Gå til innhold

Bryllupsdagbok


afr0dite

Anbefalte innlegg

Æsj, kjæresten min har blitt kalt inn til å jobbe i dag, så da må vi vente med å "bake" papir til i morgen! Men vi rekker å dra innom et sted og kjøpe tørkede blomster i allefall!

Noen som vet hvor man kan kjøpe det? Hobbybutikker? Kanskje jeg også stikker innom en blomsterbutikk, så i går at de selger liljekonvall man kan sette i kassene på balkongen!!

Liljekonvaller er bare nydelige! Heldige de som har vårbryllup og kan ha de i brudebuketten! Har tenkt på nyperoser også, men de blomstrer ikke lenger når vi gifter oss. Dessuten ville de ikke holdt en hel dag i allefall...

Hmmm.. Noen som har det nyeste tique? Brudespesial? Noen som vet hva de heter, de blomstene modellen på forsiden har i håret? Synes de er ganske fine... Hvis ikke passer det jo veldig godt med champagnefargede roser!

Når må man egentlig bestille gifteringene? Vi er fortsatt usikre på hva vi skal skrive inni! Han foreslo at det skulle stå "Fjolset ditt" i hans og "Helten din" i min... :ler:

Hva står det i deres? Hvordan ser gifteringene deres ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, det var i alle fall veldig originalt! :ler: Hvorfor ikke?

Jeg vet ikke helt hva vi skal ha inni våre, må tenke litt på det. Men det blir ikke "din ....", det er for kjedelig. Da liker jeg bedre helten din sitt forslag. ;)

Våre ringer er i hvitt børstet gull, min har fem små diamanter på. Vi bruker forlovelsesringene til gifteringer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint frieri da gitt :grine2:

Kjempe romantisk!!

Synes det var et orginalt forslag til tekst inni ringene jeg :ler: Koslig det da!!

Så snill søster du har som har planlagt litt i smug!

Håper du kan legge ut et bilde av kjolen din snart...vi vil mer enn gjerne se :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går for det kjempetradisjonelle "Evig din ...." i ringene vi... Det blir for mye styr å finne på så mye morsomt, og det er jo sjelden noen som ser inni ringene.

Lurte en stund på å ha glatte gullringer med inskripsjon både utenpå og inni. Da måtte vi funnet på noe kult utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde også børstede gullringer. Det var veldig fint på min hånd, men kjæresten min syntes de ble for feminine for ham. Tror vi ender opp med noen enkle, tynne gullringer. Jeg har forlovelsesring, men ikke han.

Hmm... hvordan får man til å legge bilder inn her? Må man legge ut link, eller kan man laste opp? :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke er supermedlem, så må du legge ut en link.

Du kan f.eks. legge bildet i galleriet, og linke dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg et galleri?!  :sjenert:   :rodme:

Helt øverst på siden med orange skrift, der har du flere valgmuligheter. Der ligger linken Galleri. Så legger du bilder under de forskjellige kategoriene, også linker du til de på siden her. Veldig greit. Ellers så kan du bli supermedlem(info på startsiden), da kan du legge inn bilder direkte her inne.

Håper du forsto noe av dette da :sjenert:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, tror jeg skjønner! Kanskje jeg skal gjøre noe sånt! Har ikke gjort noe bryllupsting i dag, og det føles litt ...tomt :ler:

MEN, jeg har lært meg å ta på meg fuktighetskrem med forlovelsesringen på (prinsesseinnfatning) UTEN at diamanten blir full av masse gris! :grine2:

(Er faktisk veldig fornøyd med det, for da trenger jeg ikke å ta den av i ett kjør.. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!! Jeg har fått tilbake de 7000,- jeg ble svindlet for før jul!!!! :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Så utrolig bra!!! Kommer godt med nå som vi nærmer oss sommern og ferie :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig går de rett i kjæresten min sin lomme, siden jeg lånte penger av ham til å kjøpe meg mac, men vi har jo fellesøkonomi, så det regner gull på meg også! :)

Og da har vi kanskje råd til å kjøpe nytt kamera også, for å erstatte det som ble stjålet i Roma!!!

