Gå til innhold

Bryllupsdagbok

afr0dite

Anbefalte innlegg

Ser du, det hjalp jo!

Min fortjeneste alt sammen  ;)

Så godt med kveldskos...nå fikk jeg også lyst på nachos.

Kan du gi meg ei forklaring på hvorfor jeg alltid får lyst på ett eller annet når jeg er innom her?? :klø:

*mase på mannen om kveldsmat*

Hihi, selvfølgelig var det din fortjeneste, godingen! :klem::ler:

Lurer på om jeg snakker veldig mye om mat og sånn her? :klø: Men fikk i allefall fryktelig lyst på skikkelig kaldt vann nå! :ler:

MEN NÅ! KØYE!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kjolen var kjempe flott og du så virkelig fantastisk ut i den!! Du kommer til å bli en veldig vakker brud :)

He he, er litt skriving om mat også ja, blir sulten iblant når jeg leser her inne hos deg :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Helt nydelig kjole! Du kommer til å bli så vakker!!

Vi reiser avgårde på lørdag, og jeg kommer ikke til å bli så veldig mye her inne framover. Skal prøve å få kommet med oppdateringer i dagboka mi innimellom. Derfor vil jeg bare ønske deg LYKKE TIL nå!

Jeg gleder meg såååå til å lese referat!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lekker kjole du skal ha på deg afrOdite :danse:

Skal du ha noe underskjørt eller??

Den var innmari stilig med alle de laga. Skapte mye liv i kjolen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så glad for alle fine ord om drømmekjolen min!! :klem: Dere er så søte og snille alle sammen! :kose:

BecomingBride: Hjelpe meg, så rart å tenke på at jeg faktisk skal skrive referat fra MIN bryllupsdag!!!! :ler: Fortsatt ikke gått helt opp for meg det her tror jeg! Tror jeg er nødt til å stå der for å skjønne det! Eller kanskje jeg våkner opp en dag til høsten og gnir meg i øynene og skvetter til: "HVA?!?! Hvor i all verden kommer disse fine ringene fra?!??" :ler: Men vi er da ganske heldige som får oppleve dette her, ja! :hjerter_rundt:

Boogie: Har underskjørt med én ring. Kjolen er heist litt høyere opp enn hva den er på bildet, så den ligger penere helt nederst. Men den skal jo slepe i gulvet! Litt uvant det der! :ler: Ja, jeg også elsker det stofflaget som er lagt sånn mykt over!

milla27: tør nesten ikke å skrive om mat lenger jeg nå! Føler meg nesten som et skikkelig matvrak! :ler:

Nordlandspia: :klem:

I dag har vi avtalt møte med restauranten og tatt noen telefoner både hit og dit. Eller dvs, jeg har fått vite om at disse tingene er blitt gjort! :ler:

Så skal jeg være sammen med broren min på ettermiddagen i morgen, og det gleder jeg meg veldig til! Han skal være toastmaster, så da blir det nok litt sånt snakk også! Men han er så rolig og kul og laidback, at det kommer bare til å være deilig planlegging! STOR :klem: til broren min!!

Jeg er så evid takknemlig for at solen har kommet tilbake igjen! Jeg er så værsyk, og de dagene det er grått og regntungt vil jeg bare gå og legge meg igjen! Så jeg stortrives på vintern kan man si! Jeg som synes det er kuldegrader når det er under 20+! :ler: Men nå, soooooooool, vaaaaaaarmeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! Mmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!! :briller2:

Og det ER lov til å snakke om mat- ting nå for jeg er så premenstruell og har skikkelig munchies!!! (Faktisk så mye at måtte plukke ut masse godteri fra handlekurven for hadde bare med cash, og hadde ikke nok... :plystre: ...Og så tok jeg ut oreokjeksene og det angrer jeg skikkelig på!! :ler: Å, NAM!! :hjerte: kom akk og ga meg en prøvesmak på en chorizoskinke han kjøpte, og nå klager jeg ikke lenger!! MYE bedre enn oreokjeks!!!!) OG DET ER IKKE LOV Å ERTE MEG MILLA27!!!!!! :legrine:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja... var det jeg visste... mat mat mat, snop snop snop! Godt jeg ikke gikk inn her i går kveld, før jeg skulle legge meg. Da hadde nok slankekuren røket igjen :ler::Hehe:

