Gå til innhold

Bryllupsdagbok


afr0dite

Anbefalte innlegg

ønsker dere en riktig god tur :)

Vi reiser i morgen natt og gleder oss masse til en uke med kjærlighets ferie og uken etter bryllupet vårt :sjarmor:

Kos dere masse masse masse :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som nygift afrOdite :klem:

For en perfekt dag dere fikk, selvom din kjære mann fikk migrene etterhvert.. Godt det ikke kom tidligere iallefall :Nikke:

Må dere nyte bryllupsreisen :hjerte:

Ps: Har vært på ferie, så derfor har jeg vært fraværende. Tenkte iallefall på deg på dagen din!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: ååhh, dere var helt nyyydelige!!! Så utrolig søte sammen. Gleder meg til flere bilder ;)

Nå er det ikke lenge igjen til du reiser, håper det tikker inn noen ord fra deg for det :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei søtnoser!

I morgen tidlig tidlig går turen til Gardemoen. Ting har gått i ett og jeg har ikke rukket å oppdatere her, eller fulgt med i deres dagbøker!

Så til dere som gifter dere mens jeg er borte: LYKKE TIL OG GRATULERER!!!!!!!!!! :ler:

Akk nå er jeg veldig nervøs, og veldig emosjonell, så tårene sitter løst.. Tar gjerne en klem fra en forbipasserende... :sjenert:

(Tror det er nett der vi skal bo, så kommer nok til å titte litt innom nå og da!)

ÅJA!!! BILDENE KOM I DAG!!!!!!! :hjerter_rundt: De var nydelige, og vi falt pladask for et av dem, så bilde til takkekort var enkelt å velge ut! Dessverre får jeg ikke lagt ut nå, for det er kun papirbilder og jeg har ikke tid til å styre med scanner og sånt nå. Så det får bli en annen gang!

Vil bare gi en STOR :klem: til dere gode og søte som har fulgt med og engasjert dere så mye i bryllupet vårt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: God tur!!!! :klem: Masse lykke til! Håper dere får noen strålende måneder :klem:

Så gøy at dere var så fornøyd med bildene forresten :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur!!!!

Dere må kose dere og slappe av nå da!;)

Håper du kommer innom igjen snart, og legger inn bilder :sjarmor:

Koooos dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...