Gå til innhold

Bryllupsdagbok


afr0dite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må også få si at dette var en utrolig morsom og rørende lesning :)

ønsker deg en flott feiring den 15 juli! Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: NÅ ER DET IKKE LENGE IGJEN!!! :hoppe::hoppe:

For et fantastisk flott utdrikningslag du fikk! Har du alt under kontroll om dagen? Tenker på deg og krysser alt som går ann å krysse for deg nå de neste dagene fremover :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Sensommerbruden, nevèsta, marsy, jekart, milla27 :klem:

Jepp, her går ting virkelig i høygir!! Men vi begynner å se enden på alle gjøremålene! Vi må gjøre ferdig bordkortene, meny/bordplan (som er på hver sin side av samme ark) og kirkeprogrammene, og noe ekstra småplukk.

Blir veldig sliten av alt styret egentlig. I går sovnet jeg på sofaen, og :hjerte: prøvde å få kontakt med meg for å få meg avgårde på yoga. Men det var visst ikke mulig å få kontakt med meg. Så han bar meg inn på soverommet og la meg, og der sov jeg i 15 timer!

Tror jeg skal styre mot senga snart også. Vi hadde egentlig tenkt å sitte litt utover kvelden og pusle, men jeg er så sliten.

I morgen er planen å ha en skikkelig kjærestedag, siste hele dagen og natten vi er "bare" kjærester! Håper det lar seg gjennomføre! :enig:

Og jeg gleder meg veeeldig til lørdag!!! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får kost dere masse i morgen!!! :)

Høres ut som dere trenger det avbrekket!

sov godt å ha en strålende ag imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TO DAGER!!! Det er bare så utrolig absurd at jeg er på randen av latterkrampe hele tiden! Planen var å ikke gjøre bryllupsting i dag i det hele tatt, men noe kommer man seff ikke utenom!

Vi har allerede fått ordnet en del, men skal ikke gi slipp på kjæreste-utflukten vår!

Det blir to ekstra gjester, så da blir vi 57 inkl. oss! Da må vi gå løs på bordplanen igjen, men det ordner vi. Jeg gruet meg sånn til bordplanen etter rykter om at det var enda vanskeligere enn gjestelisten i seg selv, så jeg ble veldig lettet!

Så hva er igjen å ordne:

* Gjøre ferdig bordkort

* Gjøre ferdig menyer/bordplan

* Gjøre ferdig bordplanen

* Kirkeprogram

* Ringe til lokalet og fortelle om de to ekstra gjestene + be dem ordne jordbær

* Gjestebok?

* Gavebok el.

* Dobbeltsjekke med organisten

* Lage spilleliste med musikk til utover kvelden

Noe tar tre sekunder å gjøre, og noe tar lenger tid, men ikke noe vi ikke skal klare å få ordnet!

Men nå, kjærestedag!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, for en deilig kjærestedag!! :hjerter_rundt:

Vi har vært på Jeløya og badet og kost oss og vært skikkelig kjærester! :hjerter_rundt:

Og så ringte de fra gullsmeden i stad og ringene er ferdige så vi kan hente dem i morgen!!! :hoppe: Vi var litt *kremt* sent ut med å bestille, så de trodde ikke at de skulle bli ferdig i tide, men alt ordner seg for snille barn!! :-D

Snakket med lokalet har vi gjort, ordnet et musikkinnslag i kirken som var falt ut og litt av hvert!

Nå skal vi sitte utover kvelden og pusle med bordkort, meny/bordplan og kirkeprogram!

Såååå deilig dag!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei afr0dite :)

Så spennede med utvekslingstur til asia!!

Begynner snart å lure på om det er bare her i landet vi er utolmodige og stressa i forhold til ting som skal i orden jeg ;)

Godt dere endelig fikk svar! Tror de begynner å bli lei maset mitt :ler:

Så delilig med en kjæreste dag! GOdt å høre at dere hadde en topp dag!!

Ikke lenge til den store dagen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Nerver hører visst bare med! :troest:

I morgen går sikkert alt glimrende!

Dere får ha masse lykke til!

Satser på perfekt vær og gjennomføring!

Husk å kose dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, det trenger jeg nå! :klem: Er så nervøs og stresset at jeg er helt svimmel og kvalm!

:hjerte: sitter og gjør ferdig bordkortene og jeg sitter og lager menyene, og det tar visst litt lenger tid enn beregnet! Så hvis jeg bare klarer å få ned svimmelhet- og kvalmenivået, kan ting gå litt raskere så jeg slipper å være svimmel og kvalm mer! :klø: :ler:

Her er i allefall bilde av hvordan menyene våre blir:

post-10250-1152863530_thumb.jpg

Håper håper håper vi får til en liten tur på stranda!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK!! :-D De er et mareritt å lage, så veldig godt med litt ros!! Hjelper på motivasjonen! :blunke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...