Soft mann Skrevet 10. april #21 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis det er "all" bæsj, så får hun gå på do først. Jeg bruker kondom, og ingen av oss har blitt skremt av litt brunt. Jeg trekker meg ikke ut, før jeg er ferdig likevel. Anonymkode: 62f3d...913 Er det lateksfri kondom dere bruker?
Soft mann Skrevet 10. april #22 Skrevet 10. april AprilLudgate skrev (10 timer siden): Jeg er ikke motstander, men medisinsk forskning sier at kvinner har mye større risiko pga anatomi for skader. Og litt mer forskning: Det er menn som har erogen sone der. Ikke kvinner. Kvinner liker statistisk sett ikke full penetrering, men heller ulike varianter av anal play. Så…..hun gjør nok akkurat dette i denne hyppigheten for deg, og sjansen for varig skade er veldig tilstede. Mange kvinner opplever at a-punkt og ikke minst o/u -punkt får mye bedre stimulering ved analsex. Så blir vel kanskje litt feil og si at det ikke er erogene soner der, kanskje g-punkt og får bedre stimulering ved analsex. Kommer nok mye an på fasongen på penis
Janek Skrevet 10. april #23 Skrevet 10. april Rare greier at all type sex sksl tilfredsstille begge parter bestandig. Jeg har aldri fått orgasme av å gi oral sex, men hans nytelse gjør meg ekstremt kåt og jeg liker det. Analsex er liksom enten en selvfølge eller tabu her på KG. Er det ikke koselig for alle her at alle her får oppleve ting dem liker selv? Er jo det sex handler om ☺️ Nei, partner skal ikke føle press osv men er det ikke deilig å se glede hos andre? Anal sex hver dag eller hver gang er kanskje i overkant for noen, men tilpass og kjenn på kroppen? Ikke vær flau for å bli tent og gira på noe som ikker 100% for partner uansett hva det er. Du gjør sikkert noe for henne som hun liker best også ❤️❤️ 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #24 Skrevet 10. april Jeg har stor rumpe, og synes analsex er ok.. men har nå droppet to menn jeg egentlig hadde det bra med i langvarige forhold - fordi de hele tiden maste om analsex, og jeg visste de foretrakk det. Det ødela hele lysten min på sex…. Så da døde forholdet. Nå som jeg dater styrer jeg HELT unna menn som hinter i nærheten av det 😂 Aldri igjen. Analsex er ok, men herregud, det er altfor mye jobb til at det skal ta over sexlivet mitt. Uaktuelt, rett og slett. Og jeg kjenner jeg blir stressa av at det er mange menn som ts der ute…… Anonymkode: 9a08e...d5c 3 3
AnonymBruker Skrevet 10. april #25 Skrevet 10. april Jeg kan godt ha analsex og liker det, men det ødelegger for sexlivet, menn blir helt besatt av det, har du gitt dem den muligheten så er det det eneste dem tenker på. Anonymkode: a84c9...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #26 Skrevet 10. april Macro skrev (16 timer siden): Dette blir alltid skrevet av kvinner som ikke har analsex. Hva er motivasjonen din? Føler du deg utilstrekkelig, eller hva er greia? Jeg vet om ÉN kvinne som er inkontinent for avføring og det sjedde etter fødsel.. Ehhh…. Hvor mange tror du forteller deg om dette?😅 (med mindre du jobber i helsevesenet) Anonymkode: 28b69...3df 3 2
Macro Skrevet 10. april #27 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ehhh…. Hvor mange tror du forteller deg om dette?😅 (med mindre du jobber i helsevesenet) Anonymkode: 28b69...3df Du baserer deg bare på det du tror. Hvordan er det bedre?
AnonymBruker Skrevet 10. april #28 Skrevet 10. april Det er hennes hull du bruker. Det er hun som blir penetrert. Det er alt som bør være i fokus for deg. Hva hun ønsker at du skal bruke kroppen hennes til. Din nytelse er sekundær. Kvinnekroppen er utstyrt med en vagina med det formålet å få plass til penis. Anus er konstruert for å tømme kroppen for avfalls-stoffer. Når analsex må forberedes med tømming av tarm, rengjøring, smøring og gradvis utviding så forteller det at det ikke finnes noen biologisk årsak til å ha det. Årsaken til å ønske det sitter i hodet ditt. Det kan du gjøre noe med. Du skriver at hun ikke har klart å komme av det, likevel vil du fortsette, fordi du liker det. Du har altså tenkt å bruke kroppen hennes til noe som ikke gir henne noe, fordi du har et behov. Ren egoisme. Bra mann du… Anonymkode: 30dbc...835 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #29 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er hennes hull du bruker. Det er hun som blir penetrert. Det er alt som bør være i fokus for deg. Hva hun ønsker at du skal bruke kroppen hennes til. Din nytelse er sekundær. Kvinnekroppen er utstyrt med en vagina med det formålet å få plass til penis. Anus er konstruert for å tømme kroppen for avfalls-stoffer. Når analsex må forberedes med tømming av tarm, rengjøring, smøring og gradvis utviding så forteller det at det ikke finnes noen biologisk årsak til å ha det. Årsaken til å ønske det sitter i hodet ditt. Det kan du gjøre noe med. Du skriver at hun ikke har klart å komme av det, likevel vil du fortsette, fordi du liker det. Du har altså tenkt å bruke kroppen hennes til noe som ikke gir henne noe, fordi du har et behov. Ren egoisme. Bra mann du… Anonymkode: 30dbc...835 Ts her. Hun sier at hun liker at jeg har vært inne i alle hennes åpninger, at det ikke er noen barrierer lenger mellom oss. Jeg hadde aldri hatt analsex med henne hvis hun ikke ga utrykk for at hun ville. Men det er forståelig at det er bedre for meg enn for henne, jeg kommer mye lettere av det. Sist vi hadde sex og hun red meg så byttet hun hull selv etter hun hadde kommet, jeg tror ikke hun hadde gjort det hvis hun syntes det var så fælt. Men samtidig så vet hun jo hvor godt jeg syntes det er, så hun gjør det jo også for min del. Det er en litt vanskelig situasjon, men jeg vil ikke være en egoist slik du beskriver meg bare fordi jeg syntes det er godt med analsex. Anonymkode: 24846...695 3 2
Elaine Marley Skrevet 10. april #30 Skrevet 10. april Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. april #31 Skrevet 10. april Jeg har vært samme med kjæresten min i snart to år. Det tok litt tid å bli kjent seksuelt. Er for øyeblikket veldig fornøyd med sexlivet vårt. Det er lidenskapelig, ofte og intenst. Jeg merket ganske tidlig at han er interessert i rumpehullet mitt. Vi har ikke snakket om eller hatt analsex enda. Han forsøkte en gang i fylla, men da trakk jeg meg unna. Analsex har i utgangspunktet vært uaktuelt for min del. Men han har vekket en nysgjerrighet hos meg. Det startet med litt slikking og fingring rundt hullet. Når han utfører oralsex på meg stikker han inn en finger i rumpa når jeg nesten er i mål, orgasmen blir himmelsk 😍 jeg er absolutt villig til å prøve analsex, samtidig som mitt verste mareritt er at han skal foretrekke analsex ovenfor fitta mi. Da er forholdet rett og slett over for min del. Anonymkode: dcc3a...8a6 1 2
AprilLudgate Skrevet 10. april #32 Skrevet 10. april Soft mann skrev (6 timer siden): Mange kvinner opplever at a-punkt og ikke minst o/u -punkt får mye bedre stimulering ved analsex. Så blir vel kanskje litt feil og si at det ikke er erogene soner der, kanskje g-punkt og får bedre stimulering ved analsex. Kommer nok mye an på fasongen på penis Nei, det er ikke feil å si. At man kan få mer intense orgasmer av ulik stimuli som kommer i kontakt med klitoris er riktig. Det vil likevel for kvinners anatomi være mer sannsynlig at det skjer med leketøy som er mindre enn en penis. Veldig lenge har det ikke engang eksistert et vokabular eller terminologi for hva slags analrelatert seksuell nytelse kvinner liker og får. ALT har vært på menns premisser, nemlig full penetrering. Men vi har, i motsetning til dere menn, mye høyere risiko for varige skader av det. Og KVINNER foretrekker i all hovedsak all annen lek der enn full penetrering. At man tenner mentalt på noe betyr ikke at det er kroppslig mest kompatibelt. AB31 for eksempel beskriver en type lek endel kvinner liker. Det er en grunn til at leketøy for kvinner og analsex er en buttplug og ikke en vanlig size dildo. 3
Soft mann Skrevet 10. april #33 Skrevet 10. april AprilLudgate skrev (1 time siden): Nei, det er ikke feil å si. At man kan få mer intense orgasmer av ulik stimuli som kommer i kontakt med klitoris er riktig. Det vil likevel for kvinners anatomi være mer sannsynlig at det skjer med leketøy som er mindre enn en penis. Veldig lenge har det ikke engang eksistert et vokabular eller terminologi for hva slags analrelatert seksuell nytelse kvinner liker og får. ALT har vært på menns premisser, nemlig full penetrering. Men vi har, i motsetning til dere menn, mye høyere risiko for varige skader av det. Og KVINNER foretrekker i all hovedsak all annen lek der enn full penetrering. At man tenner mentalt på noe betyr ikke at det er kroppslig mest kompatibelt. AB31 for eksempel beskriver en type lek endel kvinner liker. Det er en grunn til at leketøy for kvinner og analsex er en buttplug og ikke en vanlig size dildo. Eg har aldri vert med på analsex. Bare teori, og hørt hva flere kvinner sier, men det hullet er vell ikke tiltenkt sex i utgangspunktet, da en må bruke egne smøringer
AprilLudgate Skrevet 10. april #34 Skrevet 10. april Soft mann skrev (1 minutt siden): Eg har aldri vert med på analsex. Bare teori, og hørt hva flere kvinner sier, men det hullet er vell ikke tiltenkt sex i utgangspunktet, da en må bruke egne smøringer Jeg har vært borti en haug i alskens former. Og - viser til forskning på kvinner og analplay/sex. Så da avslutter vi den 😅 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #35 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her. Hun sier at hun liker at jeg har vært inne i alle hennes åpninger, at det ikke er noen barrierer lenger mellom oss. Jeg hadde aldri hatt analsex med henne hvis hun ikke ga utrykk for at hun ville. Men det er forståelig at det er bedre for meg enn for henne, jeg kommer mye lettere av det. Sist vi hadde sex og hun red meg så byttet hun hull selv etter hun hadde kommet, jeg tror ikke hun hadde gjort det hvis hun syntes det var så fælt. Men samtidig så vet hun jo hvor godt jeg syntes det er, så hun gjør det jo også for min del. Det er en litt vanskelig situasjon, men jeg vil ikke være en egoist slik du beskriver meg bare fordi jeg syntes det er godt med analsex. Anonymkode: 24846...695 Det blir i alle fall en ubalanse her. Hun er villig til å gjøre det, selv om hun ikke får orgasme. Du, derimot er ikke villig til å avstå fra det. Mulig hun ikke risikerer å skade seg, men du risikerer å skade forholdet. Så lenge dere ikke deler begeistring for det, og hun og du får orgasme av at dere har sex på andre måter, hvorfor må du inn i rompa? Det sitter i hodet ditt, og du burde spørre deg selv hva dette handler om. Du har en partner som du kan ha sex med som BEGGE nyter, du har nå fått en fascinasjon for sex som bare du nyter. Hadde vært dumpegrunn for meg. Anonymkode: 30dbc...835 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #36 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2026 den 17.58): Du er skikkelig hardcore. Litt brunt skader ikke? 🤣 Anonymkode: caf4e...f6c Hvis det begynner å sive ut avføring, eller lukte midt under akten, så er det turn off ja. Men at det er litt på kondomet idet jeg trekker meg ut, er vel ikke mer hardcore enn det må være? Anonymkode: 62f3d...913 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #37 Skrevet 10. april Soft mann skrev (11 timer siden): Er det lateksfri kondom dere bruker? Hvorfor skulle det være det? Anonymkode: 62f3d...913
AnonymBruker Skrevet 10. april #38 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ts her. Det var en litt trist historie, jeg vil jo ikke være besatt av det. Jeg bare syntes det er litt godt, men jeg vil jo at det skal være godt for henne også. Hun har ikke klart å komme enda mens vi har hatt analsex, men jeg håper det skjer en gang. Jeg skal passe på å ikke være for opptatt av analsex. Jeg liker jo veldig godt når hun kommer, det er det viktigste for meg. Anonymkode: 24846...695 Du er jo litt på vei dit når du ikke lenger nyter annen sex skikkelig, men lengter etter å bytte hull. Tro ikke at hun ikke merker det at annen sex er blitt b- vare for deg. Ikke minst bør du FORSTÅ og respektere at analsex ikke er noe kroppen KAN ha bestandig. Om din iver etter det/at du ikke nyter annen sex skikkelig lenger, mendfører mentalt press på henne om å tilby deg analen selv de dagene kroppen ikke egentlig er i stand til å ha det, da vil hun få for mange ubehagelige opplevelser ved sex etterhvert, og det vil isåfall gi konsekvenser for hennes lyst generelt, deres sexliv, deres relasjon og deres forhold. Bedre at du klarer å holde på at det er en bonus NÅR hun ønsker det. Pass deg for å vise for stor iver og å be om dette ofte, for det gir mentalt press. Hun forstår mer enn du sier også. Ikke tro annet. Anonymkode: 0141d...1ac 5
AnonymBruker Skrevet 10. april #39 Skrevet 10. april Du bytter på hull?!? 😱 Oppskriften på urinveisinfeksjon! Litt voksenopplæring; Analen er finalen! Anonymkode: 12c26...da1
AnonymBruker Skrevet 10. april #40 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du bytter på hull?!? 😱 Oppskriften på urinveisinfeksjon! Litt voksenopplæring; Analen er finalen! Anonymkode: 12c26...da1 Det går jo an å ha på kondom i analen og så ta det av før den skal inn i musa. Anonymkode: 5c031...ef3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå