Gå til innhold

Litt for glad i analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor skulle det være det?

Anonymkode: 62f3d...913

De er tynnere, og så er dei tettere

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2026 den 18.33):

Du bytter på hull?!? 😱 Oppskriften på urinveisinfeksjon!

Litt voksenopplæring;

Analen er finalen!

Anonymkode: 12c26...da1

Når hun hadde fått orgasme så byttet hun hull til rumpa. Sånn tolket jeg det i alle fall.

Anonymkode: d060f...a53

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2026 den 16.13):

Få ting jeg angrer mer på enn at jeg prøvde analsex med min eks. Det førte til vår undergang, først seksuelt og så totalt. 

Som deg ble han ganske så besatt av det, og annen sex virket å ha mistet hans interesse. 

Analsex er mer komplisert enn vanlig sex, og det er ikke bestandig at kroppen kan nyte det. Litt luft i magen eller man har hatt løs avføring og dermed har litt såre slimhinner, og det er ikke noe godt, men svært ubehagelig. Siden vi kvinner ikke har noe prostata som gir glede er det også de vanlige punktene som også ved analsex blir stimulert, men mer via via, så dette fort blir svakere, og man må ha en egen mental tenning på å ha analsex for at det skal gi god tilfredsstillelse. Menn klager fort over å måtte bruke kondom, men hinna/stengsel mellom analen og hvor vi kvinner får vår nytelse fra er betydelig mer enn en tynn gummi. 

Min eks ødela vårt sexliv ved sin bestettelse på analsex, og så også vårt forhold. Karma traff ham imidlertid hardt, for han ødela alt mellom oss med dette, og mistet en kvinne han elsket, som synes analsex var helt ok INNIMELLOM, men traff videre ikke en eneste kvinne som sa ja til analsex overhodet. Dette betrodde han meg selv noen år senere, da han vedkjente at han hadde vært en idiot. Han giftet seg med kvinnen han da var med (og er fremdeles gift med henne), som var en av dem som ikke sa ja til dette overhodet, så hans besettelse på analsex medførte regelrett at han aldri fikk oppleve det igjen. 

Så pass deg! Du kan ødelegge alt ved å bli for besatt av dette. 

Når jeg tenker på min eks tenker jeg bestandig "den helvetes analfyren". Ikke hans navn. SÅ ødeleggende ble dette for vår relasjon at det ikke bare ble brudd, men 5 års samliv er visket ut av ubehaget dette ble, slik at det kun er dette jeg husker om ham. 

Anonymkode: 0141d...1ac

Same story🙃🙃🙃

Anonymkode: e8626...998

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. 

Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte henne i går om hun syntes det var deilig med analsex. Hun sa at hun syntes det var deilig, spesielt når hun red meg, men at det tar litt tid for henne å åpne seg og bli klar for analsex. Dette respekterer jeg selvfølgelig helt.

Jeg syntes analsex er fint når vi har hatt sex en god stund allerede, hun har allerede kommet flere ganger og er veldig våt. For meg føles det da ut som vi tar sexen et steg lenger ved å flytte fokuset over på analen. Jeg håper jeg skal klare å få henne til å komme mens vi har analsex, men her må jeg også klare å holde ut lenger. Analsex er fremdeles veldig nytt og spennende så det kan ta litt tid.

Anonymkode: 24846...695

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...