Boogie Skrevet 4. juli 2006 #361 Del Skrevet 4. juli 2006 Så koselig det så ut Tenk, kun 11 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 4. juli 2006 #362 Del Skrevet 4. juli 2006 Tusenfryd er gøy Lenge siden jeg har vært der da... Og for noen søte bambier da!!! Ikke hværdagskost å se de. Hvordan går det med nervene? Må si jeg kjenner det asså. Så spennende meny dere skal ha da Hørtes skikkelig godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 4. juli 2006 Jepp, en drøy uke igjen, og jeg GLEDER MEG!!!!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. juli 2006 #364 Del Skrevet 5. juli 2006 Ti dager!!!! De kommer til å fly!!! Jeg håper virkelig jeg får tilgang til internett på hotellet, men i tilfelle jeg ikke får det: MASSE MASSE LYKKE TIL PÅ DEN STORE DAGEN!!! Tenk, når jeg kommer hjem er du gift... :hoppe: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #365 Del Skrevet 5. juli 2006 Nok en deilig sommerdag med strand og bading! Helt fantastisk! Og så var jeg på Ekerbergrestauranten for første gang i dag, sammen med pappa, og det var såå koselig!Både stedet og selskapet! har hentet jaquetten sin i dag, og han er så glad at han nesten sprekker! Jeg gleder meg sånn til å se ham, og til å gifte meg med ham, for han er den mest fantastiske personen jeg vet om!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 5. juli 2006 #366 Del Skrevet 5. juli 2006 Hihihi, det er så herlig å være forelska!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 6. juli 2006 #367 Del Skrevet 6. juli 2006 NI DAGER IGJEN!!!! Og her har vi kost oss med tusenfryd, piknikk, soling på stranden og bading ser jeg... høres ut som noen flotte dager! Forresten godt å se en til, som er nesten like forelsket som meg om dagen Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 6. juli 2006 #368 Del Skrevet 6. juli 2006 9 ørsmå kjempelange dager til vi skal spasere opp midtgangen Afrodite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 6. juli 2006 @riel: Ja, det kan du si!!! De ER ørsmå, kjempelange!! Men det er ganske gøy å si "Vi gifter oss neste lørdag!" milla27: Ja, er det ikke deilig å være forelsket i mannen man skal gifte seg med?! Den ene deilige dagen etter den andre! FF: Veeeeeldig!! I dag har vi vært på stranda igjen! Og det er bare så ufattelig deilig! OG, så har jeg vært på prøvetime hos frisøren i dag!!!!! Jeg kommer til å bli såååå fiiiiiin!!! Så har vi vært ute og spist og drukket med et vennepar av oss, og hatt det sååå koselig! Nå er jeg komplett utslitt, og skal bare spise opp kveldsmaten min før jeg køyer! Mistenker sterkt UL på lørdag, siden jeg enda ikke har hatt! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 6. juli 2006 #370 Del Skrevet 6. juli 2006 Nå nærmer det seg med stormskritt. Er alt under kontroll? Husk å slappe av så mye som mulig i dagene før, tar på å gifte seg.... Men er virkelig verdt det! En fantastisk stor dag! Bare å glede seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #371 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg begynner å lure på om jeg skal ha utdrikkningslag i DAG jeg... Snakket med kusinen min som i en forbigående setning sier, "du skal vel ha utdrikningslag i dag du eller?". Og i stad traff jeg pappa som sa med en lur stemme at "du får ha en fiiiin helg da!". Men jeg trodde jo det handlet om lørdagen! Ringte til og prøvde å tvinge alt ut av ham, men han sa at hvis det var noe i dag, sa hadde det skjedd endringer han ikke visste om... Men rett etterpå ringte forloveren min og ville ha tak i og det hastet! Hjelpe meg, blir jo totalt nervevrak av dette her!!!!!! Skjønner ingenting jeg nå! HELT sikkert ikke i dag, men i morgen! Måtte bare få ut litt nervetanker her... Synes dette er litt skummelt jeg da... Tar gjerne en klem av en eller annen som forviller seg inn i dagboken min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. juli 2006 #372 Del Skrevet 7. juli 2006 Her har du en kjempe Jeg ble tatt skikkelig på senga når jeg skulle drikkes ut (for 3 uker siden) men jommen var det nå kjekt må jeg si :D Håper du snart blir kidnappet og at du får det helt storarten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 7. juli 2006 #373 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 7. juli 2006 #374 Del Skrevet 7. juli 2006 Hihi, så stilig med utdrikningslag-spenning da! Håper du blit tatt med storm, enten det blir i dag eller i morgen! Kjempeklem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #375 Del Skrevet 7. juli 2006 Å, takk for alle klemmer! Er her enda, og ikke noe UL så langt.. Men nå føler jeg meg litt låst til å være her, for tenkt om jeg ødelegger planen ved å finne på noe annet? Og får meg ikke helt til å ta meg til noe lurt her hjemme heller, i tilfelle jeg blir avbrutt!! Men nå er det jo så sent, at det blir sikkert ikke før i morgen! Eller? Jeg er jammen meg glad jeg ikke har gått med denne angsten hver helg som er gått den siste tiden! Trodde i utgangspunktet at det skulle være forrige helg, men det var det jo ikke! Er jo ikke sikkert det er en lørdag heller for den saks skyld! HJEEEEELP!!!!!! MÅ ta meg til noe annet enn bare å sitte her og være nervevrak! (Blir fortsatt veldig glad for klemmer altså... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. juli 2006 #376 Del Skrevet 7. juli 2006 Uansett når Ulet er - lykke til! Du kommer til å få en fantastisk dag Og du - det er bare 8 dager til vi gifter oss begge to! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #377 Del Skrevet 7. juli 2006 Nå er jeg ganske trygg på at det ikke er før i morgen! Så da kan jeg puste litt lettet ut! Håper det er i morgen, for da har sitt UL og gøy å ha det samtidig! Veldig spent må jeg innrømme!! Og jeg GLEDER meg SÅNN til neste lørdag! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 7. juli 2006 #378 Del Skrevet 7. juli 2006 Virker som om du kan roe ned nervene litt nå ja... skjer nok ikke noe før i morgen nå vel Men noen skal du få for det Oj oj oj, bare åtte dager igjen ja, SPENNENDE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) kom hjem fra jobb og var helt i ekstase! Han hadde snakket med forloveren min og sier at jeg kommer til å få et helt sinnsykt kult UL!! Så nå er jeg i hvertfall spent!!!! Edit: Masse :klem: :klem: tilbake!!! Endret 7. juli 2006 av afr0dite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 7. juli 2006 #380 Del Skrevet 7. juli 2006 Sniker meg inn her jeg. Ser bryllupet ditt nærmer seg med stormskritt, og ville bare ønske lykke til med siste uka som ugift, og lykke til med utdrikningslag i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå