AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april Jeg er mann og er veldig glad i analsex. Kjæresten min og jeg hadde analsex for første gang for en drøy måned siden, og siden det har vi hatt en del av det. Jeg syntes det er veldig deilig. Det er noe kinky, forbudt og veldig trangt som gjør det så deilig for meg. Hun var usikker i starten, men har begynt å nyte det mer og hun liker veldig godt hvor kåt jeg blir av det. Hun smiler og stønner mens jeg holder på. Allikevel føler jeg på en skyldfølelse fordi jeg egentlig syntes analsex er bedre enn å ha vaginal sex. Og for meg så føles det litt feil å tenke sånn. Under akten så kan jeg få henne til å komme noen ganger mens jeg selv gleder meg til å bytte hull, til det forbudte trange hullet hennes. Vaginaen hennes er jo bra nok, på alle mulige måter.. Men allikevel så vil jeg bytte, jeg vil kjenne på det, det trange, det forbudte. Jeg blir gal av det, hjelp! Anonymkode: 24846...695 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Skrevet 9. april Se for deg analprolaps og lekkasje av avføring så kanskje du gir henne mer pause.... Anonymkode: 3c882...acd 20 20
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Se for deg analprolaps og lekkasje av avføring så kanskje du gir henne mer pause.... Anonymkode: 3c882...acd Det er jo ingen som får analprolaps av analsex med en gjennomsnittlig stor penis.. Anonymkode: 46c61...233 3
Macro Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Se for deg analprolaps og lekkasje av avføring så kanskje du gir henne mer pause.... Anonymkode: 3c882...acd Dette blir alltid skrevet av kvinner som ikke har analsex. Hva er motivasjonen din? Føler du deg utilstrekkelig, eller hva er greia? Jeg vet om ÉN kvinne som er inkontinent for avføring og det sjedde etter fødsel.. 11 2
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er mann og er veldig glad i analsex. Kjæresten min og jeg hadde analsex for første gang for en drøy måned siden, og siden det har vi hatt en del av det. Jeg syntes det er veldig deilig. Det er noe kinky, forbudt og veldig trangt som gjør det så deilig for meg. Hun var usikker i starten, men har begynt å nyte det mer og hun liker veldig godt hvor kåt jeg blir av det. Hun smiler og stønner mens jeg holder på. Allikevel føler jeg på en skyldfølelse fordi jeg egentlig syntes analsex er bedre enn å ha vaginal sex. Og for meg så føles det litt feil å tenke sånn. Under akten så kan jeg få henne til å komme noen ganger mens jeg selv gleder meg til å bytte hull, til det forbudte trange hullet hennes. Vaginaen hennes er jo bra nok, på alle mulige måter.. Men allikevel så vil jeg bytte, jeg vil kjenne på det, det trange, det forbudte. Jeg blir gal av det, hjelp! Anonymkode: 24846...695 Er kvinne, elsker analsex, kommer mye lettere av det, men det viktigste er at du forstår at det ikke alltid passer. Og at ikke all sex alltid skal føre til analsex. Kommunikasjon er viktig. Snakk med henne. Synes hun det er like godt eller gjør hun det fordi hun føler seg presset til det? Er det noe du kan gjøre annerledes for at hun skal få en enda bedre opplevelse? Tror det er viktig at sex ikke blir til en «byttehandel». Anonymkode: 80493...9e1 8 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er jo ingen som får analprolaps av analsex med en gjennomsnittlig stor penis.. Anonymkode: 46c61...233 Eh, jo. Anonymkode: aa760...e59 6 5
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Se for deg analprolaps og lekkasje av avføring så kanskje du gir henne mer pause.... Anonymkode: 3c882...acd AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eh, jo. Anonymkode: aa760...e59 ChatGPT vurderer det som ekstremt usannsynlig for normalt friske personer: Anonymkode: 46c61...233 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #8 Skrevet 9. april Det er rart hvordan ting forandrer seg, har jeg funnet ut. Med eksen var det tabu og trangt, og jeg hadde også en slags skyldfølelse for en egoistisk handling, som hun ikke fikk noe særlig ut av. I snitt ble det vel gjort en gang i året. Med hun jeg er sammen med nå, er det en helt annen verden. Hun tar gjerne initiativet, og har god plass. I tillegg liker hun å sørge for sin egen orgasme samtidig, og har gjerne et leketøy i musa. Det har blitt en del av det vanlige repertoaret, såpass at jeg ikke får noe ekstra tenning av det. Dobbelpenetrering med en annen mann har vi også prøvd, og det blir nok flere ganger. Anonymkode: 62f3d...913 3
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Skrevet 9. april Hva med all bæsjen der oppi. Hva gjør dere med den? Anonymkode: caf4e...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #10 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med all bæsjen der oppi. Hva gjør dere med den? Anonymkode: caf4e...f6c Hvis det er "all" bæsj, så får hun gå på do først. Jeg bruker kondom, og ingen av oss har blitt skremt av litt brunt. Jeg trekker meg ikke ut, før jeg er ferdig likevel. Anonymkode: 62f3d...913 2
AnonymBruker Skrevet 9. april #11 Skrevet 9. april Få ting jeg angrer mer på enn at jeg prøvde analsex med min eks. Det førte til vår undergang, først seksuelt og så totalt. Som deg ble han ganske så besatt av det, og annen sex virket å ha mistet hans interesse. Analsex er mer komplisert enn vanlig sex, og det er ikke bestandig at kroppen kan nyte det. Litt luft i magen eller man har hatt løs avføring og dermed har litt såre slimhinner, og det er ikke noe godt, men svært ubehagelig. Siden vi kvinner ikke har noe prostata som gir glede er det også de vanlige punktene som også ved analsex blir stimulert, men mer via via, så dette fort blir svakere, og man må ha en egen mental tenning på å ha analsex for at det skal gi god tilfredsstillelse. Menn klager fort over å måtte bruke kondom, men hinna/stengsel mellom analen og hvor vi kvinner får vår nytelse fra er betydelig mer enn en tynn gummi. Min eks ødela vårt sexliv ved sin bestettelse på analsex, og så også vårt forhold. Karma traff ham imidlertid hardt, for han ødela alt mellom oss med dette, og mistet en kvinne han elsket, som synes analsex var helt ok INNIMELLOM, men traff videre ikke en eneste kvinne som sa ja til analsex overhodet. Dette betrodde han meg selv noen år senere, da han vedkjente at han hadde vært en idiot. Han giftet seg med kvinnen han da var med (og er fremdeles gift med henne), som var en av dem som ikke sa ja til dette overhodet, så hans besettelse på analsex medførte regelrett at han aldri fikk oppleve det igjen. Så pass deg! Du kan ødelegge alt ved å bli for besatt av dette. Når jeg tenker på min eks tenker jeg bestandig "den helvetes analfyren". Ikke hans navn. SÅ ødeleggende ble dette for vår relasjon at det ikke bare ble brudd, men 5 års samliv er visket ut av ubehaget dette ble, slik at det kun er dette jeg husker om ham. Anonymkode: 0141d...1ac 11 4 12
AnonymBruker Skrevet 9. april #12 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det er "all" bæsj, så får hun gå på do først. Jeg bruker kondom, og ingen av oss har blitt skremt av litt brunt. Jeg trekker meg ikke ut, før jeg er ferdig likevel. Anonymkode: 62f3d...913 Du er skikkelig hardcore. Litt brunt skader ikke? 🤣 Anonymkode: caf4e...f6c
AnonymBruker Skrevet 9. april #13 Skrevet 9. april Ta det med ro ts, kos deg med rompesexen, det går helt fint. Anonymkode: eb238...30d
AnonymBruker Skrevet 9. april #14 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Få ting jeg angrer mer på enn at jeg prøvde analsex med min eks. Det førte til vår undergang, først seksuelt og så totalt. Som deg ble han ganske så besatt av det, og annen sex virket å ha mistet hans interesse. Analsex er mer komplisert enn vanlig sex, og det er ikke bestandig at kroppen kan nyte det. Litt luft i magen eller man har hatt løs avføring og dermed har litt såre slimhinner, og det er ikke noe godt, men svært ubehagelig. Siden vi kvinner ikke har noe prostata som gir glede er det også de vanlige punktene som også ved analsex blir stimulert, men mer via via, så dette fort blir svakere, og man må ha en egen mental tenning på å ha analsex for at det skal gi god tilfredsstillelse. Menn klager fort over å måtte bruke kondom, men hinna/stengsel mellom analen og hvor vi kvinner får vår nytelse fra er betydelig mer enn en tynn gummi. Min eks ødela vårt sexliv ved sin bestettelse på analsex, og så også vårt forhold. Karma traff ham imidlertid hardt, for han ødela alt mellom oss med dette, og mistet en kvinne han elsket, som synes analsex var helt ok INNIMELLOM, men traff videre ikke en eneste kvinne som sa ja til analsex overhodet. Dette betrodde han meg selv noen år senere, da han vedkjente at han hadde vært en idiot. Han giftet seg med kvinnen han da var med (og er fremdeles gift med henne), som var en av dem som ikke sa ja til dette overhodet, så hans besettelse på analsex medførte regelrett at han aldri fikk oppleve det igjen. Så pass deg! Du kan ødelegge alt ved å bli for besatt av dette. Når jeg tenker på min eks tenker jeg bestandig "den helvetes analfyren". Ikke hans navn. SÅ ødeleggende ble dette for vår relasjon at det ikke bare ble brudd, men 5 års samliv er visket ut av ubehaget dette ble, slik at det kun er dette jeg husker om ham. Anonymkode: 0141d...1ac Ts her. Det var en litt trist historie, jeg vil jo ikke være besatt av det. Jeg bare syntes det er litt godt, men jeg vil jo at det skal være godt for henne også. Hun har ikke klart å komme enda mens vi har hatt analsex, men jeg håper det skjer en gang. Jeg skal passe på å ikke være for opptatt av analsex. Jeg liker jo veldig godt når hun kommer, det er det viktigste for meg. Anonymkode: 24846...695
AprilLudgate Skrevet 9. april #15 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo ingen som får analprolaps av analsex med en gjennomsnittlig stor penis.. Anonymkode: 46c61...233 Jeg er ikke motstander, men medisinsk forskning sier at kvinner har mye større risiko pga anatomi for skader. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her. Det var en litt trist historie, jeg vil jo ikke være besatt av det. Jeg bare syntes det er litt godt, men jeg vil jo at det skal være godt for henne også. Hun har ikke klart å komme enda mens vi har hatt analsex, men jeg håper det skjer en gang. Jeg skal passe på å ikke være for opptatt av analsex. Jeg liker jo veldig godt når hun kommer, det er det viktigste for meg. Anonymkode: 24846...695 Og litt mer forskning: Det er menn som har erogen sone der. Ikke kvinner. Kvinner liker statistisk sett ikke full penetrering, men heller ulike varianter av anal play. Så…..hun gjør nok akkurat dette i denne hyppigheten for deg, og sjansen for varig skade er veldig tilstede. 10 4
Snok1 Skrevet 9. april #16 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Se for deg analprolaps og lekkasje av avføring så kanskje du gir henne mer pause.... Anonymkode: 3c882...acd Kjære deg……
AnonymBruker Skrevet 9. april #17 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er mann og er veldig glad i analsex. Kjæresten min og jeg hadde analsex for første gang for en drøy måned siden, og siden det har vi hatt en del av det. Jeg syntes det er veldig deilig. Det er noe kinky, forbudt og veldig trangt som gjør det så deilig for meg. Hun var usikker i starten, men har begynt å nyte det mer og hun liker veldig godt hvor kåt jeg blir av det. Hun smiler og stønner mens jeg holder på. Allikevel føler jeg på en skyldfølelse fordi jeg egentlig syntes analsex er bedre enn å ha vaginal sex. Og for meg så føles det litt feil å tenke sånn. Under akten så kan jeg få henne til å komme noen ganger mens jeg selv gleder meg til å bytte hull, til det forbudte trange hullet hennes. Vaginaen hennes er jo bra nok, på alle mulige måter.. Men allikevel så vil jeg bytte, jeg vil kjenne på det, det trange, det forbudte. Jeg blir gal av det, hjelp! Anonymkode: 24846...695 For det første, det kjedelige svaret: snakk med henne om det. Du kan også vise henne denne teksten. Fortell at du skammer deg over å like det best. Min kjæreste gjorde tilsvarende med meg. Jeg syntes det var utrolig stort og fint at han snakket med meg om tabuene og tankene og følelsene sine. Det førte oss mye nærmere. For det andre: Jeg kan godt like andre ting enn penis i vagina bedre også. Det viktige er jo variasjonen og entusiasmen i alt hva man gjør. Det kan hende hun også liker andre ting best. Kanskje analsex også. Det fine med åpenhet er at det ofte fører til mer nærhet. Men vis dine myke sider og vær følsom. Anonymkode: dab63...eb3
AnonymBruker Skrevet 9. april #18 Skrevet 9. april AprilLudgate skrev (2 timer siden): Jeg er ikke motstander, men medisinsk forskning sier at kvinner har mye større risiko pga anatomi for skader. Og litt mer forskning: Det er menn som har erogen sone der. Ikke kvinner. Kvinner liker statistisk sett ikke full penetrering, men heller ulike varianter av anal play. Så…..hun gjør nok akkurat dette i denne hyppigheten for deg, og sjansen for varig skade er veldig tilstede. Dette er helt feil. Mange MANGE kvinner NYTER analsex. Jeg elsker det. Det er fantastisk. Men det er ingen "p-punkt", nei. La meg dele hva Grok fortalte meg om nettopp dette temaet nylig: "Here's a clear, anatomical breakdown of why it often feels so good for women: 1. The anus and rectum are packed with sensitive nerve endings The area around the anus (especially the external sphincter and the skin just outside) has a high density of sensory nerves, similar to other erogenous zones. Touch, pressure, or rhythmic movement here can feel intensely stimulating on its own. Inside the rectum, the walls have nerves that respond to fullness and pressure. For many women, this creates a deep, satisfying "full" sensation that builds arousal. 2. Shared nerve pathways with the vagina and clitoris The pudendal nerve is key: it carries sensation from the anus, the perineum (the area between anus and vagina), the vaginal opening, and the clitoris. Stimulation in the anus can "light up" these connected pathways, creating waves of pleasure that feel like they're radiating to the clitoris or vagina even without direct touch there. The thin wall (rectovaginal septum) between the rectum and the back of the vagina means that pressure or thrusting from the rectum can indirectly massage the vaginal walls. This often stimulates the G-spot area (on the front vaginal wall) from the other side, or even deeper areas like the A-spot (anterior fornix). Many women describe this as a blended, fuller-body orgasm that combines anal and vaginal sensations. 3. Pelvic floor and muscle response Orgasm in women involves rhythmic contractions of the pelvic floor muscles (which surround both the vagina and anus). Anal penetration or stimulation can trigger stronger contractions in these muscles, amplifying the orgasmic intensity. The "ring" of muscles around the anus adds an extra layer of squeeze and release that heightens everything. 4. Psychological and overall arousal boost The taboo or "forbidden" aspect for some people can increase excitement and blood flow to the whole pelvic region. When you're relaxed, turned on, and using plenty of lube, the brain interprets the sensations as highly pleasurable rather than uncomfortable. In contrast, the reason we hear so much about it being "good for men" is the prostate (often called the male G-spot or P-spot), which sits right in front of the rectum and gets direct pressure during anal play, often leading to intense, prostate-specific orgasms. Women don't have a prostate, but the equivalent nerve-rich tissues and indirect stimulation through the shared anatomy produce very similar deep, powerful pleasure. Bottom line: Your body is wired for it. The pleasure comes from the same rich network of nerves, muscles, and erogenous zones that make vaginal or clitoral sex feel good—it's just accessed from a different (and very sensitive) angle. Many women report stronger, longer, or different kinds of orgasms with anal play, especially when combined with other stimulation." Anonymkode: dab63...eb3 3
AnonymBruker Skrevet 9. april #19 Skrevet 9. april Jeg er sjeleglad for at ikke mannen min maser om dette. Det hadde drept all sexglede for meg. Anonymkode: 6c36a...5bf 3 6
Cam03 Skrevet 10. april #20 Skrevet 10. april Det viktigste er å være åpen med henne om dette. Prate om begges behov, ønsker, grenser og forventninger. Er det noe dere begge ønsker så er det bare å nyte det videre. Og så regner jeg med at du leser hennes signaler og ikke pusher på hvis hun ikke vil. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå