Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overrreagerer jeg ? Han er 20. Kommer hjem fra ferien og rommet mitt er brukt. Han har vasket sengetøyet, men jeg merker at han har hatt besøk da er min hårbørste også brukt. Rommet mitt var låst i tillegg da jeg har en del private ting der og låser når jeg reiser. Nøkkel lå med andre nøkler. Han har gjort det en gang før og fått klar beskjed at det er ikke greit. 

Anonymkode: 0f5cb...0c4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Overrreagerer jeg ? Han er 20. Kommer hjem fra ferien og rommet mitt er brukt. Han har vasket sengetøyet, men jeg merker at han har hatt besøk da er min hårbørste også brukt. Rommet mitt var låst i tillegg da jeg har en del private ting der og låser når jeg reiser. Nøkkel lå med andre nøkler. Han har gjort det en gang før og fått klar beskjed at det er ikke greit. 

Skift lås 

Anonymkode: be616...0c1

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har fått beskjed om at det ikke er greit, og du i tillegg har låst døren, så er det jo allerede bestemt at det ikke er greit. 
Han har gått mot en direkte beskjed fra deg om at du ikke ønsker dette, og er veldig klar over at han har gjort det. 

Hva er alternativet hans? Har han en seng som er bred nok til overnatting selv, på eget rom? Eller er dette egentlig eneste rom der det er mulig å ha overnattingsbesøk? 
For jeg tolker det sånn at han bor der, og har et eget rom som brukes til vanlig, når du bruker ditt selv. 

Anonymkode: b2ace...f52

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert.

Anonymkode: 56754...589

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde blitt riktig irritert, regler er regler og det handler om respekt. Hadde ikke lagt helvete ut av dette, men satt ned foten og forklart helt tydelig at gjort er gjort og vi kan sette strek over det som har vært. Samtidig skal dine ønsker respekteres og du forventer at han heretter holder seg unna ditt rom. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lånte han tøyet ditt også?

Anonymkode: df362...4ea

• Nyttig 4
Skrevet

Han er 20 år, på tide å få seg eget rom i egen leilighet. På tide å bli mann.

Spesielt en 20-åring som ikke klarer følge enkle regler. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sint for dette. 

Anonymkode: c2a3c...9b8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke greit at sønnen din bryter seg inn på rommet ditt. Når besøket hans har brukt hårbørsten din, hva annet har de også tatt seg til rette med? Han mangler tydeligvis respekt for deg og dine ting.

Anonymkode: ee038...fd6

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

På tide at han flytter ut.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min datter brukte mitt rom når jeg var bort hun å. Er kaldere på mitt rom. Jeg har aldri reagert på det. Men har han hatt folk som også har ligget der så hadde jeg å reagert. Og hvis du ikke liker det så ta med deg nøkkelen. For han respekterer ikke dine grenser her. 

Anonymkode: 497a1...355

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke reagert på i det hele tatt. Her låses ingen dører, men vi har heller ikke overnattingsbesøk. 

Om vi skulle hatt det, så hadde jeg ikke likt  om besøket hadde brukt rommet mitt, men sønnen hadde vært helt greit. 

Anonymkode: 6238d...37f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet. Hvis du da ikke driver på med noe ulovlig, eller har hemmelige elskere...

Anonymkode: c4c2e...95a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Overrreagerer jeg ? 

Har han ikke egen seng?

Anonymkode: c547d...0ec

• Liker 4
Skrevet

Har du bare 1 seng i hele huset? Om dette ikke er første gang.. hvorfor finner dere ikke en løsning.

Oh hvor mye hemmeligheter har det på soverommet? Om du er redd for ditt leketøy..gjem det er annet sted 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er problemet at han har lånt sengen din eller at han har hatt med en dame i sengen sin? Og hva i alle dager har du på soverommet som gjør at du må låse døren når du reiser bort? Kan du ikke gjemme unna vibratoren i undertøyskuffen som vanlige folk? 

Anonymkode: 6aa2a...b63

• Liker 10
Skrevet

Har ikke sønnen din en mulighet til å sove et sted i boligen din? 
Mine voksne barn har et gjesterom de sover på når de er her, jeg hadde forventet at de respekterte at de ikke brukte vårt soverom. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg skjønner ikke problemet. Hvis du da ikke driver på med noe ulovlig, eller har hemmelige elskere...

Anonymkode: c4c2e...95a

Så alle lovlydige ønsker å ha voksne barn som låner senga - og tar med besøk som bruker hårbørsten?

Anonymkode: 32e84...a80

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar han med overnattingsbesøk hjem til deg, han har vel sitt eget hjem han kan ha besøket sitt i? 

Anonymkode: 37b85...413

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han har benyttet anledningen til å ha (overnattings?)besøk når du hadde ferie.

Regner med at hans seng er for liten for 2?

Det er ugreit å bruke ditt rom når du har gitt beskjed om at han ikke får lov til å bruke det. Samtidig forstår jeg fristelsen. Kanskje ikke så mange andre steder som egner seg for sex.

Kanskje dere kan finne en bedre løsning neste gang? Større seng på hans rom så det er enklere å ha overnatting enten du er hjemme eller på ferie?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...