Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så alle lovlydige ønsker å ha voksne barn som låner senga - og tar med besøk som bruker hårbørsten?

Anonymkode: 32e84...a80

Det synes jeg nesten er det merkeligste her. 😅 Hvem bruker hårbørsten til et fremmed menneske? 

Anonymkode: 3faa8...48c

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Låse døra til soverommet når du ikke er hjemme? Er det sexleketøyene dine du er redd for? Er vel hårbørsten jeg reagerer mest på også.

Anonymkode: cf2c1...bb5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Reagerer mer på at dere er såpass fraværende i kommunikasjon og respekt for hverandre at du må låse døra di. Er nok langt flere ting som har gjort det slik det er, men å snakke samme er en fin ting. 

«Jeg skjønner at du har brukt senga mi mens jeg var borte. Jeg trodde vi ble enige om at det ikke skulle skje igjen. Min opplevelse er at du ikke respekterer det som er mitt, og det føles skikkelig kjipt. Kan du hjelpe meg med å forstå hvorfor du brukte senga mi? Jeg vil bare at vi skal fungere bedre sammen. Hvis det er noe du trenger som jeg ikke forstå, så må jeg høre om det for å kunne gjøre noe.» og hvis han ikke sier noe… så ville jeg spurt spørsmål som «Jeg tenker at du kanskje ville ha overnattingsbesøk og senga di er for liten. Hvis det er det som har skjedd, så vil jeg heller hjelpe deg med å fikse en annen seng, enn at du lar noen som er helt fremmed for meg sove i min seng. Er det greit?»

Så bidrar man til å faktisk ha barn som VIL være sammen med deg helt til du ikke lenger lever. 

Anonymkode: a7a2f...646

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Reageree mest på hårbørsten.

Her så var vi borte i 6 uker og sa til sønnen at hvis han hadde gjester så fikk han se til reint sengetøy og skifte etter bruk. Og at han brukte vårt rom og at kamerater brukte hans rom til å sove på. Vi har aldri hatt låste dører

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hårbørste er bare en hårbørste. Den kan jeg skjønne hvordan sønnen din ikke veit er noe man bør la ligge, med mindre han har fått beskjed om det. Med mindre det er en veldig spesiell hårbørste, så er det bare å kjøpe en ny. Og det er ikke sikkert at han veit at besøket har brukt hårbørsten. Det vitner mer om en noe mager oppdragelse hos besøket. 

Anonymkode: a7a2f...646

Skrevet

Hvordan vet du at den e brukt? Og bruker ikke sønnen din å børste håret?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det ekleste er at du er så privat av deg at du låser døra til soverommet når du er borte. Hadde mine foreldre holdt på slik hadde jeg rett og slett syns de var ekle. Hva er det som må skjules så innmari? Jeg er klar over at folk gjerne lagrer våpen og lingnende (lovlig), men det er jo bare å gi beskjed om i så fall. Eller dyre malerier som står i klesskapet.

Tankene vandrer rett til sexhemmeligheter, noe vi "alle" har. Men du gjør faktisk hemmelighetene mer synlig ved å låse døra osv. Det er jo direkte ekkelt for ungene å være med på. 

Nei, æsj. Jeg liker ikke så "private" foreldre. Enten må du skjule hemmelighetene dine enda bedre (slik jeg gjør), eller så må du droppe hemmelighetene så lenge barna er inen slik alder at er til stede. 

Anonymkode: 40e29...ae0

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Har du ikke beskyttelse på overmadrassen din? Kjøp det. Bare å slenge i maskina og senga di tar null skade av sønnens svette. Og hvordan er forholdet til sønnen? Er det virkelig så ekkelt at sønnen din sover i din seng? Han har jo skiftet på senga og alt. Ser heller ikke hva som er så grusomt med at en annen dame har brukt hårbørsten din. Det er neppe uteliggere sønnen din ligger med, er vel bare å fjerne håret og skylle den i glovarmt vann om det er så fælt.

Min 18-åring har bare enkeltseng, dessverre. Når jeg er bortreist sier jeg at han gjerne må låne senga mi, det skulle bare mangle tenker jeg da. Jeg unner han jo bare alt godt og man sover bedre i en stor seng. 

Og hva søren har du på det soverommet? Som en skriver over er det det ekleste med hele historien, en mor som er så dirty at hun låser dørene til soverommet. Det er bare tenåringer som låser døra til soverommet. Du er vel voksen. 

Anonymkode: 6aa2a...b63

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser han for meg i nattkjole din. 

Anonymkode: 60670...3c3

AnonymBruker
Skrevet

Det er barnet ditt. Ikke en fuckings inntrenger!

Skjerp deg trådstarter. Blir matt av sånne som deg.

Anonymkode: 310aa...edb

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt dritsur om sønnen hadde med damebesøk i senga mi!

