Gå til innhold

Bryllupsdagbok


afr0dite

Anbefalte innlegg

Gjest Markblomsten

Ja nå begynner det jo virkelig å snøre seg sammen her. Full kontroll på det meste ser det ut til.

Tenk - om 4 uker sitter vi her proppfulle av gode minner fra bryllupet og prøver kanskje å forfatte er lite referat til kg-gjengen :hjerter_rundt:

Gleder meg helt villt jeg. Og så blir det så konkret etterhvert som alt faller på plass.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lest gjennom nesten (bare nesten) alle innleggene. Og så romatisk.

Jeg vil og :sur:

Men er veldig gla for deg da :klem:

Begynte nesten å :grine: da jeg leste om frieriet. Var sååååå fint.

Jeg er følsom :sjenert:

De blomstene du har valgt er jo så utrolig flotte da.

*sukk* liker lykkelige mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!! Har du tatt deg tid til det nå på natterstid?!? :overrasket::klem:

Skjønner at jeg er langt unna å gjette navnet ditt, gitt!! :hoho:

Ja, det er veldig godt og spesielt! Så det er bare å glede seg!! :hjerter_rundt:

Baksiden er jo at jeg har blitt en skikkelig grinehøne! Tuter av alt! "De er så glaaaaadeeee!!! :grine: "

:legrine:

Nå tror jeg jeg skal køye, men i MORGEN, DA! Da har jeg funnet på en drøss nye navn, og ikke bare slekta di denne gangen!! :ler:

natta :klem:

(Har du dagbok du, forresten?)

:sove::sove::sove:

Edit:

Glemte denne:

INVITERT: 54 (56 inkludert oss)

JA: 45

NEI: 4

Inkludert oss er det 47 JA! To er jeg sikker på at tar det så for gitt at vi forstår at de kommer at de ikke har svart, så de er streeengt tatt JA, en annen får vi svar fra i morgen, og to har fått utsatt frist pga ulike omstendigheter.

Nå vil jeg sove og ikke telle mer! :ler::sove:

:sove::sove::sove::sove::sove::sove:

Endret av afr0dite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dagbok nei.

Men kanskje jeg må lage en???!!!

Gleder meg så mye til å høre mer jeg altså....

Var spennende lesestoff.

Men litt misunnelig må jeg si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Lag dagbok! Er så koselig å titte innom og se hva som skjer! :klem:(Og jeg som pleide å være stor bloggmotstander... :sjenert: )

Jeg har våknet ganske nå, og i dag er planen:

* Ordne med blomster i blomsterbutikk

* Ordne time hos frisør

* Strømper

* Tror jeg skal kjøpe en ny truse også, isteden for den jeg har kjøpt.

Er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med frisør. Hun jeg pleier å gå til er opptatt hele 15. juli, men jeg vil at hun skal klippe meg... Hmm.. får dra til henne uavhengig av brudetime da... Høres dyrt ut... :sjenert: Må forhøre meg litt, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 1000 innlegg! :blomst:

Så bra med mange ja! :tommelsmil: Vi blir 56 til sammen, inkludert oss, så der har vi samme tall :)

Lykke til hos frisøren! Det der ordner seg vet du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....jeg får vel prøve å lage en dagbok da.

Men jeg har da ikke noe spennende å fortelle. Skjer ingen ting her hos meg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :vinke: Vil gi beskjed at jeg har endret nick fra Maibrud`06 til Boogie!!!!

Det er så morsomt å følge med i innspurten din. Husker meg så godt igjen. 1000 ting å holde styr på...

Har du tenkt ut hvordan frisyre du vil ha??? Bilde???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen flotte blomster du skal ha! Nå har jeg tittet flere ganger på de forskjellige fargene og jeg syntes heidi var finest, så india og guillot´s sunset på en god tredje plass :ler: Flott blir det uansett ihvertfall... alle fargene var jo veldig fine! :)

Fikk du ordnet blomster, frisør, strømper og truse i går da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere søte!! :klem:

Først den dårlige nyheten: BLOMSTENE JEG VILLE HA KLAPPER SAMMEN ETTER ET PAR TIMER!!!!! :grine::grine::grine: Er skikkelig lei meg for det, for de passet meg perfekt!! :tristbla:

SÅ de bra tingene!!

Jeg har ordnet frisør, og de virket SÅÅ søte!!! :hoppe:

Jeg har kjøpt undertøy!! (SYKE MENGDER!!!!) :legrine::hoppe:

Og da jeg kom hjem fra yoga i stad hadde :hjerte: vaska hele leiligheten, laget middag og kjøpt NYDELIGE roser!!! :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

:hoppe:

OG!!! I morgen skal jeg hente KJOLEN!!! :hoppe: :hoppe: Gleder meg som en unge!!! Og jeg har lagt frem kamera og skal huske å ta bilder denne gangen!!! :ler:

Mangler fortsatt strømper da! Klarer ikke helt å bestemme om jeg vil ha med eller uten blonder... Hmm.. Vanskelig å få tak i også! De har noen fine på La Senza, men de er kremfraget, og jeg vil ha hvite! Noen som har noen ideer? Bortsett fra La Lina?

Åja!! Jeg kjøpte noen kjempesøte knestrømper med sløyfer bakpå!! Haha!! :hjerte: sa jeg så ut som en mangafigur da jeg trippet inn for å vise de frem! :ler:

:klem:

Boogie: Har ikke funnet noe bilde, men har tegnet det, men det legger jeg ikke ut her! :sjenert: Skal se om jeg finner noe!! :-D Hvordan er livet som fru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ting faller på plass!! :hoppe:

Så synd med blomstene, men du finner nok noen andre som er like fine skal du se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd med blomstene! Da er det vel bare ut og lete igjen, og se hva du finner som holder bedre!

Når det gjelder hvite strømper, så har de noen OK noen på lindex. Det er hverken dyrt eller vanskelig å finne ville jeg tro. (Så det da jeg kjøpte strømper til "inngåing av sko". )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::hoppe::hoppe:

titter bare innom!

så heldig du er som har så kort tid igjen... vi har jo litt igjen å planlegge + kjøpe klær... men likevel kommer tiden til å gå så sakte... :)

ha en fin dag i regnværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Ååå neiiiiii.. og de blomstene som er noe av det nydeligste jeg har sett!!Aner ikke hvordan blomster som kan erstatte de, jeg er overhodet ikke noen blomsterkjenner!

Ja, Afrodite, snart er du en gift kvinne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så herlig romantisk mannen din er da!! :)

Nå har jeg vært så sjelden på KG at jeg nesten har glemt av å være opphengt i bryllupstanker, men det ordnet seg nå da jeg leste om strømper og blomster og frisør her inne. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose::klem: Ithaca, Sensommerbruden, marsy, BecomingBride, Nordlandspia og FF :klem::kose:

Da er buketten bestilt!! Det blir hvite orkideer med litt gult i og stephanotis. Og ørlite av en mindre utgave av mor med barn som skal holde noen stephanotis som skal henge ned fra buketten. Tror det blir veeeeelig fint! For ikke å snakke om at stephanotis (duftranke) lukter helt FANTASTISK!!!! Så da er jeg litt glad igjen!! :hoppe:

Og så skal vi jo renew our vows på en strand på en eller annen sydhavsøy på gullbryllupsdagen vår (for det har jeg nemlig bestemt! :legrine: ), og DA kan jeg jo ha plumeria!! Løper bort og knekker av en grein og løper til "vielsen", og så klapper de vel sammen rett etter det! :ler:

Ellers har jeg kjøpt strømper! :hoppe: TIL 500 KRONER!!! :overrasket: Sinnsykt! Men jeg har lett lenge og da jeg så de sa det bare pang. Fikk helt sjokk da jeg så prislappen, og gikk, men så kom jeg luskende tilbake. Og jeg er kjempefornøyd!! De er HELT nydelige!! Og blondene er nesten klin like de på undertøyet!! HURRAAA!! :hoppe:

OG SÅ HAR JEG HENTET KJOLEN!!!!!!!! :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: Herregud, den er fantastisk!!!! :-D

Alt dette gjorde jeg i går da!

I dag har vært en ganske kjip dag egentlig... Skikkelig familiekrangel på gang... BLÆÆÆ, blir så sliten at man skal måtte bruke kreftene på sånt!! Blir så frustrert!! Og så er kjæresten min på jobb også, så jeg hadde ingen å støtte meg til!! :sur::tristbla:

Men jeg har gått lang tur langs akerselva, kjøpt en ny yogacd og en kjempesøt kjole (på salg til og med) og spist en DIGER is, så nå har jeg det litt bedre!! Og så er snart :hjerte: ferdig på jobb, og det gleder jeg med VEEELDIG til!!!

Ellers har jeg fått skikkelig cravings for hvitvin!! Av alle ting!! Jeg som nesten aldri drikker!!! :overrasket: Har lyst på hvitvin hele dagen! Vært sånn i flere dager nå!!! Nesten litt skummelt det der! :ler: Og nå fikk jeg lyst på hvitvin igjen!! Hva er det med meg?!? :klø:

Endret av afr0dite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...