AnonymBruker Skrevet 24. april #41 Skrevet 24. april Sticker skrev (7 timer siden): Eh, jo. Det kan hoppe over generasjoner, akkurat som øyefarge og hårfarge. Anonymkode: fa532...e5f 2 1
Mike Hawk Skrevet 24. april #42 Skrevet 24. april Jeg tenker man må prøve å fokusere mer på viktigere ting med en partner enn høyden. Høyde er ikke noe man kan gjøre noe med uansett. Hvis partneren din for deg som får deg til å føle deg trygg, støtter deg, er lojal, ser deg og verdsetter deg så skjønner jeg ikke hvorfor du i det heletatt vurderer å droppe de tingene til fordel for en annen som tilfredstiller høydekravet ditt? Si at du finner en annen som er perfekt høydemessig, men hva om han er helt feil for deg på alle andre punkter? 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #43 Skrevet 24. april Hvis høyde er så viktig, så tenker jeg du trenger jobbe litt mer deg selv, der problemet ligger Anonymkode: 6b4a2...375 2
AnonymBruker Skrevet 24. april #44 Skrevet 24. april Det finnes 2 typer par der ute. Der dama er betydelig lavere enn mannen 30+ cm lavere, og der dama er nesten like høy som mannen fordi hun allerede er 175+ cm høy. Så at du passer jo rett inn. Ingen som tenker på det fordi det er normalen. Anonymkode: ee67f...c66
AnonymBruker Skrevet 24. april #45 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det finnes 2 typer par der ute. Der dama er betydelig lavere enn mannen 30+ cm lavere, og der dama er nesten like høy som mannen fordi hun allerede er 175+ cm høy. Anonymkode: ee67f...c66 Nei? Det vanligste er at mannen er 10-14 cm høyere. Anonymkode: d2c5a...f13
AnonymBruker Skrevet 25. april #46 Skrevet 25. april Mulig jeg legger litt ekstra merke til det pga at jeg er en høy dame? Jeg har ikke noe problem med «vanlig» høydeforskjell, heller ikke når kvinnen er høyest. Men hvis det blir så stor forskjell som 30 cm +, da ser det nesten litt ekkelt ut. Kanskje fordi kvinnen nesten blir seende ut som et barn. Anonymkode: 4d699...822
Hulderen Skrevet 25. april #47 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mulig jeg legger litt ekstra merke til det pga at jeg er en høy dame? Jeg har ikke noe problem med «vanlig» høydeforskjell, heller ikke når kvinnen er høyest. Men hvis det blir så stor forskjell som 30 cm +, da ser det nesten litt ekkelt ut. Kanskje fordi kvinnen nesten blir seende ut som et barn. Anonymkode: 4d699...822 Det er ikke høyden som definerer at en kvinne ser voksen ut. Du får ta en ekstra titt neste gang, så klarer du nok å se forskjell på en kvinne og et barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå