Gå til innhold

Bryllupsdagbok

afr0dite

Anbefalte innlegg

De er laget av naturpapir som har blomsterblader trykket i seg, lysegrønn tyll med små strasstener her og der, grønne perler og gulltråd!

Å, så glad jeg blir for at dere liker dem!!! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nevèsta

Fine menyer :)

Har sagt det før, men må si det her og:

Lykke, lykke til i morgen! Jeg er sikker på at det går strålende, og at du kommer til å være et stort smil hele dagen. Husk å nyte dagen - alt går så altfor fort. Ta til deg alt av inntrykk. :bryllup:

Skal tenke på deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiii snuppa!!!!

Maa jo innom og :hoppe: litt for dagen din i morgen!!! Koster fletta aa sitte her naa, men det driter jeg i!

I morgen blir du fru jo!!!!

Nerver skal man ha, de forsvinner i morgen vettu. Naar du er ferdig med aa gaa opp der er du ikke nervos mer, helt sikkert!

Dagen gaar ekstremt fort, nyt hvert sekund! Det er en ordre!! Haaper dagen deres blir akkurat saa fantastisk som dere haper paa, og saa forventer jeg referat og bilder nar jeg kommer hjem paa mandag ;)

Naa vil jeg gjerne skrive masse a'er med prikk over her, men det gaar ikke i dette tullelandet... kan gjoere det naar jeg kommer hjem i stedet!

MASSE MASSE LYKKE TIL I MORGEN!!! KOMMER TIL AA TENKE PAA DEG HELE DAGEN!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe: ÅÅHHH, i morgen er den store dagen!! :hoppe::hoppe::hoppe: må si de siste ukene har godt fort!

Ønsker deg uendelig masse lykke til :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, så spennende!! Du må få deg en god natt søvn nå, før den store dagen!

Menyene deres så kjempefine ut, skikkelig lekre!

Bra det ordnet seg med ringene deres:)

Lykke til imorgen, skal krysse fingrene for at dere får fint vær! Sov godt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine menyer!!!

Nå sover du forhåpentligvis godt, det er ikke mange timene igjen til du blir fru nå! :hoppe:

Jeg hadde kjempelyst å reise å se på dere, men jeg kommer meg ikke dit. Håper vi får se bilder etterpå?!

MASSE LYKKE TIL I DAG!!!! :hjerte:

Klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:klem: :klem: TUSEN TUSEN TAKK FOR ALLE GODE LYKKEØNSKNINGER!!! :klem: :klem:

Vi satt oppe til langt på natt i går, både jeg, :hjerte:, min forlover og hans forlover og lagde ferdig menyene! Utrolig morsomt å se mannfolk sitte å klippe i grønn tyll med diamanter og tråkle sammen med gulltråd!!! :hoho:

Driver og ordner meg i stand nå, og på mange måter føles det som en helt vanlig dag. Men så får jeg plutselig ilinger i hele kroppen!! DET ER I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Nå sitter jeg med gåsehud over hele kroppen!!! :ler:

DET ER I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::bryllup: I dag gifter du deg!!! :bryllup::hoppe::hoppe::hoppe:

Håper dagen blir den beste og at alt blir som dere ønsker. Kos dere og nyt det til tusen! LYKKE LYKKE LYKKE TIL!!! :hoppe::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SE HVA DET STÅR PÅ TICKERN MIN!!!!! "IT'S MY WEDDING DAY!!!!!" Dette går opp for meg sakte men sikkert!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå skal vi snart dra til frisøren!! Forloveren min hadde med seg små champagneflasker i går, som vi kan nippe til hos frisøren, og det som var sprøtt var at det var akk den samme champagnen jeg og :hjerte: feiret med på en gaterestaurant etter frieriet i spansketrappen i Roma!! :hjerter_rundt:

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...