(Noen blir kunklok av skade - neste reise = reiseforsikring :sjenert: )

Åååh!! Det var skikkelig lettelse kjenner jeg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer sannelig på om jeg skal rive i et supermedlemsskap for anledningen :grine2:

Vil jo gjerne ha sånn ticker, og lime bilder rett inn og sånn... :sjenert:

For hvor lenge kjøper dere? Er dere fornøyd med det, eller kunne det like gjerne bare være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn! Da har jeg *kremt* lånt!!! *kremt* listen til Maibrud`06 og redigert den så langt jeg er kommet!! :ler:

INVITASJONER: Skal lages i påsken! :)

ANTALL GJESTER: 55 medregnet oss

KJOLE: OK!

SLØR, SKO: OK!

SMYKKE:

STRØMPER ,STRØMPEBÅND:

UNDERTØY:

FRISØR:

SMINKE:

BRUDEBUKETT:

KNAPPHULLSBLOMSTER:

BRUDEPIKE: Min søte niese på 2 år

BRUDESVENN: Min tøffe nevø på 5 år

BRUDEPIKEBUKETT: Sannsynligvis ikke...

FORLOVERARMBÅND: Skal vi ha dette?

FORLOVERE TIL OSS BEGGE: OK! Verdens beste!

KLÆR TIL HAN: Ikke avklart - han skal på shopping med sin forlover. Han MÅ ha sko med litt høy såle!

KIRKE: OK! 15. juli kl. 16:00 i Asker Kirke

PREST: Skal ringe over påske for å avklare -hvilken-

KIRKEPROGRAM: Uavklart

INNMARSJ: Mendelsson?

UTMARSJ: ?

BILDER UTENFOR KIRKA:

BILDER I KIRKA:

KAMERA I KIRKA:

PYNTING AV KIRKA:

TRANSPORT:

SJÅFØR:

FOTOGRAF:

LOKALET: Reservert, ikke avklart

PYNTING AV LOKALET:

BORDDEKKING:

BORDPLASSERING:

BORDKORT: Silkebånd som festes rundt glassen med perle - må lages

SERVIETTER:

LYS:

DEKORASJONER:

VELKOMSTDRINK:

FORRETT:

HOVEDRETT:

DESSERT:

KOKK:

SERVITØRER:

DRIKKEVARER:

BLANDEVANN:

FARRIS:

BARTENDER:

TOASTMASTER: Ikke funnet ut enda

GAVEANSVARLIGE: Muligens E og E - Må spørre

GAVEBOK/GJESTEBOK: Skal ha, må finne en fin!

KAKER: Ikke avklart - muligens Pascal-kaken

BRUDEVALS: finne ut når kursene går

DJ:

SUITE:

HVEM SOM SKAL LÅSE LOKALET FOR NATTA:

RYDDING DAGEN ETTER:

VASKING:

FRAKT AV GAVER HJEM:

BRYLLUPSREISE: Høyst sannsynlig Cook Islands etter utveksling i Singapore til høsten

------

Glemmer jeg noe essensielt? :klø:

Endret av afr0dite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, men da vil jeg bare komme med et tips til deg.

Vi må også ut kl 02:00 skjønner du, men derfor har vi tenkt å ha vielsen mye tidligere så vi får litt tid der!! 16.00 Synes jeg hørtes litt sent ut jeg.

Forloveren min giftet seg i sommer. De giftet seg kl 15:00 og da kl var 02:00 og vi måtte ut av lokalet hadde festen akkurat begynt å ta av.

Håper du ikke tar det ille opp....bare et tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig å avbryte festen når den er på topp!!! Går det ikke ann å finne ut om det er mulig å være der lengre??

Vi slipper det dilemmat da, men vi må rydde dagen etterpå da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. joa, jeg ser jo det poenget, men det var den eneste ledige tiden som var i den kirken i hele sommer! :) Så akk det problemet kan jeg ikke gjøre noe med uansett..

Så for å se det på den lyse siden er det bedre at festen blir avbrutt når den er på topp, enn i grålysningen når folk er begynt å bli edru og merke tømmermenne banke på...

Selvforsvar, yeeah.. I know :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo selvfølgelig an å høre om det er mulig å holde oppe litt til for anledningen! :)

Når er det egentlig brudeparet skal stikke av fra festen?! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...