AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:05 #41 Skrevet fredag kl. 07:05 Rosa Dartle skrev (6 minutter siden): Er nok enig i dette, før var det for sjømenn og så arbeiderklasse-greie, men i dag finner man tatoveringer i alle samfunnslag. Pent er det fortsatt ikke. Mannen min hadde ingen da vi ble sammen, nå er han tatovert over store deler av kroppen. Han sluttet å tatovere seg mer for noen år siden. Jeg synes ikke tatoveringene i seg selv er fine, men elsker ham høyt og synes han er flott i seg selv. Så jeg tror nok følelsene her handler mer om deres forhold enn tatoveringen i seg selv. Enig jeg synes noen eller en fin kan være kul. Men det er jo ikke dette som teller . Er så mange andre ting som betyr mere. Hvordan det indre er betyr mere. Anonymkode: a85b1...9e9 1
PITTY Skrevet fredag kl. 07:39 #42 Skrevet fredag kl. 07:39 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Samboeren min har tatt en tatovering på armen som må være noe av det styggeste jeg har sett. Jeg kan ikke forstå at han lot seg tatovere med et så fælt motiv. Er tatt på et kjent sted i Trondheim, så er nok ikke at vedkommende ikke kan tegne, men æsj, jeg skjønner ikke at noen kan tegne noe så fælt utseendemessig. Jeg synes det er flaut. Tatoveringen er direkte frastøtende, og jeg klarer ikke å vende meg til den. Hans kropp, men jeg finner han ikke tiltrekkende lengre når jeg ser den stygge tegninga. Det er av et dyr (stjernetegn). Har bare lyst til å be han få den fjernet. Anonymkode: e83e1...8ac Skjønner deg godt. Jeg avsluttet et forhold med en dame som tok seg en tatovering. Selvsagt fordi alle venninnene hennes gjorde det Og tatoveringer på damer er for meg så totalt avtennende at jeg kan ikke få sagt det. Sånn er det faktisk i min verden. Håper ikke jeg treffer en kjempe pen dame som jeg kommer i kontakt med og en vakker dag hvor vi ender i senga. Og der dukker altså tatoveringen opp. Jeg må bare la hun gå.. Om den er pen eller fæl og hvilket motiv. Beklager uansett. 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:46 #43 Skrevet fredag kl. 07:46 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har bare lyst til å be han få den fjernet. Anonymkode: e83e1...8ac Om du virkelig ikke klarer å se forbi tatoveringen, er det du som må fjerne han fra ditt liv. Anonymkode: aabd2...453 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:34 #44 Skrevet fredag kl. 08:34 Det spørs om du bare må lære deg å like tatoveringa. Du kan ikke endre på kjæresten vettu. Og det er tross alt bare ei tatovering som hen liker selv. BTW: Dere vet at å FJERNE en tatovering tar cirka ett år og er veldig smertefullt og dyrt. Det trenger heller ikke å bli bra, enten arr (etter brannsår) eller skyggen av tatoveringa kan bli resultatet. I tillegg vet man ikke helseutfordringene med dette å sende brent blekk inn i immunforsvaret. Å bruke laser på ei lita tatovering på ca. 5 x 5 cm (fyrstikkeskestørrelse) koster minimum 1500,- kr gangen minst 10 ganger = 15.000,- kr + alt det ellers måtte bli med fri fra jobb, transport osv da det ikke er kjempemange i landet som utfører dette. Trondheim har dog minst en klinikk med hyggelige og flinke folk. Og jeg snakker av erfaring. Tatoveringa er borte, men det var vondt og stygt det året det pågikk. Anonymkode: e69d6...684 1
Selkie Skrevet fredag kl. 08:35 #45 Skrevet fredag kl. 08:35 52 minutter siden, PITTY said: Skjønner deg godt. Jeg avsluttet et forhold med en dame som tok seg en tatovering. Selvsagt fordi alle venninnene hennes gjorde det Og tatoveringer på damer er for meg så totalt avtennende at jeg kan ikke få sagt det. Sånn er det faktisk i min verden. Håper ikke jeg treffer en kjempe pen dame som jeg kommer i kontakt med og en vakker dag hvor vi ender i senga. Og der dukker altså tatoveringen opp. Jeg må bare la hun gå.. Om den er pen eller fæl og hvilket motiv. Beklager uansett. Tror hun hadde gjennomskuet din personlighet lenge før det hadde rukket å bli hett. Heldigvis har man sine preferanser, ingenting å beklage for. 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:47 #46 Skrevet fredag kl. 08:47 AnonymBruker skrev (12 timer siden): ser ut som en råner fra Østfold. He he ha ha ho, de gærne har det godt Anonymkode: 99a2a...0ce 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:52 #47 Skrevet fredag kl. 08:52 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Samboeren min har tatt en tatovering på armen som må være noe av det styggeste jeg har sett. Jeg kan ikke forstå at han lot seg tatovere med et så fælt motiv. Er tatt på et kjent sted i Trondheim, så er nok ikke at vedkommende ikke kan tegne, men æsj, jeg skjønner ikke at noen kan tegne noe så fælt utseendemessig. Jeg synes det er flaut. Tatoveringen er direkte frastøtende, og jeg klarer ikke å vende meg til den. Hans kropp, men jeg finner han ikke tiltrekkende lengre når jeg ser den stygge tegninga. Det er av et dyr (stjernetegn). Har bare lyst til å be han få den fjernet. Anonymkode: e83e1...8ac Dersom han må ha en operasjon og ender med et stygt arr, vil du orke det? Det virker sprøtt at du ikke finner mannen tiltrekkende lengre pga en tatovering, med mindre den dekker ansiktet eller over halve kroppen da. Anonymkode: 6c18b...dd6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:18 #48 Skrevet fredag kl. 09:18 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dersom han må ha en operasjon og ender med et stygt arr, vil du orke det? Det virker sprøtt at du ikke finner mannen tiltrekkende lengre pga en tatovering, med mindre den dekker ansiktet eller over halve kroppen da. Anonymkode: 6c18b...dd6 Tenk å ikke skjønne forskjellen på å bevisst påføre seg selv en tatovering og det å bli utsatt for en skade/sykdom som gjør at man får et arr. Men det sier noe om mentaliseringsevnen til tatoveringfans. Anonymkode: 1aff1...59e 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:29 #49 Skrevet fredag kl. 09:29 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenk å ikke skjønne forskjellen på å bevisst påføre seg selv en tatovering og det å bli utsatt for en skade/sykdom som gjør at man får et arr. Men det sier noe om mentaliseringsevnen til tatoveringfans. Anonymkode: 1aff1...59e Spørsmålet er om samboer bare tok en tatovering uten å informere ts. For de koster jo litt. Jeg hadde lurt selv om mannen kom hjem med en tatovering eller botox i rumpeballene uten å ha fortalt meg om det. Da hadde jeg begynt å tenke over kommunikasjonen mellom oss. Er vi virkelig så fjerne fra hverandre at vi ikke snakker om slike ting. F.eks kom faren min hjem og fortalte mor at han hadde kjøpt en ny og ekstrem dyr bil. Handlet over evne. Moren min ble fortvilet og visste ikke sin arme råd på hvordan dette skulle gå økonomisk. Men det gikk seg til, bilen beholdt de og er fortsatt gift. Nå går jo ikke en tatovering utover ts sin økonomi eller kropp, så jeg tenker hun må svelge denne kamelen til hun selv i rett alder kanskje vurderer botox i ansiktet. Men da råder jeg hun til å snakke med samboer om det på forhånd. Slik at han vet hva som skjer og ikke plutselig våkner opp med ei "ny dame" med duckface. Kommunikasjon er viktig. Anonymkode: 4010f...06f 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:33 #50 Skrevet fredag kl. 09:33 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dersom han må ha en operasjon og ender med et stygt arr, vil du orke det? Det virker sprøtt at du ikke finner mannen tiltrekkende lengre pga en tatovering, med mindre den dekker ansiktet eller over halve kroppen da. Anonymkode: 6c18b...dd6 Det er stor forskjell på endringer som skjer naturlig, og endringer som er resultatet av dumme valg. For meg er tatoveringer harry, og et valg som i mange tilfeller er lite gjennomtenkt. Det er altfor mange som ikke innser at tatoveringer er i utgangspunktet evige, og det kan godt hende at det som var kult i 1998 ikke nødvendigvis er like stilig i 2026. Som f.eks de berømte tramp-stampene. De tatoverte får bli så fornærmet de bare vil, men har du kroppen full av tatoveringer er du neppe en person som passer med meg. Anonymkode: 559c1...ff1 1
Hulderen Skrevet fredag kl. 10:11 #51 Skrevet fredag kl. 10:11 Dere som ber TS se forbi tatoveringen. Tatoveringen er et aktivt valg han har tatt, og sier dermed mye om ham. En utrolig stygg og vulgær tatovering sier mye om hans interesser og verdivalg. (Ikke minst sier det mye at han ikke snakket med TS om det på forhånd!) Det kan ikke sammenlignes med å få et arr etter en skade, eller at kroppen forandrer seg gjennom svangerskap og aldring. Så jeg forstår deg, TS! 