afr0dite Skrevet 25. april 2006 Forfatter #121 Del Skrevet 25. april 2006 Mies: WOW!! For en reasearch!! :-D Skal sjekke ut i morgen den dag!! Floja Felíz: Jeg har også bestilt for et år, så nå er det bare å vente til det aktiveres! Tok det lang tid for deg? Lassie: Vi er de som kommer for sent! Er bare å innse.. Holder på med noe i byen som varer til halv åtte, så vi må bare hive oss inn i bilen for å rekke det! Morfaren min har bursdag i dag og blir 84 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 25. april 2006 #122 Del Skrevet 25. april 2006 Floja Felíz: Jeg har også bestilt for et år, så nå er det bare å vente til det aktiveres! Tok det lang tid for deg? Morfaren min har bursdag i dag og blir 84 år!! ← For meg tok det litt over en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 25. april 2006 Forfatter #123 Del Skrevet 25. april 2006 Nå skal vi snart dra på infomøtet i kirken!! Skumle infomøtet!! puta mi litt ekstra hardt før jeg går ut døra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 25. april 2006 #124 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 25. april 2006 #125 Del Skrevet 25. april 2006 Blir spennende å få et referat fra dette infomøte.. Glemte det helt vi skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 25. april 2006 #126 Del Skrevet 25. april 2006 Hvordan gikk infomøtet i dag? Ble dere noe klokere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 25. april 2006 #127 Del Skrevet 25. april 2006 Hvem var du i kirken da? Så ingen som kom for sent, jeg Kikket og kikket rundt meg, men du har ikke beskrevet deg selv noe særlig her så det var umulig for meg å gjette hvem du var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 25. april 2006 Forfatter #128 Del Skrevet 25. april 2006 Til alle som har vært innom Hihi, det var fordi vi kom så sent at du (Lassie) tenkte sikkert at det ikke var vits i å titte lenger! Uff, det var veldig pinlig! Vi kom 20 minutter for sent, og gikk inn dørene akk da de spilte mendelhson!! Det var i allefall ekstra pinlig! Jeg synes det var ganske fint jeg! Vi gikk igjennom alle punktene i vielsen, hvordan man kunne legge opp, og fikk høre ulike utdrag. Sånn som alle brudeparene ville spurt om, så for å slippe å svare tusen ganger, lager de et samlet infomøte! Presten vår var hakket unna alzheimers. Da han skrev ned navnene & telefonnummerne til alle vi som skulle vies av ham, måtte han spørre; "Kan du se hva det står her?". Han hadde skrevet det selv for 30 sek siden! Var ikke sånn jeg hadde forestilt meg det i det hele tatt! Jeg trodde vi skulle sitte i ring og holde hverandre i hendene og bli B-E-S-T-E-V-E-N-N-E-R!!!! Men det var veldig fint, synes jeg! Var ganske rart å sitte der og høre brudemarsjene! Helt annerledes enn å høre de fra laptop'en i stua, ja!! Hva synes du Lassie? Ble veldig overrasket, for jeg kunne ikke huske at kirken var så liten!! Alt i alt var det en fin opplevelse, og vi fikk tatt en tur innom mine foreldre etterpå også, og det var veldig hyggelig! Nå er jeg så trøtt at jeg har vondt i hele kroppen så nå skal jeg sooooooooooooveeeeeeeee!!!!!! zzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 26. april 2006 #129 Del Skrevet 26. april 2006 Hehehe, herlig med en prest med alzheimers da! Håper han husker navnene deres på den store dagen i alle fall... Infomøte høres jo moro ut, er det noe man har bare i veldig populære kirker? Har ikke hørt om det her hos oss. (men så har jeg ikke vært så veldig interessert før heller da... ) Ble dere noe klokere på utgangs- og inngangsmarsjene da, eller gikk dere glipp av alt sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 26. april 2006 #130 Del Skrevet 26. april 2006 Hørtes kjempe fint ut med et sånt infomøte i kirken da! Ble sikkert litt mer virkelig da Gleder meg til det bare er noen mnd igjen til jeg skal gifte meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 26. april 2006 #131 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hørtes jo veldig kjekt ut med et slikt infomøte Ung prest dere skal ha skjønner jeg Får håpe han er en koselig kar da, selvom han lider av litt alzheimers Endret 26. april 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 26. april 2006 #132 Del Skrevet 26. april 2006 Hva synes du Lassie?