AnonymBruker Skrevet 19. april #41 Skrevet 19. april Når omgås dere utenom jobb og hvordan er forholdet mellom dere? Anonymkode: a6d08...24d 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #42 Skrevet 19. april Det er seksuell trakassering selv om det ikke skjer på kontoret. Det er ikke som om det er helt ok om sjefen sender deg dic pics så lenge han bare gjør det i helgene liksom. Dersom dette gjør det ubehagelig å jobbe med han, så kan du fint ta dette med HR/leder, om du ønsker det. Du kan jo også begynne å videresende eventuelle meldinger til dama hans og se om det da tar slutt. Ellers så er det ikke så vanskelig å forstå psykologien bak det, sånn egentlig. Alltid lettere å være sur på "fristerinnen" enn kjæresten. Jeg har regelrett blitt skjelt ut jeg, av dama til en fyr som prøvde seg på meg. Da ble jeg ganske irritert, men hevet meg over det, da jeg syntes mest synd på henne. Men hadde det vært gjentatte ganger, både at fyren prøvde seg og at kjæresten var kjip mot meg, så hadde jeg nok bare sagt det rett ut til henne, at jeg vil ikke ha han idioten av en kjæreste du har, så kan du vennligst be han slutte å legge an på meg for jeg er drittlei av dere begge nå. Anonymkode: fe2aa...e4b 1 1
Strigiformes Skrevet 19. april #43 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 18.4.2026 den 0.34): Bli venn med dama. Se overraskelsen når du sitter i stua og drikker vin med dama. Anonymkode: 34bb3...96e Denne likte jeg 🙌
AnonymBruker Skrevet 19. april #44 Skrevet 19. april Noen kvinner og menn tar ut frustrasjonen på den andre personen. Jeg kjenner ei dame som er i tidenes mest dysfunksjonelle forhold. Ektemannen er notorisk utro, hun har selv lang historie med utroskap i starten av forholdet. Dersom / når hun får vite at mannen har vært på ei annen dame, så blir hun nærmest manisk i hvordan hun skal ødelegge livet til den andre dama. Vi snakker om totalt utagerende oppførsel typen angripe damer på gata / i butikken / osv., stalking, setter ut allslags rykter, osv. Folk nært henne prøver så godt å forklare henne at problemet er mannen hennes, og at de damene han flyr på kanskje ikke kjenner til at han er i forhold. Da har de fått svar "Det DRITER JEG I, det er MIN MANN. INGEN LUDDER skal tro de ustraffet bare kan forsyne seg av mitt!" Tror det koker ned til dyp, dyp usikkerhet og ulykkelighet. Anonymkode: 42196...303 2
Hundejente Skrevet 19. april #45 Skrevet 19. april virker ikke som du har gjort så veldig mye for at han skal slutte heller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå