Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og han gir seg ikke. Selv om jeg avviser han gang på gang. Men det er meg kjæresten hans er sur på. Forklar meg dette, hvorfor er det meg hun er sur p?

Anonymkode: 5b58c...f15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er nok sur på dere begge to. Mulig han gir henne inntrykk av at det er gjensidig.

På tide å trekke seg helt unna dramaet.

Anonymkode: c3d45...1fa

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forklar meg dette, hvorfor er det meg hun er sur p?

Fordi han forteller henne at du er ute etter han? Sånn for å være på den sikre siden?

Anonymkode: 72ff9...fd8

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han forteller til henne at det er du som ikke lar han være i fred 

Anonymkode: e179c...9a3

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hun er nok sur på dere begge to. Mulig han gir henne inntrykk av at det er gjensidig.

På tide å trekke seg helt unna dramaet.

Anonymkode: c3d45...1fa

Litt vanskelig når vi jobber sammen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og han gir seg ikke. Selv om jeg avviser han gang på gang. Men det er meg kjæresten hans er sur på. Forklar meg dette, hvorfor er det meg hun er sur p?

om han ikke lar deg i fred så anmelder du han og får en besøksforbud

Anonymkode: 85b0e...7cf

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

behennepå kaffi, vis henne at du har avvist han gang på gang og si du ikke er en trussel.. Eller bedre, inviter dem begge samtidig og be dem finne utav det uten deg fordi du har tydelig svvist han gang på gang. 

Anonymkode: 68b51...47d

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sur på deg, fordi kvinner er sånn. 
Les:mannen er utro, elskerinna er en billig tøs av en homewrecker…… som LEGGER SEG ETTER mannen hennes…..

Mann uskyldig!

Anonymkode: 41720...d47

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han er en drittsekk og sier det er du som holder dette ved like. 

Hvis han ikke gir seg må du ta det med sjefen. Denne mannen viser at han er i stand til å vri ting til sin egen gunst. Ikke svar på meldinger, eller anrop eller noe slikt privat. Ikke sitt med han ilunsjen eller oppsøk han. I ytterste konsekvens kan dette koste deg jobben.

Anonymkode: 74d1e...80e

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Da melder du han til lederen din og HR-avdelingen. Seksuell trakassering. 

Anonymkode: 340be...dd8

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han vil ikke ha DEG. Han vil ha sex. Forstå forskjellen.

Anonymkode: 5b6e4...1b3

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sint på deg fordi det er enklere å være sint på "inntrengeren", selv om problemet HELT TYDELIG er i egne rekker…….

Anonymkode: 96293...4f1

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han vil ikke ha DEG. Han vil ha sex. Forstå forskjellen.

Hva spiller det for noen rolle? Hovedpoenget er at han prøver seg på ts og at hun tydeligvis får skylden. Om det fra hans side er for sex, spenning, bekreftelser eller hva det måtte være har lite å si.

Anonymkode: 2f0b8...ae4

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er antagelig sint på deg fordi hun tror du er den som er truende for henne, evt hennes hjem og barn. Hvorfor tror hun det? Trolig fordi det er det mannen legger opp til på hjemmebane. Det er lite sannsynlig at han forteller kona at han er den aktive parten. 

Anonymkode: 55079...7af

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva spiller det for noen rolle? Hovedpoenget er at han prøver seg på ts og at hun tydeligvis får skylden. Om det fra hans side er for sex, spenning, bekreftelser eller hva det måtte være har lite å si.

Jeg synes det er galt at hun får skylden, og at hun burde rapportere ham. Men hun må ikke tro at han vil ha HENNE. Det er fel utgangspunkt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvordan vet du at dama hans er sur på deg ? Kjenner du henne ? Eller jobber dere alle 3 sammen ?

Viss det er tilfelle, ville jeg gått til nærmeste leder og gitt beskjed om at du ikke kan jobbe i nærheten av det paret. 

Anonymkode: 32fcc...137

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du blir seksuelt trakassert på jobb? Det må du jo kunne ta med HR. Etter beskjed fra dem, kanskje du er heldig og slipper helt å forholde deg til fyren mer, om ikke han stopper med en eneste gang. 

Anonymkode: 6daaa...811

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da må du gi ham klar beskjed!

Anonymkode: 3ea9e...617

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er galt at hun får skylden, og at hun burde rapportere ham. Men hun må ikke tro at han vil ha HENNE. Det er fel utgangspunkt. 

Forstår fortsatt ikke hvorfor det skal være av betydning. Ts vil jo ikke ha han heller, og tviler på at hva som er intensjonen til denne mannen er hva som betyr noe. Ts reagerer på at kjæresten til mannen er sur på henne.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Antakeligvis fordi du ikke bare kan holde deg unna, men pleier egoet ved å fiske og avvise.

Anonymkode: 0e984...02f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...