← Jeg synes også det var bra! Kjekt med et slikt møte! Vi hadde bestemt oss for en del marsjer og salmer allerede, men det var veldig kjekt å få høre mer om alt synes jeg, og ikke minst få hilset på presten vi skal ha under vår vielse. Godt å få bestemt dato for vigselssamtale. Alt ble vannvittig mye mer virkelig nå, og jeg fikk en del store sommerfugler da de spilte marsjer og snakket om vielsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mies Skrevet 26. april 2006 #133 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg vet at enkelte kirker har "musikkmøter" hvor organisten presangerer sine muligheter, og hvor han /hun i enkelte tilfeller også presangterer andre potesielle musikere/solister. Skrekkelig praktisk, så slipper han å forklare alt 20 ganger, og så får budeparet litt bedre oversikt. Høres ut som om dette du og Lassie var på i går var litt sånn? men med prest og gjennomgang av hans "ting" i tillegg? Hm, jeg gleder meg i allefall, selvom det er en evighet til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 26. april 2006 Forfatter #134 Del Skrevet 26. april 2006 FF: den kirken vi skal gifte oss i er tydeligvis veldig populær! Og så er den veldig fin da, ikke minst! Vi har vel ganske sikkert bestemt oss for mendelshon inn fra før av, men det var ganske rart å høre det der inne ja! Spesielt siden vi kom gående oppover for å sette oss! Kan tenke meg det suget når man står i kjole bak lukkede dører og så plutselig setter organisten i gang!!! :-D Mart´n: Ja, det var faktisk veldig fint, selv om jeg gruet meg noe fryktelig i forkant!! Maibrud´06: Får bare håpe han husker hva vi heter under vielsen!! Lassie: Ja, må si de sommerfuglene fikk fart! :blunke: Hvilke marsjer/salmer skal dere ha? Mies: Ja, det var en sånn greie! Vi snakket ikke noe mye med presten, bare avtalte tidspunkt til samtale og litt lett tørrprat I dag har vi vært og kjøpt perler til bordkortene Var innom perlehuset også Mies, mye lettere å finne, nå som jeg hadde fått veibeskrivelse! Vi kjøpte relieffpenn eller noe sånt til å skrive på båndene med, men fant ut at vi skal kjøpe i en annen farge i steden for! Synes det fungerer kjempebra! Må bare være litt lett på hånden når man presser ut limgreiene! Og så fant jeg ut hvorfor folk har hatt problemer med at blekket glir ut i båndet!! Det er fordi båndet må LAKKERES!! Etter å ha lakkert det kan man skrive på det med hva som helst!! Så det er i hvertfall et tips til folk som skal bruke samme idé! Skulle egentlig kjøpe bånd også, men det rakk vi ikke, for jeg har vært og tatt MR av hodet mitt i dag og det var noe av det skumleste jeg NOEN GANG HAR GJORT!!! Heldigvis fikk jeg ha med meg kjæresten min inn, og han satt og holdt med i foten gjennom hele marerittet!! Så i morgen skal vi: * Kjøpe bånd * Kjøpe ny relieffpenn * Kjøpe biljardkø!! * Klemme og kose massemasse :rosasmil: Nå er det natt for små barn som meg selv, så sov godt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 26. april 2006 #135 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 27. april 2006 Forfatter #136 Del Skrevet 27. april 2006 Åh! Hva het nå den lakken igjen?!? Det begynte på O, i allefall! Jeg var innom en hobbybutikk (Panduro) og det var de som uoppfordret fortalte oss om det. De hadde til og med et lakkert bånd for å vise hvordan det ble. Båndet blir hakket stivere, men jeg synes det kan være like fint, for da ligger det kanskje penere? Hvis ikke kan man kanskje bare lakke akk der man skal skrive navnet! Gå innom en hobbybutikk og spør, så får du nok svar! :enig_anim: Uff, MR var grusomt ja! Jeg lå og knep øynene igjen hele tiden og sang en sang om igjen og om igjen inni meg. Men det bråker jo så fælt så noen ganger kunne jeg ikke høre sangen inni meg, og da kjente jeg at jeg ble litt panisk og begynte på nytt og på nytt så høyt jeg kunne, inni meg. Var rent utslitt da jeg endelig var ferdig!! Jeg synes egentlig det var ganske vondt også jeg! Føltes ut som om noe brant seg innover i skolten på meg! I dag har jeg og kjæresten min vært sammen i 2 år og 8 måneder!!!!! Hihi, morsomt å fortsatt drive og telle.. Lurer på hva man gjør det med det, når man gifter seg... Teller man med de årene man var sammen før, eller begynner man tellingen "på nytt"? Men nå skal jeg jammen meg gå og riste liv i kjæresten min, så vi kan dra og kjøpe bånd, ny relieffpenn og biljardkø!! Hurrrrrrra!!! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #137 Del Skrevet 27. april 2006 I dag har jeg og kjæresten min vært sammen i 2 år og 8 måneder!!!!! Hihi, morsomt å fortsatt drive og telle.. Lurer på hva man gjør det med det, når man gifter seg... Teller man med de årene man var sammen før, eller begynner man tellingen "på nytt"? ← Eg trur ikkje vi kjem til å feire vanlege årsdagar etter vi har gifta oss, då er det nok berre bryllupsdagane som tel.. Hehe.. Men vi kjem vel alltid til å hugse at vi møtte kvarandre 4 år før vi gifta oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 27. april 2006 Forfatter #138 Del Skrevet 27. april 2006 WOHOOOO!!! Supermedlemskapet mitt har kommet!!!!! Da må jeg jo jamen meg begynne legge ut bilder og sånn!!!! Mon tro om jeg klarer det? Hopper litt ekstra for supermedlemskapet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 27. april 2006 Forfatter #139 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Prøver litt med disse bildetingene!! Dette er kakene vi lurer på så langt! Endret 5. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 27. april 2006 #140 Del Skrevet 27. april 2006 Mmmmm, kaker mmmmm... Syns de begge så stilige og gode ut jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå