Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke det å tatovere seg litt forbi...? 

Anonymkode: 9158d...ae7

Tror ikke det, det er flere som tatoverer seg i dag enn før. 

Og det kommer nok til å komme igjen om det forsvinner litt i nære fremtid. 

Tatoveringer har blitt status og mote, og det går i epoker slik som alt annet. 

Anonymkode: 2c13c...aec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har valgt tatoveringen selv, så da synes han ikke t den er stygg.

Skjerp deg ts.

Anonymkode: 9966a...364

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du blir vant til det etterhvert. Jeg er svært lite fan av tatoveringen, men eksen min hadde mer enn 10 av dem. De fleste tok hun i løpet av forholdet vårt. Du blir vant til det og lærer deg å ignorere dem etterhvert.

Anonymkode: 0b8d7...08a

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke det å tatovere seg litt forbi...? 

Anonymkode: 9158d...ae7

Tattoveringer har eksistert i tusenvis av år og kommer alltid til å eksistere. Dessverre har det blitt litt for normalisert, så om "trenden" går litt ned er bare positivt. Da går det tilbake til de som virkelig har lidenskap for kunstformen i de neste generasjoner. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi er alle forskjellige. Jeg har sett mange tatoveringer opp gjennom. Selv har jeg vel 20-30 stk. og det er ingen som trenger og like mine tatoveringer. Jeg har tatt de fordi det var noe jeg ville ha. Ikke for å gjøre andre fornøyd.

Anonymkode: 4b9e7...694

"Har vel 20-30 stk"😂😂😂

Anonymkode: 8512d...240

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er da ikke mulig å være tiltrukket av noen som har tatovering av noe slag?

Bare be han fjerne.

Anonymkode: 1e985...832

🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: d62c6...4a1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes tatoveringer er stygt. 

Anonymkode: a573f...3c4

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Skjønner TS godt, det er kjipt å være sammen med noen som du føler har en kjip tatovering. Armen er kanskje ikke det største området, med det er jo jævlig synlig da. Hvis det er en harry eller dårlig tatovering, eller begge deler, ja da er det helt greit å synes det er kleint.
Jeg har selv sleeves på begge armer, Japansk Horimono stil og jeg tenker jo ikke over det i hverdagen, med skvetter litt over hvor in your face det er når jeg ser bilder og video av meg selv.
Det hadde vært interessant å høre hva han har tatovert uten at du avslører deg og han, samt hva slags sjappe dette ble gjort hos.
Jeg ser ofte reklame for tattoo shapper på Facebook når jeg scroller og mye av det som legges ut er objektivt sett dårlig, både i design, utførelse og hvor det er på kroppen.
Selv mener jeg at det burde vært et kvalitetsbevis i grunn, en slags fagprøve, så man får luket ut de som absolutt ikke burde gjøre dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så glad for at ingen i vår familie har tatt tatovering. De har friske fine kropper og ingen skjemmende tatoveringer. Og de er i alder 10 til 70

Anonymkode: a573f...3c4

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner.. Det er generelt stygt og harry.

Anonymkode: a50b5...570

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

..og så får dere barn en dag, kanskje får du masse strekkmerker, kanskje arr etter et keisersnitt, puppene endrer seg, understellet endrer seg. Ja alt mulig. Sånne ting kvinnfolk helst ikke vil ha etter å ha oftet hele kroppen sin for en familie.

Så er kjæresten din en idiot, som synes du er frastøtende. Og du synes det er helt forferdelig, og skriver et innlegg om det på kvinneguiden der alle vil råde deg til å finne deg noe bedre.

Eller så har du en sånn ordentlig kjæreste som setter pris på alle endringene på kroppen din, for det det har gitt han. Han elsker deg rett og slett enda høyere, han verdsetter deg enda mer, er enda stoltere, og synes hele du er helt nydelig..ville ikke endret på noe. 
Kanskje viser han det så godt at til og med du kan lære deg å like den nye kroppen din, være stolt. 

Jeg vet ikke hvordan type av disse han er da, det vet vel bare du. 

Men dette med barn vil jo ikke skje, selvfølgelig;  hvordan skal du klare å lage barn sammen når han har den tatoveringa.. 

ikke bare bare dette livet..

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjerp deg menneske!!

Anonymkode: 4aa20...829

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror ikke det, det er flere som tatoverer seg i dag enn før. 

Og det kommer nok til å komme igjen om det forsvinner litt i nære fremtid. 

Tatoveringer har blitt status og mote, og det går i epoker slik som alt annet. 

Anonymkode: 2c13c...aec

Status? Det vil nok aldri aldri bli status. 
Skjønner deg godt, ts. Dette hadde jeg hatt store problemer med, det hadde jeg hatt hvis tatoveringen var «pen» og skjult også. 

Anonymkode: 5e9a1...26e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er av et dyr (stjernetegn)

Det er bare superharry med tatovering av stjernetegn 🤢

Anonymkode: c0967...ed0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må jo bare overse, som du ville gjort med et fødselsmerke eller en føflekk. 
Han bestemmer jo hva han vil ha på kroppen, stygt eller ei. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner du reagerer. Det er jo hans kropp men det sier noe om han som person og modenhetsnivå. 

Anonymkode: 1aff1...59e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Nordlending1 skrev (4 timer siden):

..og så får dere barn en dag, kanskje får du masse strekkmerker, kanskje arr etter et keisersnitt, puppene endrer seg, understellet endrer seg. Ja alt mulig. Sånne ting kvinnfolk helst ikke vil ha etter å ha oftet hele kroppen sin for en familie.

Så er kjæresten din en idiot, som synes du er frastøtende. Og du synes det er helt forferdelig, og skriver et innlegg om det på kvinneguiden der alle vil råde deg til å finne deg noe bedre.

Eller så har du en sånn ordentlig kjæreste som setter pris på alle endringene på kroppen din, for det det har gitt han. Han elsker deg rett og slett enda høyere, han verdsetter deg enda mer, er enda stoltere, og synes hele du er helt nydelig..ville ikke endret på noe. 
Kanskje viser han det så godt at til og med du kan lære deg å like den nye kroppen din, være stolt. 

Jeg vet ikke hvordan type av disse han er da, det vet vel bare du. 

Men dette med barn vil jo ikke skje, selvfølgelig;  hvordan skal du klare å lage barn sammen når han har den tatoveringa.. 

ikke bare bare dette livet..

👌

Og når hun klager på puppene, da fikser hun dem, ikke til normal størrelse nei, men litt oversize når hun først gjør det. Mannen kan da få blandede følelser, enten liker han eller så hater han det. Tenk på oppmerksomheten hun får, som hun mest sannsynlig digger og mannen blir enten fortvilet eller stolt. Kan gå begge veier dette.

Da er en tatovering liten i denne sammenheng. 

Det jeg lurer mest på, er om de ikke snakket om det på forhånd ? Hvorfor ble hun ikke med han på Tattoo - sjappa og interesserte seg litt for hva mannen holdt på med. Kanskje få sin stemme med i bildet ?

Poenget er at kroppen vår er vår egen og kan gjøre som vi vil med den. En tatovering går ikke utover noen andre enn deg selv. Hvilke plager av dette kan ts få ? Miste lysten på han ? Da er det å dra det litt langt. Hadde heller blitt irritert om mannen sluttet å dusje eller vise kjærlighet for dama. Da kan hun lage en tråd på KG. 

Men på KG kan alt skje og det er mye som tydeligvis foregår ute blant folk.. 

Tatoveringer er vel en dealbraker på lik linje med typen som serverte saft på date eller kjøper klær på Dressmann eller har Android....

Anonymkode: 4010f...06f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

hans kropp, hans valg - som en støttende partner burde du ikke si noe da dette er en bagatell hvis dette er det verste en parther kan gjøre liksom.. 

Anonymkode: 79df8...e93

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomskuer hvordan folk det er mye av her på KG. Alle typer folk i dag har blek på seg i dag. Handler ikke om Harry i det hele tatt.  

Anonymkode: a85b1...9e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Gjennomskuer hvordan folk det er mye av her på KG. Alle typer folk i dag har blek på seg i dag. Handler ikke om Harry i det hele tatt.  

Anonymkode: a85b1...9e9

Er nok enig i dette, før var det for sjømenn og så arbeiderklasse-greie, men i dag finner man tatoveringer i alle samfunnslag. Pent er det fortsatt ikke. Mannen min hadde ingen da vi ble sammen, nå er han tatovert over store deler av kroppen. Han sluttet å tatovere seg mer for noen år siden. Jeg synes ikke tatoveringene i seg selv er fine, men elsker ham høyt og synes han er flott i seg selv. Så jeg tror nok følelsene her handler mer om deres forhold enn tatoveringen i seg selv. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...