Gå til innhold

Bryllupsdagbok

afr0dite

Anbefalte innlegg

HAHAHA!!  :grine2:

Da tar jeg turen ned over påske og får tatt et  bilde det ikke er så fryktelig mange TÆR på!! :ler:  :grine2:

:grine2: Noe så herlig sagt :grine2:

Ser frem til at du kan få vist oss et bilde av kjolen din uten mye tær eller trær på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, kjolen kommer så dårlig frem på det bildet, men så snart kameraet kommer skal jeg løpe ned og ta bilde!

Tror kanskje jeg har funnet ut av hår også! :hoppe: Men jeg må tenke litt over natten før jeg sier det ut i klartekst, for å være sikker...

Hvordan ble det med bordkortene dine igjen? Du droppet de silkebånd greiene ikke sant? Hva slags blomster har du igjen? Har du lagt ut bilde av de? Kan ikke huske...

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Ja, spørsmålene var til deg, veslo! Har ikke helt lært meg de siteringsgreiene enda ;)

For å sitere trykker du berre på knappen det står siter på, nedst til høgre i innlegget du vil sitere! ;)

Det har aldri vore snakk om at eg skulle ha silkebånd-bordkort, vi skal ha eføyblad i, det var derfor eg var i tvil om spørsmåla var til meg! Hehe.. Vi skal ha kvite Novia-roser, slike som er i buketten min.. Dersom du tar eit søk i dagboka mi, finn du nok eit bilde av dei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere trykker du berre på knappen det står siter på, nedst til høgre i innlegget du vil sitere! ;)

Det har aldri vore snakk om at eg skulle ha silkebånd-bordkort, vi skal ha eføyblad i, det var derfor eg var i tvil om spørsmåla var til meg! Hehe.. Vi skal ha kvite Novia-roser, slike som er i buketten min.. Dersom du tar eit søk i dagboka mi, finn du nok eit bilde av dei! ;)

Sånn? :sjenert:

Blandet visst bordkortene dine med noen andres! Lett å gå i surr her med så mange brides to be :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var det bestemt! "Lay Lady Lay" av Bob Dylan som brudevals! :bryllup:

Prøver å finne noe undertøy som ligner på dette, noen som vet? Helst noe i silke, er ikke så begeistret for blonder!

Finner ikke på agent provocateur sine hjemmesider... :forvirret:

Endret av afr0dite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Heisann!

Måtte jo inn hit og titte etter hilsen i dagboka mi da. Gifter oss jo på samme dag vi :hoppe: Under tre måneder til nå faktisk!

Er imponert over papirbakinga jeg da!

Gleder meg til å følge innspurten sammen med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, må si jeg ble litt paff da jeg så tickern din og at det bare er 2 mndr og 28 dager igjen!!! :overrasket:

Har du full kontroll da? :rosasmil:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Jeg trodde jeg hadde full kontroll, men det var før pc-en med alt bryllupsdilleri krasja og før vi kjøpte hus. MEn er ikke bekymra enda. Regner med det ordner seg bra. Inntil pc-en blir fiksa konsenterer vi oss om huset, så får bryllupet få full fokus fra mai og utover ;)

Har dere kontroll da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Heldiggriser som har kjøpt hus! Begynner å bli litt lei av å bo i byen, selv om jeg elsker denne leiligheten!! Ønsker meg hage :hjerter_rundt:

Tror vi har helt ok kontroll, vi er jo helt nyforlovede og litt ukjente i denne verden, men føler jeg klarer å manøvrere meg bedre i kaoset nå :ler:

Driver og pusler litt, men ser for meg at det blir et skikkelig skippertak etterhvert :husarbeid:

Hvor i verden skal dere gifte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
Oj! Heldiggriser som har kjøpt hus! Begynner å bli litt lei av å bo i byen, selv om jeg elsker denne leiligheten!! Ønsker meg hage  :hjerter_rundt:

Tror vi har helt ok kontroll, vi er jo helt nyforlovede og litt ukjente i denne verden, men føler jeg klarer å manøvrere meg bedre i kaoset nå  :ler:

Driver og pusler litt, men ser for meg at det blir et skikkelig skippertak etterhvert  :husarbeid:

Hvor i verden skal dere gifte dere?

Blir flott med egen hage ja!

Sender deg en PM jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, skal sjekke ut sangen som dere skal ha til brudevals!! Trenger nemlig noe å velge imellom :Nikke:

Ha en god natt, og jeg håper du får en trivelig dag imorgen afrOdite :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå ble jeg glad! Håper du sover som en liten engel og våkner frisk og rask til en solskinnsdag i morgen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...