Anonymkode: 2cad4...cfb

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg syns det ekleste er at du er så privat av deg at du låser døra til soverommet når du er borte. Hadde mine foreldre holdt på slik hadde jeg rett og slett syns de var ekle. Hva er det som må skjules så innmari?...

Tydeligvis har ts hatt en hunch på at sønnen kom til å sove i senga hennes enda hun har bedt ham la være. Ikke nok med det, han har tatt med overnattingsbesøk på rommet hennes - som dessuten har brukt hennes hygieneutstyr. 

Jeg kunne aldri ha drømt om å sove på en forelders soverom uten eksplisitt tillatelse. Faktisk, noens soverom i det hele tatt. Går du bare rundt og sover i alle senger du ser?

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg synes er det rareste er at du låser døren fordi du stoler ikke på sønnen din, men så lar du nøkkelen ligge igjen hjemme når du reiser bort? Hva er poenget med å låse i det hele tatt da??

Anonymkode: a95ae...3db

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg syns det ekleste er at du er så privat av deg at du låser døra til soverommet når du er borte. Hadde mine foreldre holdt på slik hadde jeg rett og slett syns de var ekle. Hva er det som må skjules så innmari? Jeg er klar over at folk gjerne lagrer våpen og lingnende (lovlig), men det er jo bare å gi beskjed om i så fall. Eller dyre malerier som står i klesskapet.

Tankene vandrer rett til sexhemmeligheter, noe vi "alle" har. Men du gjør faktisk hemmelighetene mer synlig ved å låse døra osv. Det er jo direkte ekkelt for ungene å være med på. 

Nei, æsj. Jeg liker ikke så "private" foreldre. Enten må du skjule hemmelighetene dine enda bedre (slik jeg gjør), eller så må du droppe hemmelighetene så lenge barna er inen slik alder at er til stede. 

Det ekleste her er dine tanker...

Anonymkode: ee038...fd6

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Når du både har låst døra og gitt beskjed om at han ikke skal beuke rommet, skal det respekteres. Hva vi andre måtte mene om det utgangspunktet (jeg er av de som synes dette høres helt merkelig ut og lurer på hvorfor det er nødvendig), man forholder seg til de beskjedene man får. Neste gang får du ta med deg nøkkelen. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg ser ikke problemet. Har du ikke beskyttelse på overmadrassen din? Kjøp det. Bare å slenge i maskina og senga di tar null skade av sønnens svette. Og hvordan er forholdet til sønnen? Er det virkelig så ekkelt at sønnen din sover i din seng? Han har jo skiftet på senga og alt. Ser heller ikke hva som er så grusomt med at en annen dame har brukt hårbørsten din. Det er neppe uteliggere sønnen din ligger med, er vel bare å fjerne håret og skylle den i glovarmt vann om det er så fælt.

Min 18-åring har bare enkeltseng, dessverre. Når jeg er bortreist sier jeg at han gjerne må låne senga mi, det skulle bare mangle tenker jeg da. Jeg unner han jo bare alt godt og man sover bedre i en stor seng. 

Og hva søren har du på det soverommet? Som en skriver over er det det ekleste med hele historien, en mor som er så dirty at hun låser dørene til soverommet. Det er bare tenåringer som låser døra til soverommet. Du er vel voksen. 

Anonymkode: 6aa2a...b63

Du står fritt til å ikke ha grenser overfor barnet ditt og besøket deres.

Men om ts setter grenser som den voksne sønnen bryter, er det på høy tid at han flytter ut.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (3 timer siden):

På tide at han flytter ut.

Er det?

Anonymkode: 2d564...72f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det?

Anonymkode: 2d564...72f

Generelt for 20-åringer ja, men spesielt om han tar seg til rette. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Overrreagerer jeg ? Han er 20. Kommer hjem fra ferien og rommet mitt er brukt. Han har vasket sengetøyet, men jeg merker at han har hatt besøk da er min hårbørste også brukt. Rommet mitt var låst i tillegg da jeg har en del private ting der og låser når jeg reiser. Nøkkel lå med andre nøkler. Han har gjort det en gang før og fått klar beskjed at det er ikke greit. 

Anonymkode: 0f5cb...0c4

Da er det på tide at du tar med nøkkelen og sier i fra til han at om han ikke kan respektere grensene dine, må han flytte ut. Han er 20 år og voksen. 

Anonymkode: 1eedc...f98

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å krysse grense som tydeligvis allerede er gjort klart mellom dere, er absolutt ikke ok. Jeg synes ikke det er rart å låse døren, for jeg tenker i bane tenåringsfyll, at hun tenkte låst dør minker sjansen for dum avgjørelse på fylla? 

At han har tatt med seg besøk og hatt sex i sengen, er enda mer respektløst. Absolutt ikke. Og at hun har brukt børsten..? Hva mer har hun brukt, som man bare ikke kan se? Deodorant? Tannbørste? Skikkelig ekkelt. 

Anonymkode: 427d0...d10

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...