Gå til innhold

Bryllupsdagbok

afr0dite

Anbefalte innlegg

Tusen takk! :rosasmil:

At tiden går fort er sikkert og visst!! En hel måned siden vi var i Roma og frieriet i de spanske trappene?! HELT absurd!!!

Og nå begynner jeg å bli helt inn i disse bryllupsgreiene! :bryllup: Titter på blomster og undertøy, kjolen er alt i boks, og skoene også!

Ååå!! Nå fikk jeg skikkelig deilig ilinger i hele kroppen!!!! :hjerter_rundt::hoppe:

Jeg er egentlig lei av å bake invitasjoner da... Har veldig lyst til å finne på en annen idé, men så ser jeg de vi har laget, og de er så fine!!! :ler:

Ikke lett det der!

Men jeg begynner i hvertfall å føle at jeg har litt mer kontroll på ting! Jeg vet mer hva jeg vil og hva jeg ikke vil, og det er ganske greit, for man blir jo dratt i i alle mulige vinkler, så mange som skal engasjere seg og komme med ideer!! :overrasket::klappe::klem::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg veldig til du får kamera :danse: Mange bilder som jeg håper du vil vise oss av papirene, kjolen og sikkert mye annet fint :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gleder meg veldig! Saumfarte postkassen i stad, men kanskje ikke så rart siden vi bestilte det på onsdagskvelden før skjærtorsdag... :sjenert::ler:

Kanskje jeg skal benytte tiden i mellom til å skaffe meg en sånt supermedlemsskap... Koster jo ikke all verdens... Og så kan man ha ticker og bilder!! :ler:

Hvor lenge har dere som har det kjøpt for? Er dere fornøyde, eller spiller det ingen rolle fra eller til?

Uff, de invitasjonene begynner å bli min bane... Men de er så fiiiiine!!! :ler:

Men jeg har funnet ut mange småting, som jeg gleder meg til å legge ut!

Tror jeg skal skrive brev til postmannen om at han må skyndte seg med kameraet! Vil ta bilde av invitasjon og kjole!!!!!!

(forresten så tør jeg ikke, for postmannen her er :frustrert: !!!!!!!! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nevèsta
Er postmannen deres sinna?  :overrasket:

Gjemme noen rottefeller under lokket på postkassen deres da  :sjarmor:

:kose:

:grine2:

Gjør det. Da blir han nok i så godt humør, så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postmannen er helt gal! Jeg ventet en pakke en gang og så at postmannen stod med den i hånda og dyttet den ned i postkassen min. Jeg sa hvem jeg var og at jeg kunne bare ta pakken med en gang. Han klikka fullstendig og ba meg om å ikke forstyrre ham i jobben hans... Så da ble jeg stående og vente til han skulle bli ferdig. Plutselig begynte han å kjefte på meg og beordret at jeg måtte gå, for dette kom til å ta en stund! :overrasket:

Han sukker alltid høylytt når folk går gjennom gangen (man MÅ gjennom den gangen for å komme seg ut...) og er fryktelig aggressiv! Kommer ikke på alle eksempler, men han er virkelig et mentalt tilfelle!

Men over til brudeting! HVEM ER DET SOM DESIGNER STROPPELØSE BH'R?!?! ER DA INGEN SOM HAR SÅNNE PUPPER?!?! :frustrert:

Endret av afr0dite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er postmannen deres sinna?  :overrasket:

Gjemme noen rottefeller under lokket på postkassen deres da  :sjarmor:

:kose:

:grine2: Ser det for meg. Herlig påfunn :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Heng opp en lapp med "kjære, GALE postmann! Det er sikkert lettere å bite av hodet på folk hvis du skaffer deg n killer-dog ;) "

hihi

Men ja, det virker som et skikkelig mentalt tilfelle det der..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordlandspia: Jeg håper på full rapport med en gang den wonderbra'en kommer!! ;)

Maibrud`06: :klem:

BecomingBride: Lapp er herved hengt opp!! :ler:

God helg Lassie :klem:

veslo: postmannen had it coming all along!! :ler:

Papirbakingen har visst stagnert helt, så får ta en skikkelig dugnad snart! :husarbeid:

Driver enda og venter på kameraet mitt, og gleder meg til det kommer, så jeg kan dra ned og ta bilde av -kjolen- !!

I mellomtiden har jeg funnet ut hva slags perler jeg vil ha til bordkortene! Hurrra!! Problemet er at de har en åpning på kun 2 mm, så jeg sitter nå her med tang og drar så hardt jeg kan! :ler:

Nå har jeg riktignok ikke funnet riktig farge på bånd i riktig størrelse, men nå har jeg brukt to dager på å få i gjennom et bånd på nesten 2 cm, så et på 1 cm evt 8mm, må da gå an!! :Nikke:

Jeg -kunne- jo selvfølgelig ha vurdert en annen perle, men den er så veldig fin!! Dessuten skal jeg en tur bortom panduro etterpå og se om de har riktig bånd! Hvis ikke mener jeg å ha sett det på globus hobby..

Ellers sliter jeg litt med å velge blomster! DET ER JO SÅ MANGE FINE!!! :hjerter_rundt:

Hvit stroppeløs bh uten tøffelfaktor har jeg gitt opp for denne runden, så får se om inspirasjonen kommer igjen om en uke eller to!

Driver og titter litt rundt på kaker, men vender hele tiden tilbake til den fra pascal! Fine kaken :kose:

Ellers har jeg endelig fått luktet på Silver Rain fra La Prairie, og den lukter veeeldig godt!! Synd den koster svin! Og at jeg ikke har svin akk nå!

Men det får vente, for nå skal jeg endelig kjøpe meg biljardkø!! :hoppe: Den fineste biljardkøen i hele verden!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, her var det en bryllupsdagbok ja :klem: Lykke til med bryllupsforbredelsene da, gleder meg til å se bilde av invitasjonene :) de høres fine ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA! Kameraet kommer på mandag, og nå har jeg bestilt supermedlemskap, så da blir det snart sving i bildene! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Referat fra dagens butikkvandring:

*Perlehuset på "majorstua": De har flere ulike grønne perler med store nok hull (til å tre silkebånd til borkortene gjennom), noen kansje med _for_ store hull. De har også grønne bånd, men disse var veldig tynne. (NB! perlene ligger ikke alle sammen med de grønne perlene, noen ligger sammen med de andre storhullsperlene)

*Perlebutikken som heter perlekompagniet: hadde vel igrunnen ingen ting som passer (som jeg fant)

*Panduro (i karl Johans gate), flere muligheter her om du har med deg øynene, bla en eske med blader, de sitter på en ståltråd med øye. morsomt alternativ, eller så er det en par poser/esker med perlemiks som har flere grønne perler i seg. Den ene esken har i allefall store nok hull. Ganske store perler også, du får se om det er rett farge

Ellers så var jeg ikke innom noen andre butikker, men sjekk neste stopp/kremmerhuset, de har store grønne perler, men vet ikke hvor store hull de har.

Lykke til i jakten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til å se bilder av alle bryllupstingene dine!

Jeg har kjøpt supermedlemskap for et år, og er fornøyd så langt. Gjorde det for å kunne legge inn bilder og ticker fordi det ser moro ut, og litt moro skal man jo unne seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...