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:18 #52 Skrevet fredag kl. 10:18 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Tenk å ikke skjønne forskjellen på å bevisst påføre seg selv en tatovering og det å bli utsatt for en skade/sykdom som gjør at man får et arr. Men det sier noe om mentaliseringsevnen til tatoveringfans. Anonymkode: 1aff1...59e Har aldri vært noen fan av tatovering, tvertimot. Men mener det jeg skrev Anonymkode: 6c18b...dd6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:46 #53 Skrevet fredag kl. 15:46 AnonymBruker skrev (17 timer siden): 38. Er da fint lite styggere og mer harry enn tatoveringer? Også fint lite som er finere enn ren menneskehud. Anonymkode: 1e985...832 Elsker tatovering jeg Anonymkode: 551ac...1b8 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:16 #54 Skrevet fredag kl. 17:16 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jomfruen er ikke jomfru lenger for å si det sånn Anonymkode: 4669c...454 OMG vil gjerne se denne 😂 Har tatovøren en hjemmeside der den ligger f eks? Anonymkode: dd330...003
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:25 #55 Skrevet fredag kl. 17:25 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Samboeren min har tatt en tatovering på armen som må være noe av det styggeste jeg har sett. Jeg kan ikke forstå at han lot seg tatovere med et så fælt motiv. Er tatt på et kjent sted i Trondheim, så er nok ikke at vedkommende ikke kan tegne, men æsj, jeg skjønner ikke at noen kan tegne noe så fælt utseendemessig. Jeg synes det er flaut. Tatoveringen er direkte frastøtende, og jeg klarer ikke å vende meg til den. Hans kropp, men jeg finner han ikke tiltrekkende lengre når jeg ser den stygge tegninga. Det er av et dyr (stjernetegn). Har bare lyst til å be han få den fjernet. Anonymkode: e83e1...8ac Altså hvis en tatto får deg til å ikke finne kjæresten din attraktiv lengre så elsker du ikke fyren! Ærlig talt... Hvis jeg får en stor vorte på armen og den er årsak til at kjæresten min ikke synes jeg er attraktiv lengre så er det ikke vorten som er problemet. Du er jo over dramatisk. Anonymkode: 73dd7...8cc 4
Hulderen Skrevet fredag kl. 19:57 #56 Skrevet fredag kl. 19:57 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså hvis en tatto får deg til å ikke finne kjæresten din attraktiv lengre så elsker du ikke fyren! Ærlig talt... Hvis jeg får en stor vorte på armen og den er årsak til at kjæresten min ikke synes jeg er attraktiv lengre så er det ikke vorten som er problemet. Du er jo over dramatisk. Anonymkode: 73dd7...8cc Hvis du selvskader deg ved å få transplantert en stor vorte på armen, så blir jeg ikke overrasket om kjæresten din trekker seg unna. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:06 #57 Skrevet fredag kl. 20:06 Alle de beste folka jeg har i livet mitt . Med alle gode verdier kjekke og smarte. De har faktisk tatovert seg. Å de er så langt fra harry som det går å bli. Anonymkode: a85b1...9e9 2 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:09 #58 Skrevet fredag kl. 20:09 Hahaha, morsomme folk her inne...jeg får stadig en god latter av å titte innom. Skjønner deg litt da... tatovering er jo ikke fint. Har du fortalt han eller?😅😅 Anonymkode: 1bc77...4cb 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:18 #59 Skrevet fredag kl. 20:18 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dersom han må ha en operasjon og ender med et stygt arr, vil du orke det? Det virker sprøtt at du ikke finner mannen tiltrekkende lengre pga en tatovering, med mindre den dekker ansiktet eller over halve kroppen da. Anonymkode: 6c18b...dd6 Det er en stor forskjell. Operasjonsarr eller en harry tatovering … Anonymkode: a573f...3c4 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:21 #60 Skrevet fredag kl. 20:21 5 minutter siden, AnonymBruker said: Alle de beste folka jeg har i livet mitt . Med alle gode verdier kjekke og smarte. De har faktisk tatovert seg. Å de er så langt fra harry som det går å bli. Anonymkode: a85b1...9e9 Jeg tror de som kaller tatoveringer Harry er litt Harrye selv, og har sikkert kun sett "Harry" folk med tatoveringer fra "Syden" eller den lokale sjappa på kjøpesentert. De har nok heller aldri oppsøkt et eneste museum eller galleri. Har man litt sans for kunst så vet man at en tatovering er ikke bare en tatovering, det finnes mange stygge og men det finnes også mesterverk. Elsker å se eldre velkledde folk med tatoveringer og good energi, beundrer de og synes de er veldig spennende mennesker. Anonymkode: 3880e...a8f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå