, bare dere to? Bortsett fra meldinger, hvordan omgås dere? Jeg hadde som deg aldri sagt «skal vi dra på date», altfor kleint for min del. Jeg hadde heller forsøkt å finne ut om vi hadde felles interesser, musikksmak eller filmsmak, og der vi matchet foreslått å gjøre det sammen. «Åja, du liker også x skuespiller/sjanger? Jeg ser y film går på kino nå, den skal visst være veldig bra, skulle vi dratt og se den?» En konsert er et kjempefint alternativ, der kan det være alkohol med i bildet for å «løsne snippen». Anonymkode: 4a1c8...fa7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå