AnonymBruker Skrevet 28. mars #81 Skrevet 28. mars Momma skrev (2 timer siden): Sett hele, synes absolutt ikke at sex og nakenhet preger serien i det hele tatt. Det er et par voldsscener som sikkert kan være litt tøffe for enkelte, men det er jo ikke det du spør om. Helt enig!😀 Anonymkode: 175d7...35e 2
Anonym11223344 Skrevet 28. mars #82 Skrevet 28. mars Første episode framstod som en parodi på hardkokt krim. Så dårlig er den. Latterlige actionscener og uspennende plot fortalt på en barnslig måte. Scener uten betydning for handlinga. Svenske konstabler i Oslopolitiet på -90-tallet: særlig. 5 3
luftvaffel Skrevet 28. mars #83 Skrevet 28. mars Jeg binget uforventet hele serien i går, jeg endte opp med å like den veldig godt!! Har aldri lest Jo Nesbø eller Norsk krim, og egentlig ikke sett eller lest så mye krim generelt sett heller, så dette var min introduksjon til påskekrim. Men jeg likte det kjempegodt, så jeg håper veldig at det blir mere av dette! Jeg ble også veldig positivt overrasket over hvor godt jeg likte Harry som karakter. Jeg forventet liksom en slags stereotyp, kald, maskinaktig og personlighetsløs detektiv, så jeg ble kjempeglad når det viste seg at Harry var menneskelig, følsom, og ikke overlegen. Jeg må kanskje tenke på å lese marekors etter dette 7
AnonymBruker Skrevet 28. mars #84 Skrevet 28. mars Et gullag av skuespillere, men dessverre veldig mye klisjee. Anonymkode: 0af28...67c 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #85 Skrevet 28. mars men det brune under neglen 😭 ikke tiden for å spise popcorn da nei... Anonymkode: 8764c...185 1
Momma Skrevet 28. mars #86 Skrevet 28. mars Anonym11223344 skrev (1 time siden): Første episode framstod som en parodi på hardkokt krim. Så dårlig er den. Latterlige actionscener og uspennende plot fortalt på en barnslig måte. Scener uten betydning for handlinga. Svenske konstabler i Oslopolitiet på -90-tallet: særlig. Da synes jeg du kan luske deg ut av tråden og se etter kulere og mer actionfylte ting. 👍🧨 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #87 Skrevet 28. mars Momma skrev (4 minutter siden): Da synes jeg du kan luske deg ut av tråden og se etter kulere og mer actionfylte ting. 👍🧨 Anonymkode: 8764c...185 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #88 Skrevet 28. mars Bålkaffe skrev (På 26.3.2026 den 17.12): Da har jeg sett første episode. Var skeptisk til Joel Kinnaman som Tom Waaler, men fy faen. 🤩🤩 Bokstavtro til bøkene er serien ikke(en liten advarsel til dere som gjerne vil at alt skal stemme), men dette lover ekstremt bra, synes jeg. Jeg tror denne serien kan bli _veldig_ bra. Han er så forbanna kjekk. Blir helt sprø😭🥵 Anonymkode: 2ee21...08b 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars #89 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er så forbanna kjekk. Blir helt sprø😭🥵 Anonymkode: 2ee21...08b han er flink til å spille bad boi Anonymkode: 8764c...185 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #90 Skrevet 29. mars Hver gang jeg leser Harry Hole får jeg helt perverse tanker, så jeg tror ikke jeg klarer å se på den serien. Anonymkode: 3bf4a...9ba 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars #91 Skrevet 29. mars Bålkaffe skrev (På 26.3.2026 den 17.12): Da har jeg sett første episode. Var skeptisk til Joel Kinnaman som Tom Waaler, men fy faen. 🤩🤩 Bokstavtro til bøkene er serien ikke(en liten advarsel til dere som gjerne vil at alt skal stemme), men dette lover ekstremt bra, synes jeg. Jeg tror denne serien kan bli _veldig_ bra. Han leverer altså 🤩 De har ikke holdt igjen på effekter eller musikk, det kler serien meget godt. Det tre var bra. Anonymkode: 4e271...9b7 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars #92 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han leverer altså 🤩 De har ikke holdt igjen på effekter eller musikk, det kler serien meget godt. Det tre var bra. Anonymkode: 4e271...9b7 Tre? 