Karnanna Skrevet 18. april #41 Skrevet 18. april 3 hours ago, AnonymBruker said: Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at når du sier "jeg ville aldri" så høres det ut som du tenker at du er bedre enn andre. Mulig jeg misforsto her og da beklager jeg, men du bør ikke formulere deg slik. Anonymkode: 89659...918 Men jeg ville jo aldri kommet med en slik kommentar til en kollega? Ikke rarere enn det altså. Jeg ville syntes det var frekt å kommentere slikt en eller flere ganger. Andre har mindre/annerledes filter enn meg, nettopp fordi vi er forskjellige. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #42 Skrevet 18. april Det ville jeg bare satt på kontoen for smådum person, og sånne er det mange av. Som kommenterer opplagte ting uten at man spør, og gjentar seg i det uendelige. Som åpenbart vet mindre om en problemstilling enn man gjør selv, men likevel må dele av det lille de kan og tenker. Jeg har et yrke der mange gjerne vil være besserwissere og komme med sine erfaringer. Slitsomt og kjedelig. Bare hev deg over slikt, TS! Anonymkode: 36798...8ab 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå