Gå til innhold

Gikk Jesus på vannet?


Anbefalte innlegg

jeg skal nå avsløre hva Jesus egentlig gjorde.

han gikk på luftbobler.

Hehe :) Artig komentar du har! Ja om Jesus gikk på luftbobler vet ikke jeg. Den samme professoren Doren Nof fra Florida University,- har også naturlige forklaringer om hvordan Moses greide å få jødene igjennom rødehavet. Om det har sine naturlige forklaringer utifra vær eller vassforhold er ikke godt å si :forvirret: Men Moses var utvilsom en meget betydningsfull mann,-og hjalp jødene vekk fra tyranni og slaveri :grine: Og det var bra for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest King James II
:  Men Moses var utvilsom en meget betydningsfull mann,-og hjalp jødene vekk fra tyranni og slaveri :grine:  Og det var bra for dem.

Tja ble det egentlig noe bedre for Jødene ?. Og hva hjalp han dem vekk fra og til..Skal vi se 2000 år med fordømmelser og masse slakt av dem..Tja Jeg vil påstå at Mosen førte jødene fra vondt til verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja ble det egentlig noe bedre for Jødene ?. Og hva hjalp han dem vekk fra og til..Skal vi se 2000 år med fordømmelser og masse slakt av dem..Tja Jeg vil påstå at Mosen førte jødene fra vondt til verre.

Hei :) Jo da du sier noe!! Jødene har ikke fått det bedre opp gjennom historien! Det Moses gjorde var jo å føre dem inn i det Lovlige land!! I dag er hele verden opptatt av hva som skjer i Midtøsten :) Om det blir fred der er ikke godt å si,-men kanskje Norge med utenriksmininster Støre kan ordne opp?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...