🤯 Jeg klikker på den udugelige stavekontrollen til telefonen (som jeg har skrudd av så mange ganger). Det her var bra! Skulle det stå. Før telefonen trodde den var smartere og endret det til tre, for det ga jo mye mer mening. Anonymkode: 4e271...9b7 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars #93 Skrevet 29. mars luftvaffel skrev (10 timer siden): Jeg binget uforventet hele serien i går, jeg endte opp med å like den veldig godt!! Har aldri lest Jo Nesbø eller Norsk krim, og egentlig ikke sett eller lest så mye krim generelt sett heller, så dette var min introduksjon til påskekrim. Men jeg likte det kjempegodt, så jeg håper veldig at det blir mere av dette! Jeg ble også veldig positivt overrasket over hvor godt jeg likte Harry som karakter. Jeg forventet liksom en slags stereotyp, kald, maskinaktig og personlighetsløs detektiv, så jeg ble kjempeglad når det viste seg at Harry var menneskelig, følsom, og ikke overlegen. Jeg må kanskje tenke på å lese marekors etter dette Da har du ikke lest bøkene, nei, for HH er svært menneskelig (med mange problemer og følelser, men de ligger ikke alltid utenpå). Anonymkode: 753de...ed3 2
luftvaffel Skrevet 29. mars #94 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da har du ikke lest bøkene, nei, for HH er svært menneskelig (med mange problemer og følelser, men de ligger ikke alltid utenpå). Anonymkode: 753de...ed3 Nei, det er jo akuratt det jeg sa, at jeg aldri har rørt bøkene. Som sagt var denne serien min introdukjson til både HH og påskekrim. Jeg sa heller ikke noe om at det var tanker eller fordommer om HH som fikk meg til å forvente en følelsesløs detektiv, for det kunne jeg jo ikke hatt når jeg aldri har lest HH. Det var en frykt som kom fra helt andre bokserier som ikke er Norske en gang.
AnonymBruker Skrevet 29. mars #95 Skrevet 29. mars Agnes Kittilsen glitrer da. Anonymkode: 0af28...67c 1 1
Linazer Skrevet 29. mars #96 Skrevet 29. mars Etter å ha forsøkt å like "Mord i Sogn" på Tv2 var det en befrielse å se Harry Hole. Førstnevnte var selve klisjeen på dårlig norsk skuespill. Jeg likte den veldig godt!!! 7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #97 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Var den skummel eller kan den ses av de som er lettskremt? Anonymkode: a64cc...9cc Det er ikke spart på nærskildringer blod og vold.... Men bøkene er jo slik også. Selv synes jeg det ble vel mye atcion de to siste episodene. Anonymkode: 24b9e...ca7
Ms. Steele Skrevet 29. mars #98 Skrevet 29. mars Nå har jeg fått sett alle episodene, og jeg må si at serien virkelig ikke skuffet! Når man først har lest bøkene så har man jo visse forventninger. Serien innfridde det meste Nå venter jeg bare på at det skal komme fortsettelser. Håper på serier og ikke film, for i serier så er det mer tid til å få med seg detaljene på samme måte som i bøkene. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars #99 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han er så forbanna kjekk. Blir helt sprø😭🥵 Anonymkode: 2ee21...08b Vi har VELDIG ulik smak. Anonymkode: 0c0ef...2f5 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars #100 Skrevet 29. mars Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden ønsker, men må burde man ha lest bøkene for å se serien? Veldig lyst til å begynne på bøkene. Men veldig frista til å se serien 😄 Anonymkode: 0cbc2...c70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå