afr0dite Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #381 Del Skrevet 7. juli 2006 Sniker meg inn her jeg. Ser bryllupet ditt nærmer seg med stormskritt, og ville bare ønske lykke til med siste uka som ugift, og lykke til med utdrikningslag i mårra ← Tusen takk! SÅ koselig! Er ikke så lenge til ditt heller!! Kjenner du sommerfuglene? Nå har vi akk sett "Walk the Line", og FYYYYY SØREN!!! FOR EN FILM!!!!! Rett og slett fantastisk!!! Er trøtt som en alke, men siden jeg ikke aner når eller hvor eller hvordan i morgen, tenker jeg at jeg tar meg en dusj så jeg slipper å gå med badehår i morgen også! Ganske spent på morgendagen, og ikke minst veldig veldig veldig glad i min aller kjæreste som vandrer rundt her og synger Johnny Cash! :kys_2: :kys_2: :kys_2: :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 7. juli 2006 20 SIDER FEST!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 7. juli 2006 #383 Del Skrevet 7. juli 2006 Bare EN UKE igjen, tenk det!!! Uæææ, det betyr at det bare er to uker til det er min tur!!! Hihi... Spennende blir det! Jeg har også sterke mistanker om at jeg skal drikkes ut i morgen, men for alt jeg vet kan det tenkes at det blir neste helg da... Men man vet jo aldri... Lykke til i morgen iallfall, UL eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #384 Del Skrevet 8. juli 2006 Nå må de seriøst komme snart, for nå er jeg så nervøs at jeg nesten spyr! Og har det på samme måten. Jeg VET jo at han har i dag, og jeg er rimelig sikker på at han VET at jeg har i dag, for i stad kom han bort og sa at nå burde jeg kanskje ordne meg.. Men det er jo nesten en halvtime siden!!!!! JEG ER SÅ REDD!!!!!!! Klem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 8. juli 2006 #385 Del Skrevet 8. juli 2006 He he, dette blir det spennende å høre mer om hjalp det litt? Lykke til i dag og kos deg. Det blir nok kjempe bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 8. juli 2006 #386 Del Skrevet 8. juli 2006 Er du her enda, eller hqr du blitt hentet? Lykke til i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 8. juli 2006 #387 Del Skrevet 8. juli 2006 Nå må de seriøst komme snart, for nå er jeg så nervøs at jeg nesten spyr! Og har det på samme måten. Jeg VET jo at han har i dag, og jeg er rimelig sikker på at han VET at jeg har i dag, for i stad kom han bort og sa at nå burde jeg kanskje ordne meg.. Men det er jo nesten en halvtime siden!!!!! JEG ER SÅ REDD!!!!!!! Klem? ← Regner med du er henta nå, og er sikker på at du får en strålende dag!!! De er jo vennene dine, så jeg regner med de vil gi deg en fin og ikke en fæl dag Gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 9. juli 2006 JEG HAR HATT EN FANTASTISK DAG!!!! Referat kommer når formen tar seg opp... TUSEN takk for alle klemmer! Dere er så gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 9. juli 2006 #389 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 9. juli 2006 #390 Del Skrevet 9. juli 2006 Hihi, så gøy!! Gleder meg til referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #391 Del Skrevet 9. juli 2006 siden du alltid er så hyggelig rundt omkring i tråder her på KG så fant jeg ut at jeg ville lese igjennom dagboka di, og det er herved gjort! For en herlig bryllupsdagbok, ble helt sånn her jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #392 Del Skrevet 10. juli 2006 Lykke, lykke til til helga, søte deg!! Kos deg i innspurten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 10. juli 2006 #393 Del Skrevet 10. juli 2006 gleder meg til referat... tenk at det bare er noen dager igjen til du er kone!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. juli 2006 #394 Del Skrevet 10. juli 2006 Nå ble jeg nysgjerrig asså! Får kose meg med referat når bryllupet er over jeg da for nå reiser vi avsted og jeg vet ikke om jeg får tid til å være på nett... Så da ønsker jeg dere masse lykke til på den store dagen Håper dere får et fantastisk bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 10. juli 2006 #395 Del Skrevet 10. juli 2006 Venter spent på referat Også lykke til i innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 10. juli 2006 #396 Del Skrevet 10. juli 2006 Referat!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #397 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Her går ting slag i slag, men jeg skal prøve å oppsummere utdrikningslaget mitt! Ca halv elleve kom hele gjengen, for oss begge to, og jeg fikk et riktig lekkert (les: langt fra lekkert) slør på hodet som jeg skulle gå med hele dagen. Så setter bestekompisen min seg ned (som fikk være med selv om han var gutt for noe annet hadde vært helt rart etter 15 års vennskap) og fortalte oss at det første vi skulle gjøre var at alle sammen skulle dra ned i byen så jeg og skulle få TARMSKYLLING!!! Jeg holdt på å begynne å gråte og var på vei til balkongen for å hoppe utfor (ja, på ordentlig!!). var hvit som et laken og bare gjentok "Du kødder, du kødder, du kødder" om igjen og om igjen. Så brast alle sammen ut i latterkrampe, fordi det var HELDIGVIS bare en ondsinnet spøk! Jeg får fortsatt vondt i magen bare av å tenke på det!!! Jeg stod skrekkslagen der jeg ble proppet full med hjemmelagde muffins og ble dratt avgårde til sitt UL. Da vi kom ned og ut, så jeg at de hadde leid minibuss. Den var proppfull med diverse drikkevarer og vi spratt champagne på parkeringsplassen (ekte og beste saker: Moet & Chandon Vintage). Rimelig ekslusiv frokost! Vi ble stående der og prate og tulle i oss champagne og hvitvin før vi endelig satte snuten mot TUSENFRYD! Hurra!! Vi ble stående ganske lenge på parkeringsplassen på tusenfryd for å lade opp batteriene (les: jeg ble proppet i store mengder hvitvin) før vi tok turen inn. Først gikk det i tømmerrenna! Da vi var rett før bakken, kom en fyr ut av sikkerhetstårnet der, og spurte om jeg skulle gifte meg (sløret avslørte) og jeg ropte JA!!!!, og så ser han på meg og sier "ÆSJ!!" Da båten etter (hadde jo ikke plass til alle i en båt) kjørte forbi tårnet, kom han ut i gjen og gav dem litt SØPPEL og lurte på om de kunne kaste det når turen var over!!!!! Frekk fyr!!! Det gikk tett i popkorn og annet tivolijunk mens vi karret oss bort til ThunderCoaster, som er SINNSYKT kul!!! Så gikk turen til SuperSplash hvor vi ble skikkelig søkkvåte. Alle følte seg gjennomvåte helt til vi snudde oss og så hun ene venninnen min sitte der som en våt klut! Hun var totalt gjennomvåt!!! Så vi lot oss tørke litt i solen (for det var sinnsykt deilig vær) og en liten spisepause før vi kjøpte en meter slush (glassene er en meter lange, så det er ganske digre mengder slush). Hun ene venninnen min hadde med sprit på en vannflaske (minner fra fjortistiden kom rullende.. ) som vi fylte opp i slushglassene. Først var det kjempegodt, men det var så varmt at all slushen var smeltet på under fem minutter. Da slushen var kald kjente man ikke spritsmaken så vi helte jo rikelig i. Men da den var smeltet til å bli dvaskt, flytende sukkervann, snek spritsmaken jeg gjennom som en skikkelig jævel. DET VAR SÅÅÅ VONDT!!!!! Jeg og forloveren min hadde tatt fersken- slush, og det hele så egentlig ut som enorme urinprøver... Nice... Vi fikk sukkersjokk og kvalmebølger og tullet i oss mer popkorn, følte meg skikkelig kvalm helt til vi kom ned til Wack- A - Mole, som for meg er høydepunktet på Tusenfryd. Man slår ned jordekorn i små hull med en klubbe og skal gjøre det så fort som mulig! Og jeg er KJEMPEFLINK!!!! Vant en bamse og greier!! Tiden begynte å løpe fra oss så vi løp og tok SpeedMonster, som bare er helt RÅ!!! Man blir skutt ut i bergogdalbanen med katapult, såman går fra 0-90 km/t på 2 sek. Den er så sinnsykt kul!! Og tror dere ikke at han æsj- mannen var der igjen!!! "Skal du gifte deg?" "JA!!!!" "ÆSJ!!!" Så var det ned til minibussen og til et vann i nærheten hvor det ble piknikk! Det var så deilig å komme dit etter å ha vært på tusenfryd. Det var så rolig og fredlig og ikke minst, ordentlig mat!! Forloveren min hadde laget grillspyd og gresk salat, og så hadde alle med litt av hvert, seranoskinke, røket laks, eggerøre, soltørkede tomater osv, osv, osv (kjenner jeg blir litt sulten ja!!). Det var så deilig. Vi satt der og spiste til vi sprakk og drakk til vi lakk i ettermiddagssolen, før vi igjen tok turen inn i minibussen. Vi kjører digre omveier, men plutselig ser jeg at vi er på Carl Berner. Like i nærheten av Elmers hvor jeg og pleier å spille biljard. Og jeg tok meg selv i at jeg hadde faktisk veldig lyst til å spille biljard. Men jeg ante ingenting. Men så stopper vi utenfor Elmers! Og så blir jeg fortalt at jeg skal ha biljardkurs med en tidligere Norgesmester i biljard!!!!!! :hoppe: Det var så SINNSYKT KULT!!!! Jeg lærte masse tips, for ikke å snakke om kule triks!!! Og han tidligere nm-mesteren var bare utrolig kul og hyggelig! Jeg var så gira på å spille at jeg glemte alt om drikking, så da kurset var over ble det lagt inn et vorspiel før vi skulle ut, for å drikke meg litt opp igjen! Så da bar det opp til en venninne som bor på Carl Berner. Hun giftet seg for to år siden, så jeg fikk se bilder og ble riktig så giftesyk! Mens vi satt der og drakk og koste oss, var det flere og flere som falt fra. Da hadde vi holdt på i 13-14 timer, så hadde full forståelse for det. Var også mange som kom langveisfra som måtte ha siste tog og buss. Da vi endelig dro ut, var det bare meg, forloveren min og bestevenninnen min som var igjen. Vi skulle egentlig på Stratos, men der var køen så latterlig lang at vi dro opp til sas-hotellet. Men der var det ombygging, så det ble med Lorry! Vi satt der og skravla og drakk, og det kom så mange bort til bordet og lurte på om jeg skulle gifte meg, for jeg hadde jo fortsatt det lekre (les: langt fra lekre) sløret på hodet. Så stengte det på Lorrys. Vi satte oss inn i en taxi og forloveren min hoppet ut der hun skulle. Bestevenninnen min skulle sove over hos meg, noe jeg var veldig glad for, for jeg visste jo at skulle ende opp på hyttetur og ikke komme hjem. Vi holdt det gående her hjemme til rundt 5 og da ble endelig håndkleet kastet inn og jeg sluknet som et lys! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle holde så lenge! Det var en så vannvittig deilig og superhyggelig dag og jeg blir så glad av å tenkte tilbake på den!! Gode, snille, flinke forloveren min som hadde funnet på SÅ mye moro!!! Søndagen kunne jeg så vidt røre meg, men var glad og lykkelig likevel! Ut mot kveldingen kom ENDELIG hjem og vi bestilte en pizza fra peppes og så Team America. Et fantastisk utdrikningslag! Og jeg som var så redd!!! TUSEN TAKK TIL VERDENS BESTE FORLOVER OG ALLE DERE SOM KOM OG GJORDE DAGEN SUPERDEILIG OG SUPERKUL!!!!! Endret 11. juli 2006 av afr0dite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 11. juli 2006 siden du alltid er så hyggelig rundt omkring i tråder her på KG så fant jeg ut at jeg ville lese igjennom dagboka di, og det er herved gjort! For en herlig bryllupsdagbok, ble helt sånn her jeg nå! ← WOW! Har du sittet og lest hele!! Blir litt rørt jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 11. juli 2006 #399 Del Skrevet 11. juli 2006 Oi, hørtes ut som et fantastisk UL! Akkurat sånn stil som jeg gjerne kunne hatt! (Bortsett fra at jeg ikke kunne tatt alle de kule greiene på Tusenfryd, eller drukket noe som helst... siden jeg skal ha et lite knøtt Men, men... Kult hørtes det nå ut likevel!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 11. juli 2006 #400 Del Skrevet 11. juli 2006 Det hørtes ut som et morsomt utdrikningslag! Biljardkurs var originalt! Du tok ikke Sky Coaster på TF, da? Vet at de hadde noen spesielle tilbud for kommende bruder og brudgommer der før. Gratis, var det vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå