Gå til innhold

Bryllupsdagbok


afr0dite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he, du er så søt! :) smiler hver gang jeg besøker dagboka di ;)

Kjedelig med blomstene da, men supert at du har funnet noen nye... det blir nok bra!

500 kroner for strømper?? oj sann! Ja, hva gjør man ikke når man skal gifte seg :ler:

:hoppe: for kjolen!! Bilde?? :-D

Håper familiekrangelen har roet seg og at du har hatt en fin helg med mye hvitvin! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt :hoppe: på dine vegne afrOdite!!

Husker så godt hvordan den følelsen var å telle dager enn mnd og uker var..

Og jeg må :hoppe: for at du fant "reserveblomster" som er en skikkelig god reserve :rosasmil:

Også må jeg :hoppe: for at du bare elsker kjolen din, ja også din tilkommende mann da selvfølgelig ;)

Også må jeg :hoppe: for noen dyre, men tydeligvis perfekte strømper du har kjøpt!!

Også tilslutt må jeg :hoppe: for livet som gift er bare så herlig :hjerte:

Hver dag når han kommer hjem fra jobb, sier han hallo kona mi. Og da blir jeg så rørt :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå ble jeg glad for så mange fine meldinger!! :klem:

Er ganske sliten etter en litt heavy helg, men alle venner og glade i hverandre igjen, og det er veldig bra! Hater å krangle!

Lassie: Ja, det nærmer seg med stormskritt nå!!! Kjenner du det enda?

milla27: det ble dårlig med hvitvin gitt! Var så mange bokser på polet at jeg klarte ikke å velge... :sjenert: Liker veldig godt den portugisiske i lyseblå flaske med ørsmå bobler i, men vil egentlig ha på boks, for jeg har jo ikke tenkt å drikke en hel flaske hele tiden! bare et glass på balkongen i ny og ne!! (Eller i det minste beholde illusjonen om det.. :ler: )

Boogie: :hoppe: for konemor!!! og :hoppe: for at vi snart er koner hele gjengen!!

Ithaca: :klem:

Denne uken står dette på planen:

* Snakke med organisten

* Snakke med kirketjeneren (hva i all verden skal mans nakke om?!? Fikk beskjed av presten om å snakke med kirketjener, men om HVA?!?!?! :klø: )

* Finne noter til utgangsmarsjen hvis organisten ikke kan den (noe presten sa han sannsynligvis ikke kan)

* Pusse opp balkongen for skattepengene! (Ikke bryllupsrelatert, men gleder meg veldig!!! :hoppe: )

* Få avgårde navnepapirene... :sjenert:

* Bestemme meny

* Bestemme kake

Åja, søren heller. Ser ut som om begge solonummerne vi skulle ha i kirken går i vasken! :tristbla: Det ene kan fortsatt reddes, men ikke det andre... Æsj, der må vi visst legge oss i tenkeboksen...

Da vi var i Roma og :hjerte: fridde til meg ( :hoppe::hjerter_rundt: ) ble vi jo frastjålet digikameraet vårt, så vi kjøpte en drøss med engangskameraer. Og nå har vi hentet bildene!!! :hoppe: Desverre var over halvparten ødelagt, :tristbla: , men vi har noen bilder som er tatt bare noen minutter etter frieriet, og det var så rart å se de bildene! Vi stråler!!!!!! :hjerter: Ååå, jeg husker den dagen som om det var i går!!! :hjerter_rundt:

I dag kommer søsteren min (forloveren min) hjem fra italia og jeg gleder meg sånn til å se henne igjen!!!!! :hoppe:

Åja, bilde av kjolen ble etterspurt! :-D Jeg er jo totalt nervevrak, så send meg en pm!! :legrine:

(Spent på om jeg har for mange smileys!!!!) - Jepp, det hadde jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marsy: Du skriver alltid i det jeg legger inn mitt innlegg!!! :ler:

:klem:

Hvordan går det med kjolevalget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsy: Du skriver alltid i det jeg legger inn mitt innlegg!!! :ler:

:klem:

Hvordan går det med kjolevalget?

du skriver jo så lange innlegg at jeg alltid rekker å legge inn mine mini-innlegg i mellomtiden :ler:

alle kjoleting er utsatt til sensommer/høst siden jeg da forhåpentligvis har mistet mine ekstra kilo.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør kirketjeneren om når man kan komme å pynte kirken(hvis det skal gjøres da), hvor det er mulig/lov å ha blomstebuketter. Vet at f.eks på alteringen, er det flere kirker det ikke er lov å ha buketter på alteringen.

Hvor mange kirkprogramhefter dere burde ha(hvis dere skal ha det da).

Det er iallefall noen spørsmål som vi stilte :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boogie: Å, så smart! :ler: *notere ned* :klem:

marsy: gleder meg til å se hva det blir!! :enig:

Da har vi bestemt menyen! :hoppe: Personlig kunne jeg egentlig tenkt meg fisk hele veien, men det er jo så mange sære folk som ikke kaller et måltid et måltid hvis ikke det inkluderer kjøtt! :klø:

MEN, her er i allefall den sommerlige (synes vi) menyen vår:

Forret:

Asparges med løyrom hollandaise

Hovedrett:

Kalvemedaljong med sitrusglaserte neper, sukkererter, vårløk med bacon og rødvinsaus

Dessert:

Crème Brûlèe med bringebærsorbet

:sikle:

Uff, jeg er så trøtt om dagen!! :Gjesp: Hjelper ikke akk med regn!! SE Å HA DEG VEKK DITT REGNVÆR!!!!!!!! :frustrert:

SOL, SOL KOM TIL MEG!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiii!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Namnam, det hørtes godt ut du!! Ikke så farlig at det ikke er fisk, det er jo kjøtt som er best... :sjenert: Det viktigste er jo at dere (og de aller fleste av gjestene) liker maten. Og det der høres helt herlig ut!

Jeg vil se kjole!!!!! Bare så du vet det!!! ;)

Åh, det nærmer seg sånn nå, jeg har sommerfugler i magen!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiii!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Namnam, det hørtes godt ut du!! Ikke så farlig at det ikke er fisk, det er jo kjøtt som er best...  :sjenert: Det viktigste er jo at dere (og de aller fleste av gjestene) liker maten. Og det der høres helt herlig ut!

Jeg vil se kjole!!!!! Bare så du vet det!!!  ;)

Åh, det nærmer seg sånn nå, jeg har sommerfugler i magen!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ja du er jo konemor om bare noen dager nesten du!!! :hoppe: :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå!! Nå ble jeg enda mer glad!!! :-D

Ser ut som om denne dagen som startet helt på bånn kommer til å tusle seg oppover likevel!

Våknet til en planleggingstelefon, og for å være helt ærlig begynner jeg å få planlegging litt opp i halsen! Ble helt på grinern og ringte :hjerte: på jobben, selv om han ikke får lov til å snakke i telefon der og sutret ut over hele telefonen! :ler: Uff, stakar! Han skulle i allefall ta seg av det! Snille kjæresten :klem:

Nå har jeg litt dårlig samvittighet! Tror jammen jeg skal finne på noe hyggelig for oss! Hvis sola hadde giddet å tatt seg en tur kunne vi spist reker på verandaen! Og VIN. Store doser vin! :legrine: Eller så kan vi bare stikke og spille biljard! JAAA!!!! :hoppe:

Nei, nå får det være nok syting! Jeg suger til meg alle de fine tingene som blir sagt om drømmekjolen min, og gleder meg til å treffe en veldig god venninne etterpå, som jeg ikke har sett på veldig lenge!!

Sender over et STORT :kys_2: :kline: til snille :hjerte: som blir telefonterrorisert på jobb!!

... :plystre: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir litt lei planleggingen på slutten. Det er så mye som skal passes på, og så mye man må huske på.. Men det er verdt det afrOdite, så absolutt :hoppe:

Menyen hørtes veldig god ut :tunge1:

Hvordan kan jeg få sett kjolen a??? Jeg også vil se kjole nemlig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ithaca og Boogie: :klem: :klem: :klem: Dere er så gode!!! :kose: :kose:

Boogie: Godt å høre at det faktisk ER verdt det! Lett å glemme når alt står på hodet! :blunke:

Og jeg har det MYE bedre nå!! Har hatt en SÅÅÅ deilig dag med en veldig god venninne! Og så kom :hjerte: da han var ferdig på jobb, og så har vi fortsatt å ha en skikkelig deilig dag med deilig lunsj, hvitvin i sola, sjokoladefondue med jordbær og ikke minst IS! :sikle:

Og nå driver :hjerte: og lager en skikkelig god nachogreie vi lager i ovnen innimellom når vi skal kooose oss! Og vi koooser oss!!

Og så har vi snakket skikkelig ut om disse planleggingsgreiene, og vi har funnet ut at han kan gjøre en del i pausene på jobben, så jeg ikke er helt alene om det! Og at han ikke skal jobbe overtid HVER dag!

Så i dag har virkelig startet ganske langt nede og ender høyt høyt oppe!! :-D

Nå skal jeg ta en liten runde i dagbøkene her, mens nachosene er i ovnen og så skal vi kose oss i søvn om ikke så alt for lenge!

STOOORE :klem: til dere som er så gode og søte!!! :kose:

Boogie: Sender deg en pm med kjolen! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en til som også veldig gjerne vil se bilde!! :)

Den menyen din er til å få vann i munnen av ja... nam nam!! :sikle:

For en flott dag du fikk til slutt da, det var koselig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du, det hjalp jo!

Min fortjeneste alt sammen ;)

Så godt med kveldskos...nå fikk jeg også lyst på nachos.

Kan du gi meg ei forklaring på hvorfor jeg alltid får lyst på ett eller annet når jeg er innom her?? :klø:

*mase på mannen om kveldsmat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en til som også veldig gjerne vil se bilde!!  :)

Den menyen din er til å få vann i munnen av ja... nam nam!! :sikle:

For en flott dag du fikk til slutt da, det var koselig!  :klem:

Har sendt deg en pm! :klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...