AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Samboeren min har tatt en tatovering på armen som må være noe av det styggeste jeg har sett. Jeg kan ikke forstå at han lot seg tatovere med et så fælt motiv. Er tatt på et kjent sted i Trondheim, så er nok ikke at vedkommende ikke kan tegne, men æsj, jeg skjønner ikke at noen kan tegne noe så fælt utseendemessig. Jeg synes det er flaut. Tatoveringen er direkte frastøtende, og jeg klarer ikke å vende meg til den. Hans kropp, men jeg finner han ikke tiltrekkende lengre når jeg ser den stygge tegninga. Det er av et dyr (stjernetegn). Har bare lyst til å be han få den fjernet. Anonymkode: e83e1...8ac 1 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Det er ikke bare å få den fjernet. Du får vokse opp litt og slutte å være så overfladisk. Anonymkode: e771a...414 2 5
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Herregud, et stjernetegn. Hvor ille kan det være. Hadde forstått det hvis tatoveringen var av naken dame som sugde en kuk Anonymkode: 33bb3...783 6 7
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Er da ikke mulig å være tiltrukket av noen som har tatovering av noe slag? Bare be han fjerne. Anonymkode: 1e985...832 6 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Er det stjernetegnet løven eller skorpion? Eller en svær steinbukk? Anonymkode: 93a9c...115
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Det går å fikse. Men det er jo hans kropp. Den kjærligheten kunne ikke være mye sterk om du reagerer slik. Anonymkode: a85b1...9e9 3 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er da ikke mulig å være tiltrukket av noen som har tatovering av noe slag? Bare be han fjerne. Anonymkode: 1e985...832 Er du 90 år eller😂 Anonymkode: a85b1...9e9 4 3
mommyaka Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Samboeren min har tatt en tatovering på armen som må være noe av det styggeste jeg har sett. Jeg kan ikke forstå at han lot seg tatovere med et så fælt motiv. Er tatt på et kjent sted i Trondheim, så er nok ikke at vedkommende ikke kan tegne, men æsj, jeg skjønner ikke at noen kan tegne noe så fælt utseendemessig. Jeg synes det er flaut. Tatoveringen er direkte frastøtende, og jeg klarer ikke å vende meg til den. Hans kropp, men jeg finner han ikke tiltrekkende lengre når jeg ser den stygge tegninga. Det er av et dyr (stjernetegn). Har bare lyst til å be han få den fjernet. Anonymkode: e83e1...8ac Har stjerne tegnet sex eller noe..? Siden det er avstøtende? 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden Det er på armen. Altså armen... Om det var gigantisk på brystkassen og halsen skulle jeg kanskje skjønne det litt mer. Kjæresten min har to stygge tattoveringer, en ytterst på hver skulder. De er gamle, harry og falmet. Men de er han, og jeg bryr meg absolutt ikke om hvor stygge de er. Jeg ser dem egentlig ikke på en måte. Jeg ser bare han Anonymkode: 8143b...178 5 1
Lisa-Mari-80 Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden Du stiller ingen spørsmål som jeg ser? Vil du bare lufte frustrasjonen? Det er helt lov! Jeg håper at kjæresten din er fornøyd, siden det er han som skal gå med den. Om ikke er det mange som er gode på cover-up ... Men om han er fornøyd synes jeg du skulle slutte å kommentere negativt. Er ikke noe hyggelig å bli kritisert for å ha tatt et varig valg. 7
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Skrevet 19 timer siden Jeg hadde aldri falt for noen med tatovering, og hadde fått store problemer med om en kjæreste plutselig valgte å vansire kroppen sin så han ser ut som en råner fra Østfold. Anonymkode: a3986...baf 8 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden Du er bra overflatisk. Anonymkode: e513f...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden Vi er alle forskjellige. Jeg har sett mange tatoveringer opp gjennom. Selv har jeg vel 20-30 stk. og det er ingen som trenger og like mine tatoveringer. Jeg har tatt de fordi det var noe jeg ville ha. Ikke for å gjøre andre fornøyd. Anonymkode: 4b9e7...694 3 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde aldri falt for noen med tatovering, og hadde fått store problemer med om en kjæreste plutselig valgte å vansire kroppen sin så han ser ut som en råner fra Østfold. Anonymkode: a3986...baf Følger du med i tiden. Rånere bruker penger på bil de😅 De som du finner på treningssenteret og på fotballbanen . Er ikke råne greie det. Anonymkode: a85b1...9e9 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Skrevet 19 timer siden mommyaka skrev (23 minutter siden): Har stjerne tegnet sex eller noe..? Siden det er avstøtende? Jomfruen er ikke jomfru lenger for å si det sånn Anonymkode: 4669c...454 4 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du 90 år eller😂 Anonymkode: a85b1...9e9 38. Er da fint lite styggere og mer harry enn tatoveringer? Også fint lite som er finere enn ren menneskehud. Anonymkode: 1e985...832 5 2 1
Fru Uperfekt Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er da ikke mulig å være tiltrukket av noen som har tatovering av noe slag? Bare be han fjerne. Anonymkode: 1e985...832 Jo det går helt fint 1 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Skrevet 16 timer siden Herregud! Er det så jævla nøye da? Jeg skjønner ikke at noen kan ta sånn på vei for noe sånt? Du trenger ikke like tatoveringen, men du må jo evne å respektere hans valg om du skal være en bra partner. Anonymkode: d4788...00b 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #20 Skrevet 16 timer siden Er ikke det å tatovere seg litt forbi...? Anonymkode: 9158d...ae7 4 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå