Gå til innhold

Hvor kaster du bæsjeposene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har slutta ta opp for gidder ikke gå rundt med den eller få voksenkjeft fordi jeg kasta den i random søppelkasse. dritten blir borte i neste regnskyll likevel, Ikke lat heller gidder bare ikke

Oppfordrer alle til å bruke tiden på noe mer konstruktivt enn å gidde krangle om hundebæsj.

Anonymkode: 1f243...197

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

har slutta ta opp for gidder ikke gå rundt med den eller få voksenkjeft fordi jeg kasta den i random søppelkasse. dritten blir borte i neste regnskyll likevel, Ikke lat heller gidder bare ikke

Oppfordrer alle til å bruke tiden på noe mer konstruktivt enn å gidde krangle om hundebæsj.

Æsj, det er jo bare nasty. Jeg bor i en gate med hund i annenhvert hus, hvis alle skulle tenkt som deg ville det sett jævlig ut. Mennesker risikerer jo å tråkke i det også, og ikke minst risikerer man å spre smitte! Lurer på hvordan du har det hjemme når du synes det er ok å forpeste gater sånn. 

Anonymkode: 2bb47...09c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anonymkode: 11086...59c

moomino skrev (1 time siden):

Er privat det og. For er jo 4 boliger sim deler samme dynket, så er jo ikke offentlig de heler

Poenget er at de deles av fler husholdninger. Ikke bare én. Jeg lister meg i nattens mulm og mørke, de kan anklage hverandre…. :ninja: 

Neida. Joda. 

Anonymkode: e477a...e64

Skrevet

Jeg kaster den i første søppelkasse jeg kommer til. Møkka er pakket inn i pose av god kvalitet.

Dersom den kommer en villaeier med stort ego og skjør selvfølelse og kjefter, skal hen få kraftig tilsvar. Bring it on!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Æsj, det er jo bare nasty. Jeg bor i en gate med hund i annenhvert hus, hvis alle skulle tenkt som deg ville det sett jævlig ut. Mennesker risikerer jo å tråkke i det også, og ikke minst risikerer man å spre smitte! Lurer på hvordan du har det hjemme når du synes det er ok å forpeste gater sånn. 

Anonymkode: 2bb47...09c

hehe ja for jeg tråkker i hundebæsj hver eneste dag går inn på de hvite teppene mine med skoene jeg akkurat har tråkka i hundebæsj med jissess for en tankegang :0 verre ting enn hundebæsj i gatene å bekymre seg for. ikke at hundene mine gjør fra seg i gata da🤣

AnonymBruker
Skrevet

En tråd som får hundeeiere til å fremstå ganske sjarmerende... Not. 

Ta med driten hjem. La oss med folkeskikk slippe å forholde oss til deres frekkhet. Nei, hundebæsj regner ikke bort på en kort regnskyll. Her jeg bor er det 2 uker mellom tømming, og med to voksne i hus klarer vi oss med å tømme restavfall 1 gang i måneden. 25 dager med med noen andre sin hundebæsj i spannet i juni.. Hva i alle dager tenker dere med som mener slikt er greit? 

Anonymkode: c882d...e38

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg putter det i egen søppelbøtte her hjemme. Eller jeg kaster de i offentlig dunk - aldri i andres private. 

Anonymkode: 88582...397

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Jeg kaster den i første søppelkasse jeg kommer til. Møkka er pakket inn i pose av god kvalitet.

Dersom den kommer en villaeier med stort ego og skjør selvfølelse og kjefter, skal hen få kraftig tilsvar. Bring it on!

Hadde jeg funnet ut at det var deg, hadde jeg dradd jeg til deg og slengt den inn i hagen gangen din. Om du med ditt ego hadde åpnet munnen skulle du fått kraftig svar. BRING IT ON. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om noen kaster i mitt spann når det står ute etter tømming heller jeg det ut på bakken og lar det ligge. Jeg skal nemlig IKKE ha hundebæsj tytende utover i mitt spann! (Det har skjedd før, og det var jævlig ekkelt å vaske vekk!)

Anonymkode: 67006...2e2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kaster aldri i private søppeldunker. Jeg tar med meg posen til jeg enten kommer hjem eller skulle finne en offentlig søppeldunk. Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Jeg gjør jo det samme om jeg tar med hunden på fjellturer eller lignende. Der er det ikke søppelbøtter i hele tatt, så da må jeg gjerne bære posen noen timer før jeg får kastet den.

Anonymkode: a8290...96e

Plukker du bæsj i fjellet? Jeg plukker opp 100 % av bæsjen i bebodde strøk, men jeg vasser virkelig ikke i lyng og kratt for å finne bæsj i fjellet. Det er jo biologisk avfall og blir til jord etter hvert. Om han bæsjer i nærheten av sti bruker jeg en pinne til å kaste den bort, men ellers får naturen gå sin gang. 

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har aldri noensinnne hatt behov for å kaste bæsjeposer i private dunker og jeg har bodd mange steder med hund over de siste 30 åra. 
Hva er greia med at folk ikke klarer å bære de posene? Det er da ikke snakk om kilovis med bæsj heller? 

Anonymkode: 5a563...234

Det er ikke noe problem å bære med seg posene, men min hund gjør seg som regel ferdig i starten av turen og det er kun litt irriterende å måtte ha noe i hånden i 1-2 timer. Ingen dør av litt irritasjon. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hadde jeg funnet ut at det var deg, hadde jeg dradd jeg til deg og slengt den inn i hagen gangen din. Om du med ditt ego hadde åpnet munnen skulle du fått kraftig svar. BRING IT ON. 

Bare legg det i søppeldunken min, så har vi ikke et problem.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Om noen kaster i mitt spann når det står ute etter tømming heller jeg det ut på bakken og lar det ligge. Jeg skal nemlig IKKE ha hundebæsj tytende utover i mitt spann! (Det har skjedd før, og det var jævlig ekkelt å vaske vekk!)

Så du vil heller gå forbi en plastpose i det uendelige enn å la den ligge blant annet søppel?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

En tråd som får hundeeiere til å fremstå ganske sjarmerende... Not. 

Ta med driten hjem. La oss med folkeskikk slippe å forholde oss til deres frekkhet. Nei, hundebæsj regner ikke bort på en kort regnskyll. Her jeg bor er det 2 uker mellom tømming, og med to voksne i hus klarer vi oss med å tømme restavfall 1 gang i måneden. 25 dager med med noen andre sin hundebæsj i spannet i juni.. Hva i alle dager tenker dere med som mener slikt er greit? 

Du ser at de fleste skriver at de enten tar posen med hjem eller kaster den i offentlig dunk? Prøv å ikke være så hissig da. 

Men jeg er enig i at bæsjen ikke forsvinner ved et regnskyll. Hundebæsj kan ligge lenge før den forsvinner. Akkurat som den kapsler seg inn, på en måte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kaster i første og beste søppelkasse. 

Anonymkode: 45cc2...22d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Putter dere de hos private? Jeg er alltid redd for at det kommer noen og kjefter på meg om jeg gjør det.

Anonymkode: ae5e6...fc2

Synes du det er greit å bruke private søppelkasser til ditt søppel?

Anonymkode: 9ba7b...1de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å kaste i andres private søppeldunk er NO-NO! 

Det burde voksne oppegående mennesker evne å forstå.

Tilfeldige mennesker som bor langs turruta di skal slippe å vaske hundeskiten din ut av søppelkassa si. Har opplevd revnede poser med hundeskit nederst i søppelkassa som blir liggende å stinke i sommervarmen. 

Ta med dere posene til offentlige søppelkasser eller hjem. Ha litt folkeskikk. 

Anonymkode: 430c8...415

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (2 timer siden):

Bare legg det i søppeldunken min, så har vi ikke et problem.

Du kunne lagt det der selv, da hadde vi ikke hatt et problem. Bring it on? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Huseier har loven på sin side. 

Anonymkode: 02ab6...dd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I jeg legger den din søppeldunk ts. 

Anonymkode: add81...a85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er veldig allergisk og KAN ikke rengjøre det.

Anonymkode: 02ab6...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...