Gå til innhold

Outlander sesong 8!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke greia med Franks profeti i boken om Jamies dødsdato? Han hadde jo tidligere funnet avisklippet om at Jamie og Claire skulle dø i Brann? Omkom han ikke i bilulykken rett etter dette? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Snabeltann skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke greia med Franks profeti i boken om Jamies dødsdato? Han hadde jo tidligere funnet avisklippet om at Jamie og Claire skulle dø i Brann? Omkom han ikke i bilulykken rett etter dette? 

Han fant vel ut at Jamie døde i krig etter at han trodde han døde i brann. Han visste nok litt av hvert, inkludert at Brianna kom til å dra tilbake. Man skulle tro at selv Frank ville advart Claire hvis han visste hun ville dø i brann, men kanskje ikke hvis han fant ut at hun overlevde. Men man vet aldri, Frank må jo ha trodd at Claire kom til å reise fra ham igjen. Han kunne ikke visst at det først ville bli etter at hun ble enke. 

Anonymkode: 2b72d...82f

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Oi, så Ben ville ikke tilbake til livet sitt? Lurer på hva som skjer med giftemålet til William nå… 

Anonymkode: cdf8c...789

• 2 uker senere...
Skrevet

Har "sett" tv-serien flere ganger. Har "hørt" på bok-serien på lydbok flere ganger. Kan det på rams. Lytter på med ett øre eller ser med ett øye etterhvert, fordi jeg driver med hverdagslige sysler, og har de med på lasset. Koselig.

Men dette nye her, som ikke er ferdig, virker litt hengende i løse luften...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2026 den 22.11):

Joda, men ville du valgt å reise fra din 20 år gamle datter for alltid for en mann?

Anonymkode: 2b72d...82f

Ikke hvilken som helst mann. Det er Jamie vi snakker om🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...