Ha en fin dag med din bror! Nå er det snart helg igjen, tjohoo :hoppe::hoppe:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det gøy på Tusenfryd - jeg var der for et par uker siden. Speedmonster er helt rå :hoppe:

Jeg har helt glemt å skrive her inne hva jeg synes om kjolen din, jeg. Bare skrev det i mailen. Men den er HELT NYDELIG!! Utrolig lekker, en av de peneste kjolene jeg har sett noen her inne ha, faktisk. (Ja, bortsett fra min egen da :ler: )

Du kommer til å bli en fantastisk flott brud!! Gleder meg til å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, håper jeg får dratt på tusenfryd i løpet av sommeren også! :)

eeeelsker karuseller!

var det gøy??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, vi har hatt en helt fantastisk dag!! Storkost oss på tusenfryd og vunnet masse små bamser og en DIGER hest! :legrine:

Favoritten er selvfølgelig tømmerrenna, men bigsplash er også superkul!!! Og thundercoaster er sinnsykt rå!!

Og den nye, speedmonster!!! Da vi sto i kø følte vi oss lurt fordi den var så kort, og vi trodde den skulle gå rundt hele parken, så forventningene var på bånn for å si det sånn, MEN !!!!!!!!!!!!!!!!!! DEN VAR HELT SINNSYK!!!! Jeg hylte i latter og fryd gjennom hele turen!!! Virkelig skikkelig kul karusell!!!

Men personlig synes jeg det kuleste på hele tusenfryd er wack-a-mole!!!!! :ler: Jeg er CHAMPION!!! :legrine: Står og hamrer løs til armene mine detter av! :ler:

Superdeilig dag, og det var ikke så mange der heller, så vi måtte ikke vente lenge noe sted! Eneste stedet vi måtte vente i 20 min var faktisk da vi skulle kjøpe popcorn!! :klaske::ler:

Da vi kom hjem tuslet vi bort til en ute resturant her i nærheten og satt der og spiste middag og jeg tok et glass hvitvin og :hjerte: en pils, mens vi satt og småsludret og storkoste oss!

FOR EN FANTASTISK DAG DET HAR VÆRT!!!!! :hjerter_rundt:

Og i morgen skal jeg på stranda med kusinen min, og på tirsdag skal vi planlegge mer bryllupsting, og nå etter denne deilige dagen, så gleder jeg meg masse til å begynne på de tingene igjen!! :hoppe:

Og så må jeg jo bare få si at kjæresten min er den mest fantastiske i HELE verden!!!!!!! :kys_2: :kline::hjerter::hjerter_rundt::hoppe::enig:

Og nå: :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Nå fikk jeg lyst til å dra til tusenfryd nå! :ler: Der er det maaaange år siden sist jeg var!

Tenk at det bsre er 12 dager igjen nå afr0dite!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, for en dag!! I dag har jeg ligget på stranda hele dagen, og tatt årets første bad!!!! :hoppe: Det var fantastisk!!!

Etter å ha ligget på stranda i timesvis, dro vi opp til kusinen min og spiste en superdeilig salat + vannmelon på et bord under et diiiigert tre i ettermiddagssolen! :hjerter_rundt: Og, mens vi satt der kom en bambimamma, med to bittesmå bambibabyer, som var så små at de enda hadde de hvite prikkene på siden! :kose:

Så gikk vi og plukket jordbær i hagen og spiste med fløte og sukker! :hjerter:

Og nå har jeg kommet hjem til min aller kjæreste! :kys_2: :kline::kose::klem:

Skikkelig sliten nå! Deilig sliten! :sove:

Åja, vi kjørte forbi kirken i stad, jeg og kusinen min, og jeg hylskrek! Den var så nydelig der den stod og strålte i ettermiddagssolen, og jeg ble så glad av tanken på at om snart 11 dager skal vi stå der inne og bli mann og kone!!!!! :bryllup::hjerter_rundt::hoppe:

Legger ved bilde av den deilige middagen i ettermiddagssolen, og bambimamma og bambibabyene! :hjerter_rundt:

post-10250-1151959099_thumb.jpg post-10250-1151959154_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå kom jeg virkelig i sommerstemning (selv om jeg selv satt på en spinningsykkel, innendørs (!!! :overrasket:) i finværet i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...